Pagina's: [1]
   |   
Auteur Topic: Holland mang tof,  (gelezen 415 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Loverboy
Twa twa

Netherlands Netherlands

Geslacht: Man
Aanmeldingen: 0

Steenbok

Bekijk profiel
Geplaatst: 25 september 2011, 16:43
BerichtenindexCitaat

Holland mang tof...................
Niet alleen in Suriname tof mang de, ook in Holland.

bekijk het filmpje

9 uur gevlogen net geland in mooi Suriname en je eerste gevecht meemaken.

in Holland of Suriname, we zijn allemaal Sranan man

1 ding.
hou je koffer goed in de gaten......

Paramaribo, Pengel Airport, Suriname, koffers zoek, stress
Meld dit bericht aan de forum rechter   Gelogd

maak me blij, maak me gelukkig  en ik zal je geven wat je wenst
Beata
Twa twa

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw

Als je vrees afneemt komt er ruimte voor liefde.

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 25 september 2011, 17:15
BerichtenindexCitaat

Odi odi,

Ik reis al jaren met mijn handbagage alleen.Ik heb altijd moeite om langs de MP te gaan met mijn paspoort.
Ze geloven nooit dat het mijn paspoort is.En stellen ze van al die stomme vragen,waar je heel pissig van kan worden.

Dat is voor mij al een gevecht,om ze te overtuigen dat het mijn paspoort is.Ik moet altijd schelden,een keer werd zelfs hun meerdere erbij gehaald van alle koskosie die ze kregen die dag.

Ellende nummer twee zijn die strakke gezichten die nooit een smile produceren,alsof ze ons bang willen maken.

Als ik daarna nog moet gaan duwen om mijn koffer(s) te bemachtigen,wordt mijn vakantie een echte nachtmerrie.

Beata love

Zoek het gezelschap van diegenen die het beste in je wakker maken.

Ik stijg uit boven voorkeur en afkeer en neem de dingen zoals ze komen.

Waar je om vraagt zal je gegeven worden.Wees open om het te kunnen zien,omdat het misschien niet komt op de manier die jij verwacht!
Loverboy
Twa twa

Netherlands Netherlands

Geslacht: Man

Steenbok

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 25 september 2011, 17:26
BerichtenindexCitaat

Odi odi,

Ik reis al jaren met mijn handbagage alleen.Ik heb altijd moeite om langs de MP te gaan met mijn paspoort.
Ze geloven nooit dat het mijn paspoort is.En stellen ze van al die stomme vragen,waar je heel pissig van kan worden.

Dat is voor mij al een gevecht,om ze te overtuigen dat het mijn paspoort is.Ik moet altijd schelden,een keer werd zelfs hun meerdere erbij gehaald van alle koskosie die ze kregen die dag.

Ellende nummer twee zijn die strakke gezichten die nooit een smile produceren,alsof ze ons bang willen maken.

Als ik daarna nog moet gaan duwen om mijn koffer(s) te bemachtigen,wordt mijn vakantie een echte nachtmerrie.

Beata love

Wat dacht je als je terug kom uit Suriname.....Hier op Schiphol
hoe die blanke mp of douane wij Surinamers behandelen.

Je vlieg al 9 uren, en als je op schiphol land sta je in een rij van hier tot Tokio.
dan is de eerste vraag, wie heeft je ticket voor je betaald?

als je hem een goed antwoordt geeft mag je door naar de volgende controlle post...en zo nog 4 of
geen goed antwoordt ga je naar beneden waar je uitgebreid onderzocht wordt.
schoenen uit enz enz.

hai mi boi......... soms denk je overal zijn we buitenlanders.
In Suriname ben je Buitenlander want je hebt een Nederlands paspoort
Maar in Nederland ben je ook een Buitenlander........... waar wonen we....hahahaha lol

en als je je koffer haalt dan nog de 100% controlle, alle koffers open.
hoelaat zie je je familie die buiten op je staat te wachten.

Volgens mij gaat het nu iets makkelijker want de President van Suriname had er wat over gezegt toen der tijd.
maar het blijft een 100% controlle.

maak me blij, maak me gelukkig  en ik zal je geven wat je wenst
Beata
Twa twa

Netherlands Netherlands

Als je vrees afneemt komt er ruimte voor liefde.

Bekijk profiel
#3 Geplaatst: 25 september 2011, 18:02
BerichtenindexCitaat

Wat dacht je als je terug kom uit Suriname.....Hier op Schiphol
hoe die blanke mp of douane wij Surinamers behandelen.

Je vlieg al 9 uren, en als je op schiphol land sta je in een rij van hier tot Tokio.
dan is de eerste vraag, wie heeft je ticket voor je betaald?

als je hem een goed antwoordt geeft mag je door naar de volgende controlle post...en zo nog 4 of
geen goed antwoordt ga je naar beneden waar je uitgebreid onderzocht wordt.
schoenen uit enz enz.

hai mi boi......... soms denk je overal zijn we buitenlanders.
In Suriname ben je Buitenlander want je hebt een Nederlands paspoort
Maar in Nederland ben je ook een Buitenlander........... waar wonen we....hahahaha lol

en als je je koffer haalt dan nog de 100% controlle, alle koffers open.
hoelaat zie je je familie die buiten op je staat te wachten.

Volgens mij gaat het nu iets makkelijker want de President van Suriname had er wat over gezegt toen der tijd.
maar het blijft een 100% controlle.

Op Schiphol heb ik juist nooit problemen gehad,ondanks de 100% controle.Ik ben nooit onderzocht.Wat ze wel doen is mij testen door Frans te spreken,want ik heb een frans paspoort.

Maar....in Parijs!!!!!!!!!!,mi mama!!!.....Ik word helemaal gefouilleerd,mijn koffer en handtas worden onderste boven gehaald op Orly.
Als dat nog niet genoeg is,krijg je nog een controle beurt op Gare du Nord bij de Thalys.

De douane komt als bijen op je af en ben je binnen no time omringd,pakken ze gelijk je handtas en koffer van je af,zonder eerst aan te geven dat ze je gaan fouilleren.Terwijl ze bezig zijn,stellen ze vragen o.a.als je tijdens je vakantie naar Suriname bent geweest.

En owee,als je ja durft te zeggen.Dan verdenken ze je al van malafide praktijken en moet je uitleggen waarom en hoelang je in Suriname bent geweest.

Maar a swiet wan,terwijl ze bezig zijn,scheld ik ze uit hahaha!!!!!! Eentje zij tegen me dat ik mijn energie verspil met dat gescheld,want daarmee hou ik ze toch niet tegen om hun werk te doen.Die ratten!!!! Geef mij maar de Nederlanders.

Beata love

Zoek het gezelschap van diegenen die het beste in je wakker maken.

Ik stijg uit boven voorkeur en afkeer en neem de dingen zoals ze komen.

Waar je om vraagt zal je gegeven worden.Wees open om het te kunnen zien,omdat het misschien niet komt op de manier die jij verwacht!
soulsister11
Twa twa

Zimbabwe Zimbabwe

The purpose of life is a life of purpose.

Bekijk profiel
#4 Geplaatst: 27 september 2011, 23:28
BerichtenindexCitaat

"Maar a swiet wan,terwijl ze bezig zijn,scheld ik ze uit hahaha!!!!!! Eentje zij tegen me dat ik mijn energie verspil met dat gescheld,want daarmee hou ik ze toch niet tegen om hun werk te doen.Die ratten!!!! Geef mij maar de Nederlanders."

Odi odi,

Dit is mij de eerste keer op de airport van Miami gebeurd, ik heb die man zo erg uitgescholden hoor!
Zijn collega vroeg mij maar rustig te worden, maar het werd alleen maar erger.
Op een gegeven moment zegt dat zwijn, dat ik mijn spullen weer kon inpakken en gaan.
"Wat zeg ik, jij hebt ze uitgepakt, jij gaat ze weer inpakken" met ****** angryfire, ik was woest.
Heb het daarna gelukkig nooit meer meegemaakt.

Soulsister11

I've learned that our background and circumstances may have influenced who we are, but we are responsible for who we become.
love-ly
Sky is the limit
Twa twa

Netherlands Netherlands

It's a love-ly thing ... ooh yes it is

Bekijk profiel
#5 Geplaatst: 04 oktober 2011, 12:32
BerichtenindexCitaat

Er staat me dus wwat leuks te wachten..

Love-ly great

Goldlen
Grietjebie
*

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#6 Geplaatst: 20 januari 2012, 05:20
BerichtenindexCitaat

De agressie was niet tof, maar wel leuk om het filmpje te zien met de wilde busjes hahaha Ik heb gelijk weer zin om naar Sranang te gaan.

Ik heb nooit problemen bij de douane gehad niet in Su en ook niet in Nederland.

In Su werd me wel gezegd om mijn 2 flesjes Fernandez en mijn nivea achter te laten. Heb gezegd  :grrrrrr:dat ik dit niet zou doen de Nivea heeft me geld gekost en de Fernandes had ik nodig omdat ze in het vliegtuig erg zuinig zijn met drinken uitdelen. sarcastic Waarschijnlijk had mijn betoog geholpen want de beambte gaf me een vette knipoog wenste me een goede reis toe en liet me gaan. :wink2:en ik heb de spullen gewoon weer in mijn tas gestopt.

In Nederland hadden we net die zware koffers  gehaald toen de Nederlandse beambte zei om ze op de band te zetten. Heb vriendelijk met een knipoog en een lach gevraagd of hij dat wilde doen en ja hoor met een opgewekte lach  :smile:zette hij de zware koffers op de band . daarna heeft ie ze ook netjes op een kar gezet en klaar. yes

Geen vuiltje aan de lucht. great Voor de volgende 2 ná ons was ie minder vriendelijk whip
Twee Nederlandse sma's die na ons kwamen moesten zelf hun koffers op de band zetten en werden later meegenomen na

Wij hebben dus geluk gehad geen djugu djugu lol Alleen de reis is erg vermoeiend dus kan een beetje begrijpen dat die gasten uit het filmpje zwaar geirriteerd waren fighting0091

Pagina's: [1]
   |   

Ga naar: