Ten 1ste.. Afrika enzovoorts kan je niet met Suriname vergelijken, misschien omdat we afstammen van hun beytekend hjet niet dat we de zelfde karakter hebben als hun.
Ten 2de.. Ik vind het ook onnodig dat de persoon die de topic starte zei dat ze een "dogla" was, wat heeft dat er nou mee te maken? Wil je een stereotype beeld geven over de jonge surinaamse meisjes (in dit geval dyuka's?).
Ten 3de.. Die ene "oom".. Het valt mij echt op dat jij gewoon (bijna) al die gast members ben, en dat je dingen gewoon zit te bekokstoven. Maak een account en doe wat nuttigs er op.. Ga niet net als een kip zonder kop te replyen.. Want daar schiet je zelf niet op.
Mijn mening is: Ik vind het WALGELIJK! Maar je kan er niks aan doen, het is een andere tijdgeest.. Vroeger was het veel beter dan nu.. Dat weet iedereen.. Het gaat nu alleen maar om seks, seks, seks.. Mensen hebben niks te doen..
Achja, we kunnen er niks aan doen.. Ik weet ook niet of deze "tori" uit de duim is gezogen ja of nee.. Hoog waarschijnlijk we'll omdat jij als persoon gewoon naar de politie zou gaan of gewoon die sma laten

.
Afz: Emanuyha~
(BTW had geen zin om op mijn account "Emanuyh" te gaan o: