Pagina's: [1] 2 3
   |   
Auteur Topic: Help,mijn onderbuurman is gestoord!  (gelezen 1287 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Beata
Twa twa

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw
Aanmeldingen: 0

Als je vrees afneemt komt er ruimte voor liefde.

Bekijk profiel
Geplaatst: 01 juni 2011, 23:13
BerichtenindexCitaat

Ik heb een onder buurman die de hele dag naar klassieke muziek luistert.Hij zet dat rotding zo luid,dat je je eigen muziek niet meer hoort.Als dat nog niet genoeg is,gaat hij daarna nog luidkeels een lezing houding.Alleen joost weet tot wie hij praat.

Na zn lezing gaat hij nu zelf huize ver staan zingen.En zo gaat het door tot de kleine uurtjes.
Het is al middernacht en die klootzak zingt nog zo luid,dat ik wel kan gillen. character0029

Twee dagen geleden,kon ik niet meer en vroeg hem schreeuwend om zijn bek dicht te doen. grrrrrr
Ik kon door al het lawaai, gewoon niet slapen.Hij hield gelijk op.

Van mijn arts moest ik overwegen om een andere woning (eengezins)te zoeken,vanwege mijn rugklachten.Ik denk dat ik het gewoon zal doen,want deze gek is een nieuwkomer.Verhuizen behoort zeker niet tot zijn plannen in de dichts bijzijnde toekomst.Wat een imbeciel!!!

Beata grrrrrr grrrrrr

Meld dit bericht aan de forum rechter   Gelogd

Zoek het gezelschap van diegenen die het beste in je wakker maken.

Ik stijg uit boven voorkeur en afkeer en neem de dingen zoals ze komen.

Waar je om vraagt zal je gegeven worden.Wees open om het te kunnen zien,omdat het misschien niet komt op de manier die jij verwacht!
Sunder
Tjon-Tjon

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 02 juni 2011, 00:28
BerichtenindexCitaat

Hahaha, lach je niet uit hoor, Beata. Maar moest lachen om hoe je het hebt gebracht. Geluids- of burenoverlast is gewoon heel vervelend omdat het je stoort in je woongenot, en in dit geval ook gewoon in je rust!

Gr.,
Sunder

P.s.: hoop dat ie inmiddels gestopt is en dat je je nachtrust hebt kunnen pakken.

Het is niet zo dat we niet durven omdat de dingen moeilijk zijn,
de dingen zijn moeilijk omdat we niet durven. (Seneca)
Boya
Parkiet
Twa twa

Suriname Suriname

Geslacht: Man

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 02 juni 2011, 11:32
BerichtenindexCitaat

hij verstoort bewust of onbewust je woon en leefrecht.

klaag hem aan, al dan niet de woningbouw waar je huurt en wel voor 'onrechtmatigedaad' art. 6:162 lid2t/m4 van het BW.

Succes,

B
Beata
Twa twa

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#3 Geplaatst: 02 juni 2011, 12:38
BerichtenindexCitaat

Hi Sunder en Boya,

Hij begon vanochtend heel vroeg al met zingen.Ik kroop helemaal weg onder mijn dekbed om hem niet te horen.
Hij is ongeveer 10 min geleden gestopt met zingen,nadat ik iemand  tegen hem hoorde schreeuwen.
Het is nu wachten op de volgende uitbarsting.

Ik had de woningbouw al gebeld en er zou een buurtmanager bij hem langs komen.
Zo te zien is hij nog niet langs geweest.Als er tot maandag geen verandering komt,ga ik persoonlijk naar hem toe stappen.

Dan zullen we zien wie het luidst kan zingen. fighting0091

Waar je om vraagt zal je gegeven worden.Wees open om het te kunnen zien,omdat het misschien niet komt op de manier die jij verwacht!
Beata
Twa twa

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#4 Geplaatst: 02 juni 2011, 12:42
BerichtenindexCitaat

deze man kan je niks doen hoor,want er zijn mensen die zelf homo's weg pesten uit hun huis,de woningbouw zal je aan kijken en lachen rofl
waarom helpen de winti's je niet hem rustig te houden?Huh??

Daar heb ik mijn winti's niet voor,imbeciel! Je bent even gestoord als deze man.En begin niet.
Ik heb geen zin jouw gemeen en vals gedrag.Sinds wanneer ben je pieter geworden?Huh?

Sunder
Tjon-Tjon

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#5 Geplaatst: 02 juni 2011, 13:27
BerichtenindexCitaat

Hey Beata,

Als je buurman psychisch niet in orde is, dan is bemiddeling alleen van de buurtmanager niet voldoende. Er moet dan hulp komen voor die man.

Maar wat jij kunt doen, behalve onder de dekens wegkruipen van ellende:

1. In de tussentijd een soort dagboekje bijhouden, waarin je noteert wat voor overlast je hebt gehad, op welk tijdstip en hoelang het duurde. Dan heb je iets waardoor je sterker in je schoenen staat, mocht het tot een zaak komen. Wat hierbij wel zo helpen, is de steun van andere buren. Misschien even rondvragen of zij ook zo een last hebben van die meneer en om wat voor soort last het dan precies gaat. En vraag of zij dit ook willen noteren.

2. Naar de buurman stappen om erover te praten, maar niet wanneer je boos bent! Wacht even een moment af dat je je wat rustiger voelt, zodat je ook op een rustige manier het gesprek met hem kan aangaan. Doordat jezelf geprobeerd hebt om tot een oplossing te komen, spreekt gewoon in jouw voordeel mocht het onverhoopt tot een zaak komen. Maak ook wel even van dit gesprek een klein verslagje.

Het klinkt allemaal als een gedoe, en dat is het ook, maar dossiërvormng in dit soort kwesties is gewoon nodig zodat men (woningbouwvereniging, buurtbemiddeling, politie etc.) jouw klacht wel serieus moet nemen en er actie op moet ondernemen. En als je dit samen met andere buren kan doen (dossiërvorming), is dat des te beter!

Grtjs,
Sunder

pieter
Gast
#6 Geplaatst: 02 juni 2011, 13:39
BerichtenindexCitaat

maar als jij net zo hard of harder wil gaan schreeuwen,wie is nu gestoorde?Huh?
Beata
Twa twa

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#7 Geplaatst: 02 juni 2011, 16:41
BerichtenindexCitaat

Hoi Sunder,

Bedankt voor de informatie en advies.

Ik kom net bij de buurman vandaan.Hij was nieteens 20 min gestopt met zingen of hij begon weer.
Hij heeft me uitgelegd waarom hij dat doet,maar zal in het vervolg wel rekening  mee houden.Het wist ook niet dat hij voor zoveel overlast zorgde.

Hij is nl.zijn "vrijheid",zoals hij dat noemt,aan het vieren.
In mijn hart nam ik stilletjes het woord "gestoord" terug.Soms staan we er niet bij stil,watvoor problemen iemand allemaal kan hebben.

Ik hoor hem nu nog zingen,maar niet zo luid meer.Ik hoop dat het probleem bij deze dus voorgoed is opgelost.

Beata love

Sunder
Tjon-Tjon

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#8 Geplaatst: 02 juni 2011, 17:24
BerichtenindexCitaat

Odi Beata,

Die meneer had het dus zelf niet eens door. Dat zie je ook regelmatig gebeuren. Dus goed dat je zelf met hem hebt gesproken. Ik hoop ook voor jou dat de overlast nu ook stopt/mindert.

Klopt, soms staan we (zeker als we ergernis en irritatie voelen) inderdaad niet stil bij het hoe of en het waarom bij het gedrag van anderen. Maar in dit geval, begrijp ik je reactie wel goed hoor. Is menselijk.

Nou, misschien binnenkort een gebakje samen met hem eten om zijn "vrijheid" te vieren! lol Ik maak maar een grapje, hoor.

Fijne avond,
Sunder

Beata
Twa twa

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#9 Geplaatst: 02 juni 2011, 18:01
BerichtenindexCitaat

Odi Beata,

Die meneer had het dus zelf niet eens door. Dat zie je ook regelmatig gebeuren. Dus goed dat je zelf met hem hebt gesproken. Ik hoop ook voor jou dat de overlast nu ook stopt/mindert.

Klopt, soms staan we (zeker als we ergernis en irritatie voelen) inderdaad niet stil bij het hoe of en het waarom bij het gedrag van anderen. Maar in dit geval, begrijp ik je reactie wel goed hoor. Is menselijk.

Nou, misschien binnenkort een gebakje samen met hem eten om zijn "vrijheid" te vieren! lol Ik maak maar een grapje, hoor.
Fijne avond,
Sunder

Hoi Sunder,

Je hebt het goed geraden,ik ben uitgenodigd voor koffie.Hij wil mij ook leren genieten van klassieke muziek.
Ik ga morgen middag dus koffie drinken. mdr

Beata love

Sunder
Tjon-Tjon

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#10 Geplaatst: 02 juni 2011, 21:05
BerichtenindexCitaat

Hoi Sunder,

Je hebt het goed geraden,ik ben uitgenodigd voor koffie.Hij wil mij ook leren genieten van klassieke muziek.
Ik ga morgen middag dus koffie drinken. mdr

Beata love
Laat je ons weten hoe het was? Wel leuk hoor hoe een situatie een ander wending kan nemen.

Grtjs,
Sunder

na so
Gast
#11 Geplaatst: 03 juni 2011, 09:57
BerichtenindexCitaat

zo brengt men fyo fyo op de wereld,eerst een ander voor rot uitschelden en dan..... yes
goedlezen
Gast
#12 Geplaatst: 03 juni 2011, 17:25
BerichtenindexCitaat

ik lees nergens dat beata iemand heeft uitgescholden.
dus goed lezen. je bent aan het stoken.
ga je huis schoonmaken als je niets te doen hebt

na so
Gast
#13 Geplaatst: 03 juni 2011, 17:33
BerichtenindexCitaat

Het is al middernacht en die klootzak zingt nog zo luid,dat ik wel kan gillen. character0029

Twee dagen geleden,kon ik niet meer en vroeg hem schreeuwend om zijn bek dicht te doen. grrrrrr
Ik kon door al het lawaai, gewoon niet slapen.Hij hield gelijk op.

als je het over goed lezen hebt ben jij bij het juiste adres,zie hierboven wat ze schreef of versta je geen nederlands?dus hou je bezig met je eigen
Beata
Twa twa

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#14 Geplaatst: 03 juni 2011, 19:36
BerichtenindexCitaat

ik lees nergens dat beata iemand heeft uitgescholden.
dus goed lezen. je bent aan het stoken.
ga je huis schoonmaken als je niets te doen hebt

Hi goedlezen,

Niet letten op deze pieter/na so.Het doet hem nog steeds pijn dat ik hem op zn donder heb gegeven in andere topics.
Ik weet precies wie hij is.

Pagina's: [1] 2 3
   |   

Ga naar: