Pagina's: [1]

Auteur Topic: Dromen over kwade geesten  (gelezen 1067 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
oema foe para
Grietjebie
*

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw
Aanmeldingen: 0

Steenbok

Bekijk profiel
Geplaatst: 22 Augustus 2011, 02:33

odi odi een ieder,

Wilde graag mijn dromen met jullie delen waar een of meerdere mensen mij misschien zouden kunnen uitleggen/helpen wat het eingelijk inhoud.
Als ik droom gaat het meestal om geesten waar ik meestal mee vecht. De reden is dat ze me kinderen iets willen aan doen of iemand anders me naaste.
Deze dromen vind ik maar vervelend om te krijgen. Alleen de laatste keer ging droomde ik net iets anders.
Ik droomde het zelfde weer met geesten aan het vechten alleen deze keer hielpen mij twee kinderen daarbij.
Eingelijk wat me het meest is bij gebleven van de droom is dat mijn dochter mij een sleutel overhandigde.
en kort daarna werd ik wakker, maar met continue die sleutel in mijn gedachten.

De sleutel wat wil dat zeggen dat ik niet meer lastig wordt gevallen met deze soort dromen?
Wie wil of kan mij uitleggen wat het inhoud die sleutel.

De wijze zoek wat in hem zelf, de dwaas wat buiten hem is!
broos
Sabaku

Geslacht: Man

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 22 Augustus 2011, 13:17

Odi-Odi- oema fu para

Een sleutel opend en sluit dus met een sleutel verschaf jij je zelfe toegang tot een op lossing

en de oplossing is dichterbij dan je denkt namelijk Bij  je dochter voor jou zaak om dat uit te zoeken

denk er om samen sta je sterk .        Broos.
AnGeLLoVe
Gast
#2 Geplaatst: 22 Augustus 2011, 16:38

Jou kinderen, je dochter heeft de 创sleutel创.

De geesten waar je mee vecht, zijn geen echte geesten, ze raken tot bedaren zodra je kinderen mee helpen.
Jou kinderen weergeven delen van jou zelf, die zich openbaren door bepaalde 创confrontaties创 die je kunt krijgen met je kinderen, of dingen waar je niet zo van houd om bij hun te zien.
Dit verteld jou meer over jezelf en dit is de 创sleutel创 om jezelf te kunnen helen.
Je kunt jezelf helen doormiddel van hun, want hun zullen aan jou open baren waar je jezelf kunt helen.

Liefs  love
oema foe para
Grietjebie
*

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw

Steenbok

Bekijk profiel
#3 Geplaatst: 22 Augustus 2011, 17:30

Broos en angellove great

Beide bedankt voor de uitleg van mijn droom wat ik niet kon begrijpen en niet mee uit kwam.                                        Ik zal zeker wat met deze informatie doen.
Heb er veel van opgestoken.

Gran Tangi

De wijze zoek wat in hem zelf, de dwaas wat buiten hem is!
Pagina's: [1]

Ga naar: