Pagina's: [1]
   |   
Auteur Topic: Bijlmer  (gelezen 391 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
AnGeLLoVe
Gast
Geplaatst: 04 juni 2011, 19:40
BerichtenindexCitaat

Hallo allemaal,

Ik wist niet zo goed waar dit te plaatsen maar aangezien het over de Bijlmer gaat doe ik het maar hier.
Ik heb af en toe het gevoel of dat ik naar de Bijlmer word getrokken, qua gevoel.
Het is misschien een beetje moeilijk uit te leggen. Ik woon er niet en ben er enkel een paar keer geweest toen mijn ex daar woonde.
En vanaf toen is dit alles begonnen.
Soms uit het niets zie ik beelden van de Bijlmer, en de mensen, de flats etc. en is het net of dat ik word geroepen om daar te moeten zijn. Dit gebeurd gewoon overdag.
Ik weet van mezelf dat ik erg gevoelig heb en bepaalde ''gaves'''heb zoals mensen dit noemen en hierdoor heb ik zulke dingen wel vaker bijv. dingen van te voren weten en of zien, dus de beelden uit het niets zien is voor mij niet nieuw.
Ik word dan intens verdrietig en kan zo uit niets huilen, maar ik weet niet waarom, het zijn mijn tranen niet.

In het verleden heb ik vele dromen gehad over de Bijlmer.
Ik liep daar snachts, in de parkjes tussen de flats en zag dan geesten tevoorschijn komen.
Of andere dromen over de Bijlmer, dat ik daar gewoon was.

De Bijlmer heeft voor mij altijd aangevoeld als een plek waar vele culturen samen wonen, waar mensen zijn die niet veel geld hebben, waar bedrog word gepleegd, waar nare dingen worden gedaan en waar ook rituelen worden gedaan en aan magie word gedaan etc.
Dit alles voel ik van af afstand maar ook als ik daar liep. De flats, de echte oude Bijlmerflats voelen voor mij rampzalig aan, het is dan net of de grond onder me voeten verdwijnt. Er hangt daar zoveel niet fijne energie.

Ik wil graag weten wat deze beelden die ik zie, het intense verdriet wat ik voel, het gevoel ernaar toe te worden getrokken betekenen, omdat dit alles mij al jaren lang treistert.
En ook zou ik willen weten of meer mensen soortgelijke ervaringen ervaren omtrent de Bijlmer?

Liefs
Meld dit bericht aan de forum rechter   Gelogd
AnGeLLoVe
Gast
#1 Geplaatst: 07 juni 2011, 19:09
BerichtenindexCitaat

Iemand reacties??  smile
saka fasie
Sabaku

Netherlands Netherlands

Geslacht: Man
Aanmeldingen: 0

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 08 juni 2011, 12:54
BerichtenindexCitaat

Hallo allemaal,

Ik wist niet zo goed waar dit te plaatsen maar aangezien het over de Bijlmer gaat doe ik het maar hier.
Ik heb af en toe het gevoel of dat ik naar de Bijlmer word getrokken, qua gevoel.
Het is misschien een beetje moeilijk uit te leggen. Ik woon er niet en ben er enkel een paar keer geweest toen mijn ex daar woonde.
En vanaf toen is dit alles begonnen.
Soms uit het niets zie ik beelden van de Bijlmer, en de mensen, de flats etc. en is het net of dat ik word geroepen om daar te moeten zijn. Dit gebeurd gewoon overdag.
Ik weet van mezelf dat ik erg gevoelig heb en bepaalde ''gaves'''heb zoals mensen dit noemen en hierdoor heb ik zulke dingen wel vaker bijv. dingen van te voren weten en of zien, dus de beelden uit het niets zien is voor mij niet nieuw.
Ik word dan intens verdrietig en kan zo uit niets huilen, maar ik weet niet waarom, het zijn mijn tranen niet.

In het verleden heb ik vele dromen gehad over de Bijlmer.
Ik liep daar snachts, in de parkjes tussen de flats en zag dan geesten tevoorschijn komen.
Of andere dromen over de Bijlmer, dat ik daar gewoon was.

De Bijlmer heeft voor mij altijd aangevoeld als een plek waar vele culturen samen wonen, waar mensen zijn die niet veel geld hebben, waar bedrog word gepleegd, waar nare dingen worden gedaan en waar ook rituelen worden gedaan en aan magie word gedaan etc.
Dit alles voel ik van af afstand maar ook als ik daar liep. De flats, de echte oude Bijlmerflats voelen voor mij rampzalig aan, het is dan net of de grond onder me voeten verdwijnt. Er hangt daar zoveel niet fijne energie.

Ik wil graag weten wat deze beelden die ik zie, het intense verdriet wat ik voel, het gevoel ernaar toe te worden getrokken betekenen, omdat dit alles mij al jaren lang treistert.
En ook zou ik willen weten of meer mensen soortgelijke ervaringen ervaren omtrent de Bijlmer?

Liefs

Gegroet Angellove....bij het lezen van jou posting krijg ik het gevoel dat jij een"medium" bent en als zodanig wordt gevoeld en  gevraagd uit de schemerzone.
Je moet er dan ook niet vreemd van opkijken als je zeer gauw in staat zal zijn dwalenden naar het licht te leiden want mijn gevoel geeft mij aan dat jij daarvoor geschikt bent.

SF
AnGeLLoVe
Gast
#3 Geplaatst: 08 juni 2011, 14:54
BerichtenindexCitaat

Dankje Saka Fasie,  smile

Ik heb al vaker dwalenden zielen naar het licht gebracht en het voelt ook als mijn taak om dit te doen.
Contact met overledene maken is voor mij niet erg moeilijk, het gaat vanzelf.

Maar ik vraag me af of dat dit de enige reden is waarom ik soms word getrokken naar de Bijlmer.
Of dat er misschien nog meer redenen zijn?

Als iemand nog meer kan zeggen dan waardeer ik dat  smile
Pagina's: [1]
   |   

Ga naar: