Pagina's: [1]

Auteur Topic: Viering 50ste verjaardag.....  (gelezen 597 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Beata
Twa twa

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw
Aanmeldingen: 0

Als je vrees afneemt komt er ruimte voor liefde.

Bekijk profiel
Geplaatst: 13 november 2011, 12:10

Odi,

Iemand in mijn omgeving wordt over enkele maanden 50 jr.
Eerst wou ze niks doen,maar is ineens van gedachten veranderd.
Ze vroeg mij om ideeen voor die dag,maar ik heb nog nooit een verjaardag georganiseerd,dus kan ik even niks voor haar betekenen.

Ze is een culturu sma,een echte spiritualist,eenvoudig, met een echte bigisma houding.
Heeft iemand leuke ideeen om haar te helpen, haar dag mooi en onvergetelijk te maken?
Ideeen als hoe kan de dag beginnen,wat te doen en hoe het te doen.

Zij wil een tru tru creoro feest,dus geen extravagante dingen.

Ik hoop dat jullie kunnen helpen.
Mijn dank is alvast groot!

Beata love

Zoek het gezelschap van diegenen die het beste in je wakker maken.

Ik stijg uit boven voorkeur en afkeer en neem de dingen zoals ze komen.

Waar je om vraagt zal je gegeven worden.Wees open om het te kunnen zien,omdat het misschien niet komt op de manier die jij verwacht!
Ingi 01
Tjon-Tjon

Netherlands Netherlands

Geslacht: Man

Stier

a soso bun mi e du,bun nen mi no abi a kondre

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 13 november 2011, 19:20

ofa bea  wink2?

tsjah wat betreft de culturele dingen die voorafgaan kan diegene zelf kijken wat ze gaat doen enzo..
maar wat je wel kan doen..informeren naar een zaal..band of dj??catering of zelf mensen laten koken?
iemand voor de sopi en iemand voor hapjes..culturu spulletjes kan je liever zelf halen of door echt vertrouwde mensen laten halen...en belangrijke wat niet mag ontbreken..een mooie bandje te laten spelen voor de laatste 2uur..
je hebt combi 16, corona, kankantrie, la bosse...nog zoveel meer bandjes die je een topavond kunnen bezorgen..

dat was mijn idee

suc6 great
odi Ingi01

gado na wan bun gado, so a de..a hopo mi, a drai mi lontu, a hopo mi futu te na he gron!
Beata
Twa twa

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 13 november 2011, 19:45

ofa bea  wink2?

tsjah wat betreft de culturele dingen die voorafgaan kan diegene zelf kijken wat ze gaat doen enzo..
maar wat je wel kan doen..informeren naar een zaal..band of dj??catering of zelf mensen laten koken?
iemand voor de sopi en iemand voor hapjes..culturu spulletjes kan je liever zelf halen of door echt vertrouwde mensen laten halen...en belangrijke wat niet mag ontbreken..een mooie bandje te laten spelen voor de laatste 2uur..
je hebt combi 16, corona, kankantrie, la bosse...nog zoveel meer bandjes die je een topavond kunnen bezorgen..

dat was mijn idee

suc6 great
odi Ingi01

Odi Ingi01,

Fijn je weer eens te lezen.
Thanks voor de info.Deze vrouw heeft ons overrompeld,maar ze is een schat die ik niet in steek kan laten.
Ze is  op 12 januari jarig,dus je begrijpt dat het kortdag is voor een onervaren persoon als ik.Ik weet niet waar te beginnen.

Ik ga wel vaker naar verjari-oso,maar ben nooit nauw betrokken geweest bij het organiseren ervan.
Iemand heeft me ook wat mooie tips gegeven,maar meer is natuurlijk nog welkom.

Het mag ook per PM.

Beata love

Waar je om vraagt zal je gegeven worden.Wees open om het te kunnen zien,omdat het misschien niet komt op de manier die jij verwacht!
meljo
Twa twa

Netherlands Netherlands

Be the change you want to see in the world

Bekijk profiel
#3 Geplaatst: 23 december 2011, 21:39

Odi odi Beata,

Je kunt een mooie stoel versieren waar de jarige alleen op mag zitten. De rest van de versiering (ballonen en slingers) ook in die kleur.
Een tafel met allemaal dranken etc waar ze van houdt, een mooie doos op de tafel versierd waar haar enveloppen in kunnen :-)
Een mooie rieten mand (ikea verkoopt witte langwerpige) met (culturu) presentjes.
Ik heb ooit eens op een feestje een kleine kalebas gekregen met die peertjes erin (bv). Kortom er zijn genoeg ideeen.
Hoop dat je hier wat aan hebt.

mvg.

Meljo
Pikien Moesje
Pikolet

Bekijk profiel
#4 Geplaatst: 23 december 2011, 22:04

Odi odi,

Iemand die de kados aanneemt en in de gaten houdt. Bazuinkoor, ochtend/avondzegen (als ze naar de kerk gaat).
er is een vrouwengroep in koto die odo's brengt ( bromki djari dacht ik).

veel plezier

PM
Beata
Twa twa

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#5 Geplaatst: 27 december 2011, 20:46

Odi odi Beata,

Je kunt een mooie stoel versieren waar de jarige alleen op mag zitten. De rest van de versiering (ballonen en slingers) ook in die kleur.
Een tafel met allemaal dranken etc waar ze van houdt, een mooie doos op de tafel versierd waar haar enveloppen in kunnen :-)
Een mooie rieten mand (ikea verkoopt witte langwerpige) met (culturu) presentjes.
Ik heb ooit eens op een feestje een kleine kalebas gekregen met die peertjes erin (bv). Kortom er zijn genoeg ideeen.
Hoop dat je hier wat aan hebt.

mvg.

Meljo

Odi odi,

Iemand die de kados aanneemt en in de gaten houdt. Bazuinkoor, ochtend/avondzegen (als ze naar de kerk gaat).

veel plezier

PM

Odi dames,

Ik zie jullie reacties nu pas.Bedankt voor die ideeen,we hebben er zeker wat aan.

Beata love

Beata
Twa twa

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#6 Geplaatst: 16 januari 2012, 00:22

Odi odi Ingi 01,Meljo en Pikien Moesje,

Wel het is gelukt om die dame tevreden te stellen en ze zegt een leuke verjaardag te hebben gehad.
We hebben een paar van jullie ideeen kunnen gebruiken en het was gezellig.

Ze had een ochtendzegen en kreeg een verrassing van haar broer.Dat kon ik helaas niet meemaken.
Griep en rugpijn stonden mij in de weg.

Nogmaals bedankt voor jullie ideeen.Ik bewaar ze ook voor mezelf,want if masra kibri mi,dan is mijn bigi jari ook niet erg ver meer.

Liefs,

Beata love

kleintje
Stonka
**

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#7 Geplaatst: 16 januari 2012, 22:18

Odi odi,

veel plezier

PM

Hai,
IK heb toch nog een vraagje. Bromki djari. Heeft u daar meer info over dat lijkt me zo leuk. Binnenkort hebben we ook een feest dus dit lijkt me gezellig... he
Hoor graag van u.

Groetjes, bat_angel
Pagina's: [1]

Ga naar: