Pagina's: [1]

Auteur Topic: verdriet  (gelezen 287 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
bruintje
Blawki
*

Netherlands Netherlands

Aanmeldingen: 0

Bekijk profiel
Geplaatst: 23 oktober 2011, 15:02

ben enig tijd achter gekomen,dat de man waarmee ik vijf jaar meeging,twee kinderen mee hebt ,eigenlijk een dubbele
leven heeft geleid,we woonde niet samen .hij had zijn eigen huis,kwam erachter door zijn eigen moeder dat hij met een ander dame blijft ,hoe ik erachter kwam is dat mijn nu ex vriend ,en ik ruzie hadden ,het ging er erg aan toe waardoor ik die moeder belde ,ze had haar vergist ,en wou die andere dame bellen,maar belde mij vervolgens perongeluk.waardoor ik zelf achter alles kwam,ben en was zo teleurgesteld,voelde mij bedrogen ,voelde mij teleurgesteld.ik ben niet meer met de vader van mijn kinderen,maar ik ben nogsteeds zo kwaad.wie kan mij vertellen hoe ik mijn zelf hierover heen kan zetten ,en verder kan gaan met mij leven.
groetjes  love
Meld dit bericht aan de forum rechter   Gelogd
soulsister11
Twa twa

Zimbabwe Zimbabwe

The purpose of life is a life of purpose.

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 23 oktober 2011, 17:48

ben enig tijd achter gekomen,dat de man waarmee ik vijf jaar meeging,twee kinderen mee hebt ,eigenlijk een dubbele
leven heeft geleid,we woonde niet samen .hij had zijn eigen huis,kwam erachter door zijn eigen moeder dat hij met een ander dame blijft ,hoe ik erachter kwam is dat mijn nu ex vriend ,en ik ruzie hadden ,het ging er erg aan toe waardoor ik die moeder belde ,ze had haar vergist ,en wou die andere dame bellen,maar belde mij vervolgens perongeluk.waardoor ik zelf achter alles kwam,ben en was zo teleurgesteld,voelde mij bedrogen ,voelde mij teleurgesteld.ik ben niet meer met de vader van mijn kinderen,maar ik ben nogsteeds zo kwaad.wie kan mij vertellen hoe ik mijn zelf hierover heen kan zetten ,en verder kan gaan met mij leven.
groetjes  love

@ Bruintje,

Ik voel met je mee mijn zuster, maar kan je niet vertellen wat je moet doen om hier over heen te komen.
Ieder persoon beleeft op zijn/haar eigen manier bedrog, teleurstelling en kwaadheid. Ook hoelang de duur
ervan zal zijn bepaal alleen jij. De dag dat je in gaat zien dat je er genoeg van heb en het geen deel
meer moet zijn van jouw 'zijn' zal je het een plekje geven of in zijn geheel naast je neerzetten.

Onthoud dat jij in deze niets fout gedaan hebt, maar dat het je ex is die jou bedrogen heeft en dit in zijn karma zal moeten meedragen.
Het enige wat we kunnen doen om dit te voorkomen is ons hart niet voor anderen openstellen, waardoor we uiteindelijk een liefdeloos leven leiden.

Elk einde is niets anders dan een nieuw begin.
Wie weet wat voor lieve partner je gaat ontmoeten nu je eindelijk verlost bent van deze bedrieger.
It's better to lose a lover than to love a loser!

Heel veel sterkte, ik hoop nog eens van jou te horen.

Blijf wel. heart

Soulsister11

I've learned that our background and circumstances may have influenced who we are, but we are responsible for who we become.
bruintje
Blawki
*

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 23 oktober 2011, 18:09

dank je wel soulsister 11 voor deze wijze woorden.
ik weet dat ik het een plek moet geven,en dat het enig tijd kan duren eroverheen te komen.
elke dag neem ik zoals het is ,en ik probeer het beste voor mij en me kinderen te maken
ik weet dat er ondanks al dit verdriet ,daar ook een einde zal zijn,en dat het leven mij zal toelachen.
en ik verheume op een nieuwe start ,en begin voor mij en me kinderen.
dank je wel voor je reactie,ik neem het zeker mee .
soso lobie bruintje  love
Sunder
Tjon-Tjon

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw

Bekijk profiel
#3 Geplaatst: 23 oktober 2011, 18:58

Odi Bruintje,

Je eroverheen zetten gaat denk ik niet, maar er doorheen komen gaat je lukken! 

Een rollercoaster, dat is wat je te wachten staat. De ene dag zal het beter met je emoties gaan dan de ander dag, de ene dag zul je je sterker voelen en de ander dag juist een zielig hoopje mens dat zo van de vloer te vegen is (bij wijze van). Maar meid, dat hoort er allemaal bij. What doesnt kill you, will make you stronger. Je zult er doorheen moeten gaan zodat je aan het eind, sterker uitkomt dan dat je deze relatie binnen bent gestapt.

Neem me het niet kwalijk he Bruintje, maar ergens ben je jezelf een beetje kwijtgeraakt. Waarom ik dit zeg is, omdat wij vrouwen een talent hebben voor het negeren van bepaalde tekens aan de wand terwijl ons gevoel er vaak bovenop zit.

Gun jezelf de tijd en de rust om dit te verwerken, MAAR blijf er ook weer niet te lang inhangen. Verdriet mag gevoeld worden, maar erin verzuipen? Uhnuhuu!
Wat helpt is om het van je af te praten, huilen, schrijven, dansen of wat dan ook. En zoek de nodige afleiding (liefde aan je kinderen, gezelschap familie en vrienden, hobby's, werk etc).

Wat je voelt, hebben velen van ons ook wel eens meegemaakt en misschien zelfs op dit moment ook net als jij meemaken. Ik heb mijn portie in ieder geval wel gehad hoor.  confused0091

Littekenvrij is het leven niet, maar de tijd en zoals jij die tijd invult, kan er wel voor zorgen dat wonden weer geheeld kunnen worden.

Veel liefde en kracht,
Sunder

Het is niet zo dat we niet durven omdat de dingen moeilijk zijn,
de dingen zijn moeilijk omdat we niet durven. (Seneca)
bruintje
Blawki
*

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#4 Geplaatst: 23 oktober 2011, 20:44

sunder bedank voor je reactie,
alles klop hoor wat je zegt.ben mezelf zeker kwijtgeraakt,en dat realiseerde ik me ook.de tekens die ik kreeg ,heb niet naar me gevoel geluisterd
de dromen die ik ,kan je wel zeggen elke dag kreeg over hem ,en die dame die ik niet ken
er zijn heel veel dingen gebeurd,maar ik ben blij dat ik deze stap uiteindelijk gezet hebt.en eerlijk gezegt voelt het alsof er een last van me schouder afviel.
voel me nu veel beter ,en dat merk ik ook aanmezelf,ik lach weer ,ik onderneem weer dingen.
had mezelf echt verloren.
maar ik neem nu de tijd om dat weer te herstellen.en ik heb ervan geleerd.hartstikke bedankt voor je reactie.
soso lobie   love bruintje
soulsister11
Twa twa

Zimbabwe Zimbabwe

Bekijk profiel
#5 Geplaatst: 24 oktober 2011, 04:53

dank je wel soulsister 11 voor deze wijze woorden.
ik weet dat ik het een plek moet geven,en dat het enig tijd kan duren eroverheen te komen.
elke dag neem ik zoals het is ,en ik probeer het beste voor mij en me kinderen te maken
ik weet dat er ondanks al dit verdriet ,daar ook een einde zal zijn,en dat het leven mij zal toelachen.
en ik verheume op een nieuwe start ,en begin voor mij en me kinderen.
dank je wel voor je reactie,ik neem het zeker mee .
soso lobie bruintje  love

@ Bruintje,

great

I've learned that our background and circumstances may have influenced who we are, but we are responsible for who we become.
soulsister11
Twa twa

Zimbabwe Zimbabwe

Bekijk profiel
#6 Geplaatst: 25 oktober 2011, 17:06

Odi Bruintje,

Ik dacht aan jou vandaag en wilde dit met jou delen.

Forgiveness and the Freedom of Letting go

Soulsister11

bruintje
Blawki
*

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#7 Geplaatst: 27 oktober 2011, 20:48

odi soulsister

wat lief dat je aan me dacht.
en bedankt voor dat liedje
erg inspirerend en leerzaam
het is inderdaad moeilijk te vergeven,maar met vergeven kan je inderdaad verder,en alles loslaten
het is nu allemaal nog vers,en probeer heel veel te verwerken.
maar ik weet dat er ook een dag komt dat ik dit zal kunnen doen
dank je hiervoor.
soulsister11
Twa twa

Zimbabwe Zimbabwe

Bekijk profiel
#8 Geplaatst: 27 oktober 2011, 21:17

odi soulsister

wat lief dat je aan me dacht.
en bedankt voor dat liedje
erg inspirerend en leerzaam
het is inderdaad moeilijk te vergeven,maar met vergeven kan je inderdaad verder,en alles loslaten
het is nu allemaal nog vers,en probeer heel veel te verwerken.
maar ik weet dat er ook een dag komt dat ik dit zal kunnen doen
dank je hiervoor.

Pagina's: [1]

Ga naar: