Pagina's: [1]
   |   
Auteur Topic: Veel stress bij mensen soms lachen soms huilen  (gelezen 431 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Loverboy
Twa twa

Netherlands Netherlands

Geslacht: Man
Aanmeldingen: 0

Steenbok

Bekijk profiel
Geplaatst: 27 september 2011, 11:56
BerichtenindexCitaat

Heb jij ooit iets meegemaakt wat je bij is gebleven?

Soms kan iemand echt door het lind gaan.
Bemoei jij je ermee of hou jij je mond en denk,,,,,,,,,,,,ik bemoei me er niet mee

Man Wordt Boos in de Trein Op Conducteur.
Meld dit bericht aan de forum rechter   Gelogd

maak me blij, maak me gelukkig  en ik zal je geven wat je wenst
kenesia
Sabaku

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 27 september 2011, 15:32
BerichtenindexCitaat

Odi,

Ben iemand die zich niet met anderen hun zaken bemoeit maar toch kon ik het 1 dag voor kerstfeest niet laten.
Liep in kade mijn laatste boodschappen voor de feestdagen te kopen en stond voor de vlees winkel te wachten
op mijn zus, een jonge dame stond vlak naast mij te bellen.

Plotseling hoorde ik van ai kijk die ho daar wo broko ing mars en met die woorden werd er een klap aan die jonge
dame naast mij verkocht die gelijk naar achter werd gedrukt door 3 andere jonge meiden.

Ik stond rustig naar ze te kijken en toen bleek dat hun slachtoffer een gomma koek was stapte ik naar ze toe en zei
wat gebeurd er hier met mijn nicht? (kende dat mens niet eens)

Ze zeiden van ja mevr bla bla bla,ik zei stop want ik ben een ander koekje,schamen jullie je niet 3 tegen 1?
Zei tegen slachtoffer sta naast mij en wie durft mag je aanraken en toen durfde niemand meer wat te doen,haha.

Ze liepen scheldend weg en ik nam slachtoffer de andere kant op en zette haar veilig op de tram zodat ze gelijk
naar huis kon gaan met de nodige waarschuwingen van mijn kant.

soulsister11
Twa twa

Zimbabwe Zimbabwe

The purpose of life is a life of purpose.

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 27 september 2011, 23:20
BerichtenindexCitaat

Odi,

Ben iemand die zich niet met anderen hun zaken bemoeit maar toch kon ik het 1 dag voor kerstfeest niet laten.
Liep in kade mijn laatste boodschappen voor de feestdagen te kopen en stond voor de vlees winkel te wachten

Plotseling hoorde ik van ai kijk die ho daar wo broko ing mars en met die woorden werd er een klap aan die jonge
dame naast mij verkocht die gelijk naar achter werd gedrukt door 3 andere jonge meiden.

Ik stond rustig naar ze te kijken en toen bleek dat hun slachtoffer een gomma koek was stapte ik naar ze toe en zei

Ze zeiden van ja mevr bla bla bla,ik zei stop want ik ben een ander koekje,schamen jullie je niet 3 tegen 1?
Zei tegen slachtoffer sta naast mij en wie durft mag je aanraken en toen durfde niemand meer wat te doen,haha.

Ze liepen scheldend weg en ik nam slachtoffer de andere kant op en zette haar veilig op de tram zodat ze gelijk

Goed gedaan. great

SS

I've learned that our background and circumstances may have influenced who we are, but we are responsible for who we become.
love-ly
Sky is the limit
Twa twa

Netherlands Netherlands

It's a love-ly thing ... ooh yes it is

Bekijk profiel
#3 Geplaatst: 04 oktober 2011, 12:30
BerichtenindexCitaat

Odi,

great toppie
kenesia
Sabaku

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#4 Geplaatst: 04 oktober 2011, 18:12
BerichtenindexCitaat

Odi,

@ Soulsister11 en Love-ly  great

We hebben ook kids he.
soulsister11
Twa twa

Zimbabwe Zimbabwe

The purpose of life is a life of purpose.

Bekijk profiel
#5 Geplaatst: 10 november 2011, 13:24
BerichtenindexCitaat

Odi,

@ Soulsister11 en Love-ly  great

We hebben ook kids he.

I've learned that our background and circumstances may have influenced who we are, but we are responsible for who we become.
Pagina's: [1]
   |   

Ga naar: