Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
in Google
in Culturu.com
Home
Forum
Leden
Registreren
vertel een vriend
maak favoriet
maak startpagina
mail de redactie
Culturu.com
>
Forum
>
Lifestyle!
>
Phone talk (lekker luchtig)
>
waarom zijn er lelijke mensen op aarde.
Pagina's: [
1
]
Auteur
Topic: waarom zijn er lelijke mensen op aarde. (gelezen 1398 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
lelijk eendje
Gast
waarom zijn er lelijke mensen op aarde.
Geplaatst:
20 maart 2009, 11:11
ik ben een vrouw 45 jaar.
dit verhaal speelde zich enkele jaren terug.
ik weet dat ik niet moeder mooiste ben, maar dit wat ik ga vertellen heeft me ook pijn gedaan en hoop dat ik veel vrouwen de ogen open maakt.
ik ben naar Suriname gegaan, en daar heb ik 1 mooie jongen leren kennen. hij was echt mooi. hij wist precies wat hij me in de oren moest fluisteren. en hij is al mooi dus veel moeite hoefde hij niet te doen.
ik ben verliefd op hem geworden, we zijn uitgeweest en het was heel erg gezellig.
ik moest terug naar nederland. hij belde me elke dag. ik geloofde hem. hij miste me en wilde bij me zijn.
ik heb gespaard en hem laten komen. hij was heel erg lief. ik verdiende goed en kon hem onderhouden.
hij moest terug naar Suriname. heeft hij keurig gedaan, elke dag hield ik meer van hem. elke maand stuurde ik 300 euro voor hem.
hij moest zijn rekeningen betalen, en hielp ik hem zo en elke dag belde hij.
ik ben na een tijd weer naar Suriname gegaan denkende hem te verassen,.
wel hij kreeg de schrik van zijn leven. er was een vrouw in huis. ik vroeg hem wie deze vrouw was. hij zei dat het zijn nicht was die geen woning had en bij hem bleef.
waarom heeft hij me dat nooit gezegd tijdens ons zovele telefoon gesprekken.
ik wilde de nicht natuurlijk spreken.
ze kwam erbij en zei dat ze zijn nicht was. oke als een vrouw je dat zegt dan geloof je haar. ik sliep gewoon met hem in een kamer en zei was in een ander kamer.
oke ik zorgde dat er alles in huis was en we hebben weer genoten. ik was de gelukkigste vrouw op aarde.
zijn nicht en ik deden ook veel samen, naar de markt gaan, zondags zwemmen, toneel enz enz.
ik moest weer naar Nederland, en zo ging het maar door. elke maand stuurde ik geld. maar ik ze waren slim, als Nederlanse dame kende ik geen mensen daar dus lieten ze me niet echt vrienden maken daar. iedereen zei me dat ik het niet moest doen om geld naar hem over te maken.
hij belde me nog trouw elke dag. ik zei tegen hem dat hij maar naar nederland moest komen en dat we samen zouden wonen en trouwen.
hij zei nee, hij houd niet van holland en dat hij het zo veel leuker vond een lat relatie.
ik zei dat ik geen lat relatie meer wilde maar dat we samen zouden zijn. hij vond het maar niets. een lampje begon te branden, ik begon te twijfelen.
ik zei oke dan kom ik naar Suriname dan kom ik daar wonen, en toen zei hij iets wat ik nooit zal vergeten. hij zei nee, je kan niet hier wonen want anders gaan we de huur niet kunnen betalen en hoe gaan we eten.
ik moest dus in Nederland blijven en elke maand geld sturen en 1 keer per jaar naar hem gaan.
ik vroeg iemand pols hoogte te gaan nemen. hem in de gaten te houden. toen kreeg ik te horen dat hij met een vrouw bleef. ik zei ja dat weet ik is zijn nicht. later kreeg ik weer tehoiren dan gaat hij met zijn nicht want ze hebben samen een kind hoor.
hij heeft het vreselijk goed gespeeld. ik stuurde elke maand 300 euro. ik hield zo van hem. en dat zijn vrouw het toelaat en het spel meespeelt. erg. ze at me ook plat. je man slaapt met een ander vrouw in bed en je bent nicht. ze kan nooit van die man houden. misschien doet ze het ook om mannen voor de gek te houden en dan is hij de neef.
mensen, is echt gebeurt, ik kan mezelf wel slaan, hoe ik zo dom had kunnen zijn om hem te geloven. hij heeft wel veel van me gehad.
misschien doordat ik mezelf niet mooi vind en een knappe man had gevonden was ik voor alles blind.
ik had hem wel gebeld nadat ik alles had gehoord dat hij en zijn nicht een kind hadden, toen begon hij te liegen. dat hij en zijn nicht verliefd waren geworden en dat hij nu met zijn nicht gaat.
blijf maar met je nicht. je nicht zal je nu verzorgen zei ik hem.
Lelijk eendje
Meld dit bericht aan de forum rechter
dyna
Gadotjo
Geslacht:
Aanmeldingen: 0
Luister altijd naar je gevoel!!!
Re: waarom zijn er lelijke mensen op aarde.
#1 Geplaatst:
21 maart 2009, 10:59
Hallo mevrouw,
U bent geen lelijk eendje!
Je bent gewoon een vrouw als zovele die blind is geworden door verlieftheid.
Mooi of lelijk zijn heeft daar niks mee te maken en wat is mooi eigenlijk, het is zo iets betrekkelijks.
Misschien vond jij de zgn nicht mooi, maar wat is er mooi aan een vrouw die een andere vrouw zo voor de gek houd.
En de mooie man, die zo gemeen is, vind ik al niet meer mooi.
Het totaal plaatje maakt iemand mooi.
Probeer deze mensen te vergeven, God rekent wel met ze af. En wees vooral niet boos op jezelf, "de allermooiste"vrouwen van de wereld hebben gevoeld hoe jij je hebt gevoelt, vergeet dat niet!
Houd van jezelf en vind jezelf mooi, dan kom je iemand tegen die er net zo overdenkt!
So so lobi,
Dyna
Wat gij niet wilt dat uw geschiedt, doe dat ook een ander niet!
africanqueen
Gast
#2 Geplaatst:
21 maart 2009, 16:58
.
Citaat
elke maand stuurde ik 300 euro voor hem.
ai futru je was echt verliefd
Venus
Pikolet
Geslacht:
#3 Geplaatst:
21 maart 2009, 20:48
Mevrouw, ik weet niet hoe U eruit ziet hor,
maar noemt U uzelfs aub niet een lelijk eendje want dat is niemand.
Dat U gepakt bent geworden, kan een ieder overkomen, heeft niks met Uw uiterlijk
te maken noch met Uw intelligentie. Er lopen een heleboel geslepen mensen rond.
Dont worry about the potatoes the soup will be allright. No spang toemsie er zijn ergere dingen
in het leven (ze konden je ook kroi hebben gegeven, dan had je inmiddels een paleis voor ze gebouwd - denki a torie)
Venus
basi
Gast
#4 Geplaatst:
22 maart 2009, 08:14
odi lelijke eend,je hebt echt geluk gehad,net wat venus zegt,men had je kunnen kroyen en was je veel verder van huis af.laat alles over aan de almachtige God en ook hoe verdrietig of pijn dit je heeft gedaan,geef het een plekje.verder zeg ik;wat is nou lelijk?want wie voor de een lelijk is,is mooi voor de ander en op ieder pot past een deksel,zegt men.
dus begin een nieuw leven en leer van het vorige.
saka fasie
Sabaku
Netherlands
Geslacht:
#5 Geplaatst:
24 maart 2009, 10:29
Lieve meid...weet je nog hoe het sprookje van het Lelijke eendje eindigde?
?Nee....die veranderde in een prachtige zwaan.
Zorg er voor dat je hart schoon is mie lobie sisa dat is het belangrijkste.
In dit leven heb ik ook geleerd om niet alleen naar het uiterlijke te kijken maar meer naar het innerlijke.
Toen ik jou verhaal las voelde ik gelijk dat je een door en door goed mens bent..God zal je terug betalen en voor wat die meneer en zijn nicht betreft....zijn straf is er al.
agidakompe
Stonka
Geslacht:
tangi
#6 Geplaatst:
24 maart 2009, 11:29
ik heb het gelezen ja echt vervelend. maar even terug naar de onderwerp. Er zijn geen lelijke mensen op aarde maar wel zijn er mensen op de wereld met een slecht hart. en slecht karakter. Ja een man in suri en een vrouw in holland . de afstand is ver en hij of zij die ver van elkaar wonen is te verwachten dat zulks kan gebeuren. en ik begin er niet aan. want het gaat niet om de liefde gaan maar om het geld. ja wang mooi oema ja wang dede ma ja wang takroe oema ja wang libi.
Het is een leer proces in het leven voor de mensen die mannen hebben in suriname. en vrouw is in holland of vrouwis in suriname
en met die zogenaamde nicht beide krijgen hun loon wel.nu je de kraan heb dicht gedraait dan ga je zien
big meid je bent er toch optijd 8ter gekomen
meljo
Twa twa
Netherlands
Geslacht:
Be the change you want to see in the world
#7 Geplaatst:
25 maart 2009, 22:13
Odi iedereen,
Deze 2 mensen zijn uitgekookt. Bonny en Clyde.
Hij laat weer een ander verliefd op hem worden.
Jammer dat je geen namen op de site mag plaatsen.
Poeroe ..djie (d)ing.
Ja, ik weet t; ik ga me mond spoelen
Groet,
Meljo
Inez
Gast
#8 Geplaatst:
26 maart 2009, 08:00
Odi Eendje,
Misschien heeft hij iets in je drinken gezet, een krooi moemt men dat.
want je stuurde 300 euro, elke maand dat is heel veel geld.
is een heel salaris voor Surinaamse begrippen.
misschien was je gekrooid dat je niet kon inzien dat het zijn vrouw was.
meestal werkt een krooi na een tijd niet meer en moest hij het elk jaar vestevigen, wat niet meer lukte.
want gelukkig heb je het niet genomen dat jij buitenvrouw werd en nicht binnen vrouw, en jij de minister van financien....
jij de melkkoe... jij moest hun verzorgen.
mensen wordt wakker als je nu een liefde in Suriname hebt en elke maand ook 300 stuur. niet iedereen is zo, maar let op..
ze zijn gekookt.
je verhaal is erg boeiend en hoop dat je de liefde van je leven zal tegen komen. jammer genoeg zijn er mannen die het voor anderen bederven. je zal wel 10 kee nadenken als je nu een man in Suriname tegen komt en deze echt geld nodig heeft, waardoor je hem gelijk fout kan zien.
heel veel geluk in de liefde.
Inez
Beata
Twa twa
Netherlands
Geslacht:
Als je vrees afneemt komt er ruimte voor liefde.
#9 Geplaatst:
26 oktober 2010, 19:59
Daarom heb ik met mezelf afgesproken,dat ik wel een relatie op afstand kan hebben,maar ik stuur geen geld en partner moet zelf weten hoe hij naar Ned.komt.
Als je ze daar niet onderhoudt,haal je ze hierheen en nemen ze een andere vrouw.
Ik zat een keer in de bus met een boslandcreoolse jongeman en zn blanke vriendin.Wel vriendin keek me een beetje boos aan,omdat ik even naar haar vriend heb gekeken.Maar ik keek hem aan omdat hij een bekend gezicht had.
De telefoon van die vriend ging over,hij nam op en voerde zijn gesprek in het Aucaans,waardoor ik alles kon verstaan.
Uit het gesprek kon ik verstaan dat hij met zijn vrouw in Suriname aan het bellen was.Ik probeerde om niet mee te luisteren,maar hij sprak zo luid en hij zat vlak achter me.
Ik hoorde hem zeggen:"A de dja,ma i nafoe spang.A sma n'e verstan".Hij gaf die telefoon daarna aan dat Nederlands meisje.Ik hoorde haar groeten en vragen hoe het met hun ging.Ik had zo een medelijden met haar.
Ik kon me niet voorstellen dat een mens zo wreed kan zijn.Ik kom ze vaker tegen en ieder keer vraag ik me af wat voor leugens hij dat meisje nog meer vertelt.Maar zij is,aan haar gedrag te zien,erg verliefd op die gevaarlijke leugenaar.
Zoek het gezelschap van diegenen die het beste in je wakker maken.
Ik stijg uit boven voorkeur en afkeer en neem de dingen zoals ze komen.
Waar je om vraagt zal je gegeven worden.Wees open om het te kunnen zien,omdat het misschien niet komt op de manier die jij verwacht!
Boogschutter
Rubriek Moderator
Twa twa
Geslacht:
mi na wang bigi oema na mi oso sa mi wani mi ka do
#10 Geplaatst:
24 november 2011, 15:31
Citaat van: lelijk eendje op 20 maart 2009, 11:11
ik ben een vrouw 45 jaar.
dit verhaal speelde zich enkele jaren terug.
ik weet dat ik niet moeder mooiste ben, maar dit wat ik ga vertellen heeft me ook pijn gedaan en hoop dat ik veel vrouwen de ogen open maakt.
ik ben naar Suriname gegaan, en daar heb ik 1 mooie jongen leren kennen. hij was echt mooi. hij wist precies wat hij me in de oren moest fluisteren. en hij is al mooi dus veel moeite hoefde hij niet te doen.
ik ben verliefd op hem geworden, we zijn uitgeweest en het was heel erg gezellig.
ik moest terug naar nederland. hij belde me elke dag. ik geloofde hem. hij miste me en wilde bij me zijn.
ik heb gespaard en hem laten komen. hij was heel erg lief. ik verdiende goed en kon hem onderhouden.
hij moest terug naar Suriname. heeft hij keurig gedaan, elke dag hield ik meer van hem. elke maand stuurde ik 300 euro voor hem.
hij moest zijn rekeningen betalen, en hielp ik hem zo en elke dag belde hij.
ik ben na een tijd weer naar Suriname gegaan denkende hem te verassen,.
wel hij kreeg de schrik van zijn leven. er was een vrouw in huis. ik vroeg hem wie deze vrouw was. hij zei dat het zijn nicht was die geen woning had en bij hem bleef.
waarom heeft hij me dat nooit gezegd tijdens ons zovele telefoon gesprekken.
ik wilde de nicht natuurlijk spreken.
ze kwam erbij en zei dat ze zijn nicht was. oke als een vrouw je dat zegt dan geloof je haar. ik sliep gewoon met hem in een kamer en zei was in een ander kamer.
oke ik zorgde dat er alles in huis was en we hebben weer genoten. ik was de gelukkigste vrouw op aarde.
zijn nicht en ik deden ook veel samen, naar de markt gaan, zondags zwemmen, toneel enz enz.
ik moest weer naar Nederland, en zo ging het maar door. elke maand stuurde ik geld. maar ik ze waren slim, als Nederlanse dame kende ik geen mensen daar dus lieten ze me niet echt vrienden maken daar. iedereen zei me dat ik het niet moest doen om geld naar hem over te maken.
hij belde me nog trouw elke dag. ik zei tegen hem dat hij maar naar nederland moest komen en dat we samen zouden wonen en trouwen.
hij zei nee, hij houd niet van holland en dat hij het zo veel leuker vond een lat relatie.
ik zei dat ik geen lat relatie meer wilde maar dat we samen zouden zijn. hij vond het maar niets. een lampje begon te branden, ik begon te twijfelen.
ik zei oke dan kom ik naar Suriname dan kom ik daar wonen, en toen zei hij iets wat ik nooit zal vergeten. hij zei nee, je kan niet hier wonen want anders gaan we de huur niet kunnen betalen en hoe gaan we eten.
ik moest dus in Nederland blijven en elke maand geld sturen en 1 keer per jaar naar hem gaan.
ik vroeg iemand pols hoogte te gaan nemen. hem in de gaten te houden. toen kreeg ik te horen dat hij met een vrouw bleef. ik zei ja dat weet ik is zijn nicht. later kreeg ik weer tehoiren dan gaat hij met zijn nicht want ze hebben samen een kind hoor.
hij heeft het vreselijk goed gespeeld. ik stuurde elke maand 300 euro. ik hield zo van hem. en dat zijn vrouw het toelaat en het spel meespeelt. erg. ze at me ook plat. je man slaapt met een ander vrouw in bed en je bent nicht. ze kan nooit van die man houden. misschien doet ze het ook om mannen voor de gek te houden en dan is hij de neef.
mensen, is echt gebeurt, ik kan mezelf wel slaan, hoe ik zo dom had kunnen zijn om hem te geloven. hij heeft wel veel van me gehad.
misschien doordat ik mezelf niet mooi vind en een knappe man had gevonden was ik voor alles blind.
ik had hem wel gebeld nadat ik alles had gehoord dat hij en zijn nicht een kind hadden, toen begon hij te liegen. dat hij en zijn nicht verliefd waren geworden en dat hij nu met zijn nicht gaat.
blijf maar met je nicht. je nicht zal je nu verzorgen zei ik hem.
Lelijk eendje
Hoe gaat het ermee.
Leuk dat er mensen op cc zijn die u een hart onder de riem steken.
en daarom wi ala na wan bigi famiri
mi na wan bigi oema in mi oso sa mi wani mi kan doe, hatcheeeee
Loverboy
Twa twa
Netherlands
Geslacht:
#11 Geplaatst:
21 mei 2012, 20:22
Citaat van: Boogschutter op 24 november 2011, 15:31
Hoe gaat het ermee.
Leuk dat er mensen op cc zijn die u een hart onder de riem steken.
en daarom wi ala na wan bigi famiri
na so a de
na so a sa tang
Loverboy
maak me blij, maak me gelukkig en ik zal je geven wat je wenst
Pagina's: [
1
]
« vorige
volgende »
Ga naar:
Selecteer een bestemming:
-----------------------------
Welkom gast bij culturu.com
=> Welkom bij het forum gedeelte van Culturu.com
Nieuws & Politiek
=> Politiek Suriname
=> Algemeen nieuws
Cultuur & Religie
=> Algemene winti vragen
=> Dromen topic (door Obiaman)
=> Ghost Story en Bakru Torie
=> Overige winti zaken
===> Winti Singi met Luangu Masra
=====> Winti Liederen
=====> Bid Texten
=====> Verhalen rond Culturu liederen (Singi tori)
===> Winti's en voorouders soorten
=====> De (mama) Aisa winti
=====> De Leba winti
=====> Luangu
=====> De Fodu winti
=====> De Ingi winti's
=====> Ampuku
=====> De Adoemakamang winti
=====> De Kantamasi Winti
=====> De Bakru winti
=====> De Kumanti Winti
=====> De Watra Baringa Winti
=====> Voorouder Geesten
=======> Yorka
=======> Dede Oso / nachtwaken
=======> Officier
=======> Kabra
Lifestyle!
=> Vrijetijd & Uitgaan
=> Mop van de dag
=> Relatie & Seksualiteit
=> Phone talk (lekker luchtig)
Surinaamse zaken
=> Surinamers gezocht (Familienamen)
=> Vraag en Aanbod
===> Aangeboden
===> Gezocht
===> Gratis af te halen
===> Verloren/Gevonden
=> Spreuk van de dag (Odo van de dag)
=> Bijlmer Tori
Overige
=> Oude forum onderwerpen
===> Terug naar mijn roti
===> Echte Meisjes in de Jungle
===> Surinaamse filmpjes
===> Dag buurvrouw, Dag buurman
===> Mijn geheim (Anoniem!)
===> Nunsu ini Sranan tongo
===> Sranan Tongo Cafe
===> Surinaamse Recepten
===> Surinaamse geschiedenis
===> Surinaamse kruiden en bladeren (wiri´s)
Laden...