Pagina's: [1]

Auteur Topic: dromen over een klok  (gelezen 1107 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
evyann
Gadotjo
*

Netherlands Netherlands

Aanmeldingen: 0

Bekijk profiel
Geplaatst: 07 September 2011, 08:37

goedenmorgen allemaal

mijn droom ging als volgt.

Voor dat ik ben gaan slapen heb ik gebeden en mijn dingen gevraagd die ik graag op een rijtje wil hebben zoals mijn financiele status , liefdes gebied om bepaalde dingen stussen mijn ex en mij op te lossen en weer normaal met elkaar om te gaan. en mijn woning om die af te krijgen om samen met mijn zoon een gezin te stichten. ik heb gevraagd om een heldere duidelijke droom en volgde als:

ik was in een ruimte voor mij deels bekend waar ik meubels meenam voor mijn eigen woning, terwijl ik aan het verhuizen was vroeg mijn zwager wil je die spiegel ook? waaruit ik zei nee die spiegel niet ik zei vervolgens die klok wil ik wel het was een aparte witte met gouden  klok weet alleen de tijd niet meer die het aangaf ik bleef er lang naar kijken, verder pakte ik in een klein doosje waar ik kleine oorbellentjes uit pakte met roze roosjes. de andere personen in mijn droom  zeiden niets maar waren mij wel aan het helpen te verhuizen.

vriendelijke groet en een gezegende dag

evy
vishnu
INFO: 2144c292 ping bb
Sabaku

Suriname Suriname

Geslacht: Man

Maagd

INFO: 2144C292 BB PING

Bekijk mijn Hyves
Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 07 September 2011, 09:07

Verspil niet langer je tijd in dit leven, met dingen die er niet toe te doen, doe je best en jij zal slagen in met wat jij doet en belangrijk vind.
klok en de spiegel geeft aan dat er meer is,maar nog geen plaats heeft! character0011

teri, na dat e aksi. begi na dat e tja loeso, en  wan posu na tang presi !!!!!!!!!!

Gr Vishnu

bb 2144c292 pin  BLACK BERRY

INFO:
2144c292 ping bb
ladygirl
Grietjebie
*

Afghanistan Afghanistan

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 07 September 2011, 10:51

Mooi hoor XXX. Vishnu moi boi
AnGeLLoVe
Gast
#3 Geplaatst: 07 September 2011, 12:38

goedenmorgen allemaal

mijn droom ging als volgt.

Voor dat ik ben gaan slapen heb ik gebeden en mijn dingen gevraagd die ik graag op een rijtje wil hebben zoals mijn financiele status , liefdes gebied om bepaalde dingen stussen mijn ex en mij op te lossen en weer normaal met elkaar om te gaan. en mijn woning om die af te krijgen om samen met mijn zoon een gezin te stichten. ik heb gevraagd om een heldere duidelijke droom en volgde als:

ik was in een ruimte voor mij deels bekend waar ik meubels meenam voor mijn eigen woning, terwijl ik aan het verhuizen was vroeg mijn zwager wil je die spiegel ook? waaruit ik zei nee die spiegel niet ik zei vervolgens die klok wil ik wel het was een aparte witte met gouden  klok weet alleen de tijd niet meer die het aangaf ik bleef er lang naar kijken, verder pakte ik in een klein doosje waar ik kleine oorbellentjes uit pakte met roze roosjes. de andere personen in mijn droom  zeiden niets maar waren mij wel aan het helpen te verhuizen.

vriendelijke groet en een gezegende dag

evy

Hoi Evyann,

Je hebt van te voren voor dat je ging slapen bepaalde dingen gevraagd omtrent je leven en liefdes leven.
Je droom weergeeft de antwoorden.

Als ik je droom lees, voelt het voor mij aan dat wat je wilt en dat wat je hebt gevraagd geen goede voedingsbodem heeft en eigenlijk zo wankel is als ik weet niet wat, de kans op slagen is minimaal.

De klok weergeeft jou drang van tijd, dat dingen in een bepaalde tijd moeten gebeuren, je leven op orde, je liefdes leven een gezin, de klok pak je dus met beide handen beet.
Maar je vergeet iets heel belangrijks, de spiegel!

De spiegel wil je niet, maar de spiegel heb je juist nodig.
De spiegel, spiegelt dingen en zo ook jezelf.
Voor mij voelt het of dat je niet in staat bent om met eerlijkheid en zuiverheid naar jezelf te kijken en hierdoor mis je iets belangrijks want zolang jij dit niet doet, kun je wel vragen wat je allemaal wilt, maar het zal niet komen omdat jij het zelf blokkeert.

Leer naar jezelf te kijken en jezelf te zien in ´´die spiegel´´ bekijk en observeer hoe je bent, hoe je leeft en zo zul je gaan zien waar je aan jezelf kunt werken en daardoor zul je uiteindelijk wel een goede voedingsbodem creeeren voor dat wat je maar wilt.

Liefs  love
ladygirl
Grietjebie
*

Afghanistan Afghanistan

Bekijk profiel
#4 Geplaatst: 07 September 2011, 13:05

Precies wat Vishnu zegt zegt Angelove het zelfde alleen een heel verhaal?
evyann
Gadotjo
*

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#5 Geplaatst: 07 September 2011, 13:15

hey

ik ben blij met beide
Pagina's: [1]

Ga naar: