Pagina's: 1 [2]
   |   
Auteur Topic: kinderen en sex ?  (gelezen 2532 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
Emanuyha
Gast
#15 Geplaatst: 19 juni 2011, 15:59
BerichtenindexCitaat

Ten 1ste.. Afrika enzovoorts kan je niet met Suriname vergelijken, misschien omdat we afstammen van hun beytekend hjet niet dat we de zelfde karakter hebben als hun.
Ten 2de.. Ik vind het ook onnodig dat de persoon die de topic starte zei dat ze een "dogla" was, wat heeft dat er nou mee te maken? Wil je een stereotype beeld geven over de jonge surinaamse meisjes (in dit geval dyuka's?).
Ten 3de.. Die ene "oom".. Het valt mij echt op dat jij gewoon (bijna) al die gast members ben, en dat je dingen gewoon zit te bekokstoven. Maak een account en doe wat nuttigs er op.. Ga niet net als een kip zonder kop te replyen.. Want daar schiet je zelf niet op.

Mijn mening is: Ik vind het WALGELIJK! Maar je kan er niks aan doen, het is een andere tijdgeest.. Vroeger was het veel beter dan nu.. Dat weet iedereen.. Het gaat nu alleen maar om seks, seks, seks.. Mensen hebben niks te doen..
Achja, we kunnen er niks aan doen.. Ik weet ook niet of deze "tori" uit de duim is gezogen ja of nee.. Hoog waarschijnlijk we'll omdat jij als persoon gewoon naar de politie zou gaan of gewoon die sma laten Cheesy.

Afz: Emanuyha~
(BTW had geen zin om op mijn account "Emanuyh" te gaan o:
Meld dit bericht aan de forum rechter   Gelogd
.....
Gast
#16 Geplaatst: 19 juni 2011, 16:20
BerichtenindexCitaat

De topic sarter is een mannelijk cc-lid.Ik herken zijn postings uit duizenden.
Hij probeert zijn gedrag goed te praten,vandaar al die vergelijkingen met oudere vrouwen en Afrikanen.
Hij is helemaal geen dogla.Hij is volbloed....

.....
soenil
Gast
#17 Geplaatst: 20 juni 2011, 17:22
BerichtenindexCitaat

ja sex sex sex zonder sex was je niet geboren hoort erbij en gado zei ga en ga vermenigvuldigen party
Emanuyh
Blawki
*

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw
Aanmeldingen: 0

Bekijk profiel
#18 Geplaatst: 20 juni 2011, 18:13
BerichtenindexCitaat

ja sex sex sex zonder sex was je niet geboren hoort erbij en gado zei ga en ga vermenigvuldigen party

Zo te zien heb jij hersens van een kind van 16 jaar of zo..? no
slimmerd
Gast
#19 Geplaatst: 21 juni 2011, 15:56
BerichtenindexCitaat

mensen mensen mensen tog,

alleen dommerds nemen hen tijd om op deze topic in te gaan !
hebben we werkelijk niks beters te doen dan aandacht geven aan mannen die met kinderen naar bed gaan ?

strx gaan we zoals sheldon van de big bang theory (serie veronica 8 ) lopen jibberen-jabberen over jibber-jabber !
soenil
Gast
#20 Geplaatst: 21 juni 2011, 16:06
BerichtenindexCitaat

Lost-acteur Doug Hutchison (51) trouwt 16-jarige
van onze redactie
AMSTERDAM -  Doug Hutchison, bekend van de hitserie Lost, heeft het jawoord gegeven aan zijn liefje Courtney Alexis Stodden.

Foto: EOnline

Doug (51) en Courtney (16) zijn getrouwd in Las Vegas. Het stel zegt erg verliefd te zijn en beweert dat leeftijd niks te maken heeft met ware liefde.

In de staat Nevada is het legaal om met een minderjarige te trouwen zolang er toestemming wordt gegeven door één van de ouders. Courtney's vader en moeder stonden voor de volle honderd procent achter het huwelijk. "We staan achter haar keuze", laat Courtney's moeder Krista weten aan RadarOnline. "Doug is een fantastische man en we zijn dol op hem. Die twee zijn zo verliefd op elkaar."

Ondanks dat haar dochter op jonge leeftijd trouwde met een man die 35 jaar ouder is, is Courtney volgens Krista een "braaf meisje". "Courtney was nog maagd toen ze trouwde. Ze is een braaf Christelijk meisje."

Courtney is een country zangeres en deed vorig jaar mee aan de Miss Teen Washington verkiezing. Doug heeft onder andere gespeeld in The Green Mile, Lost en The X-Files.

zie zelf maar dat het kan een lekker jong ding hmmmmmmmm
Andybros
Grietjebie
*

Bekijk profiel
#21 Geplaatst: 22 juni 2011, 22:17
BerichtenindexCitaat

ACH, ook hier in nederland is het de gewoonste zaak van de wereld geworden, hier is het zelfs van 12 jaar dat de meisjes wippen. voor beltegoed, een breezer, Dit op de middelbare scholen.  voorbeeld de school bij reigersbos
Parvatie
Stonka
**

Suriname Suriname

Bekijk profiel
#22 Geplaatst: 22 juni 2011, 22:26
BerichtenindexCitaat

Ohw ,

Dus vlakbij de school van reigersbos
vindt je ergens tussen de bosjes meneer Andybros  lol

Hoe gaat het met de penisvergrotingskruiden ?  na

Par  love
Emanuyh
Blawki
*

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#23 Geplaatst: 25 juni 2011, 23:44
BerichtenindexCitaat

Ohw ,

Dus vlakbij de school van reigersbos
vindt je ergens tussen de bosjes meneer Andybros  lol

Hoe gaat het met de penisvergrotingskruiden ?  na

Par  love

En dit moet grappig zijn?
boike
Gast
#24 Geplaatst: 26 juni 2011, 13:00
BerichtenindexCitaat

onze boyw was en is altijd grappig geweest ook nu weer met een andere naam na
Patty
Patty
Grietjebie
*

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#25 Geplaatst: 30 juni 2011, 12:02
BerichtenindexCitaat

"Dogla" of wat je ook bent??!! ik stel voor dat je meteen weer terug naar school gaat en je meteen laat opnemen in een kliniek. Schokkend om te weten dat "dogla's" nog erger discrimineren dan witmang! Wist je niet dat het woord neger een scheldwoord is waar de blakamang allang van af wil? Ik vind je zielig!

Patty
witmang
Gast
#26 Geplaatst: 02 juli 2011, 17:42
BerichtenindexCitaat

neger is geen scheldwoord,maar het nederlandse woord om een zwarte aan te duiden.
ook de winti spreken van negre kondre neger kontinent of land.discrimineren ze ook dan?
Pikien Moesje
Pikolet

Bekijk profiel
#27 Geplaatst: 03 juli 2011, 00:26
BerichtenindexCitaat

boodschap voor de pedofielen op deze site:

Het is maar te hopen dat jullie eigen dochters en zonen niet van een breezer houden of dat ze geen nieuwe cell nodig hebben.

moderator haal deze topic nu eindelijk weg. De topic starter had gewoon naar de ouders van dat meisje moeten gaan of naar de politie. Want ook in Su is het verboden.

Pikien Moesje

Pagina's: 1 [2]
   |   

Ga naar: