Pagina's: [1]

Auteur Topic: Niet zonder hoesje in jou poesje  (gelezen 422 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Loverboy
Twa twa

Netherlands Netherlands

Geslacht: Man
Aanmeldingen: 0

Steenbok

Bekijk profiel
Geplaatst: 25 september 2011, 15:19

Voorlichting moet er zijn.
Toch maken mensen soms er een probleem van dat bepaalde onderwerpen niet voor 20:00 uur op de tv mogen komen ivm de jeugd tot 12 jaar.

Jong geleerd is oud gedaan.
Vroeger was het zo dat de ooievaar een kindje bracht, de jeugd nu is veel verder dan de jeugd van oma en opa tijd.

Op internet komen ze toch al veel te weten.
vooral als het om je gezondheid gaat moet je je kind leren, geen sex voor die leeftijd,maar je weet toch niet wat je kind op straat doet.

je slaat jezelf wel duizend keer voor je kop als je jou kind die 12 is niets geleerd hebt en deze stiekem in de kippehok met buurjongen van 16 jaar wat doet .....en wat buurjongen aan zijn lichaam heeft weet niemand.  

Vanaf welke leeftijd mag een kind weten, niet zonder hoesje in een poesje ?

Ik ga niet zonder hoesje in jouw poesje!

Meld dit bericht aan de forum rechter   Gelogd

maak me blij, maak me gelukkig  en ik zal je geven wat je wenst
Loverboy
Twa twa

Netherlands Netherlands

Steenbok

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 26 september 2011, 11:21

Onveilige seks in opmars onder jongeren

Jongeren in heel de wereld weten steeds minder van voorbehoedsmiddelen en van bescherming tegen seksueel overdraagbare aandoeningen. Onveilige seks is daardoor in opmars.

Dat concludeert een onderzoek dat in opdracht van de farmaceutische onderneming Bayer in 26 landen is gedaan, zo is maandag bekendgemaakt.

Het aantal jongeren dat met een nieuwe partner onveilige seks bedrijft stijgt overal in de wereld. En overal bestaan hindernissen die voorkomen dat tieners betrouwbare informatie krijgen over veilige seks en voorbehoedsmiddelen, stellen de onderzoekers.

Loverboy
Twa twa

Netherlands Netherlands

Steenbok

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 27 september 2011, 11:48

ik moet eerst een hoesje voordat ik in je poesje ga

Niet zonder hoesje in jouw poesje?

Pikien Moesje
Pikolet

Geslacht: Vrouw

Bekijk profiel
#3 Geplaatst: 27 september 2011, 12:14

dag dag,

Iedereen hoort basiskennis te hebben van veilige sex. Jong en oud.
Want ook seniore burgers raken elke dag besmet. Hoeveel respecteer je jezelf en je leven.

de grootste groep mensen die besmet raken zitten in een (jaren lange) relatie; De nieuwe lichting denkt vaak we zijn jong en onervaren, dan is iemand toch niet besmet?

Ook als je beschermd gaat vrijen gaat er ook veel mis. Zelfs een gewone SOA wil je niet oplopen.
Sexuele voorlichting is meer dan een praatje en denken dat het werkt. Zelf nadenken van hoe je je sexleven wilt hebben. Of wil je horen van degene die je besmet heeft welkom bij de club. of wil je een diamant krijgen van degene die je heeft besmet. waargebeurde voorbeelden uit Suriname.

Pikien Moesje
Roisjo
Stonka
**

Suriname Suriname

Geslacht: Vrouw

Zie me op Facebook Bekijk mijn Hyves
Bekijk profiel
#4 Geplaatst: 27 september 2011, 15:31

Odi,Odi,

Gezien het feit dat ziektes razend om zich heen grijpen ben ik al heel vroeg begonnen met voorlichting.Heb 2 zonen van 13 en 12 en  die weten hoe een condoom eruitziet, waarvoor het gebruikt wordt, hoe ze het moeten omdoen.Praat heel veel zodat ze bewust zijn van wat en hoe.Wil niet dat zij ziek worden ,maar wil tegelijkertijd ook de ander partij beschermen.Want ook zwangerschap zit erin.Nee, mijn kindren moeten goed voorgelicht zijn en ook nichtjes en neefjes vertel ik wat ze moeten weten.Liver van mij dan van een of ander gek die je rotzooi op de mouw speld.Bijv.van de eerste keer kan je niet zwanger raken.of is je eerste keer je gaat niet ziek worden.
Damn it, gevaar loert overal.
Daarom ben ik voorstander van voorlichting zo jong mogelijk want de generatie van nu en die volgen die gaan alsmaar sneller
Dairu
Grietjebie
*

Suriname Suriname

Bekijk profiel
#5 Geplaatst: 05 oktober 2011, 20:24

De jongens zijn geboren om de meisjes te doorboren daarom eten ze kersen om de meisjes  dik te persen
Loverboy
Twa twa

Netherlands Netherlands

Steenbok

Bekijk profiel
#6 Geplaatst: 18 oktober 2011, 13:09

De jongens zijn geboren om de meisjes te doorboren daarom eten ze kersen om de meisjes  dik te persen

lol

Pagina's: [1]

Ga naar: