Pagina's: [1]

Auteur Topic: Long distance relationship  (gelezen 358 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
love-ly
Sky is the limit
Twa twa

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw
Aanmeldingen: 0

It's a love-ly thing ... ooh yes it is

Bekijk profiel
Geplaatst: 10 juni 2011, 20:17

Odi,

Ik hoor vaak verhalen over vrouw heeft man ontmoet in het buitenland en gaan dan een relatie aan.

Hoe denk jij erover, zou je een long distance realtionship aan gaan met iemand in het buitenland en zo ja waarom en zo niet waarom niet.

Ik zelf zou dat niet kunnen om een geliefde in het buitenland te hebben, ik heb mijn leven hier en wanneer zie je elkaar nou? nee geef mij maar een geliefde in de buurt zodat hij vaak bij me kan zijn.

Hoe denk jij erover?

Love-ly
Meld dit bericht aan de forum rechter   Gelogd
Beata
Twa twa

Netherlands Netherlands

Als je vrees afneemt komt er ruimte voor liefde.

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 10 juni 2011, 22:28

Odi,

Ik hoor vaak verhalen over vrouw heeft man ontmoet in het buitenland en gaan dan een relatie aan.

Hoe denk jij erover, zou je een long distance realtionship aan gaan met iemand in het buitenland en zo ja waarom en zo niet waarom niet.

Ik zelf zou dat niet kunnen om een geliefde in het buitenland te hebben, ik heb mijn leven hier en wanneer zie je elkaar nou? nee geef mij maar een geliefde in de buurt zodat hij vaak bij me kan zijn.

Hoe denk jij erover?

Love-ly

Hi Love-ly,

Je bent hot met die topics vanavond,hahaha!!!!!
Ik zou best wel een long distance relatie willen hebben.Iets waar ik niet tegen kan,is wanneer ik mijn partner 1x 24 uur zie.
Hoe minder ik hem zie,hoe groter de kans dat we lang bij elkaar zullen blijven.

Misschien ben ik gestoord,maar ik kan er niet tegen als een man veel aan me zit of meerdere keren per week sex wilt  character0029
Voor mij dus of apart wonen of long distance.Ik zal me dan als een echte VIS  animal0028 in het water voelen.

Ik houd vooral van mijn vrijheid,moet kunnen gaan en komen wanneer ik dat wil  animal0028

Beata love

Zoek het gezelschap van diegenen die het beste in je wakker maken.

Ik stijg uit boven voorkeur en afkeer en neem de dingen zoals ze komen.

Waar je om vraagt zal je gegeven worden.Wees open om het te kunnen zien,omdat het misschien niet komt op de manier die jij verwacht!
love-ly
Sky is the limit
Twa twa

Netherlands Netherlands

It's a love-ly thing ... ooh yes it is

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 11 juni 2011, 07:41

Odi Beata,

Hahah ja is na een lange tijd dat ik op vrijdagavond thuis benvandaar hahaah.

Ik hou ook niet van dat geplak en samenwonen heb ik1x geprobeerd heeft me wel bevallen maar nu ik mezelf echt ken is ieder zijn eigen huis beter voor mij.

Iemand in het buitenland zie je maar 1 of 2x per jaar en dat is voor mij persoonlijk te weinig dan hoef je net zo goed geen relatie aan te gaan.

En je bent niet raar hoor als jij daar niet de behoefte aan heb dat kan zo heeft een ieder zijn/haar ding.

Fijn weekend,
Love-ly
soulsister11
Twa twa

Zimbabwe Zimbabwe

The purpose of life is a life of purpose.

Bekijk profiel
#3 Geplaatst: 12 juni 2011, 20:02

Hallo Love-ly,

Ondanks ik nu met een man leef, denk ik wel dat ik een long distance relatie zou kunnen hebben. Ik kan heel goed alleen zijn en net als wat ik schreef over die winti's, zou dat voor mij ook goed uitkomen. Ik mediteer graag en doe zo mijn dingen.

Ik zou wel wat vaker dan 1 of 2 per jaar bij hem willen zijn, maar dat hangt af van de kosten van een ticket naar het land waar hij dan zou zijn.

SS

I've learned that our background and circumstances may have influenced who we are, but we are responsible for who we become.
Pagina's: [1]

Ga naar: