Pagina's: [1] 2
   |   
Auteur Topic: kinderen en sex ?  (gelezen 2532 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
normaal
Gast
Geplaatst: 23 mei 2011, 13:44
BerichtenindexCitaat

Zeg mensen ,

laatst was ik in suriname en het volgende wat ik meegemaakt heb.

is het normaal dat meiden van 13 al sex hebben met mannen van in de dertig ?
Ik ben zelf een echte dogla , maar ik weet niet of ik me er aan moet ergeren.
in mijn buurt daar woont een hindoestaanse man ergens in de dertig en heeft sex met een 13-jarige zwarte meid  ? wel geheel vrijwillig volgens hem wan thij onderhoudt haar.

daar sprak ik hem op aan want hij heeft zelf kinderen van die leeftijd. antwoord wat ik erop kreeg was dat negers nog erger zouden doen als hen een hindoestaanse meid zouden vinden die makkelijk was.
deze zou al la dol verkracht of misbruikt worden , dan wel tegen haar zin in totdat ze niet meer terugkan .

pure loverboys-gedoe lijkt me. is dit gebruikelijk in suriname  ?

Meld dit bericht aan de forum rechter   Gelogd
Sunder
Tjon-Tjon

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw
Aanmeldingen: 0

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 23 mei 2011, 13:58
BerichtenindexCitaat

Hallo,

Wat heeft het zijn van een 'echte dogla' te maken met het niet weten of je je moet ergeren aan volwassen mannen die seks met minderjarigen hebben?

Ik heb het idee dat daar waar het om zou moeten draaien, je daaraan voorbijgaat en er een ander issue van maakt die niet ter zake doet. Volwassenen ongeacht hun etniciteit waar op de aarde ook wonend, horen geen seks met kinderen te hebben ongeacht die kinderen hun etniciteit en waar dan ook op de aarde wonend, punt!

Pedoseksuelen hebben ALTIJD wel redenen waarom zij seks met minderjarigen rechtvaardigen!

Gr.,
Sunder

Het is niet zo dat we niet durven omdat de dingen moeilijk zijn,
de dingen zijn moeilijk omdat we niet durven. (Seneca)
sneki
Gast
#2 Geplaatst: 23 mei 2011, 15:01
BerichtenindexCitaat

Zeg mensen ,

in mijn buurt daar woont een hindoestaanse man ergens in de dertig en heeft sex met een 13-jarige zwarte meid  ? wel geheel vrijwillig volgens hem wan thij onderhoudt haar.

daar sprak ik hem op aan want hij heeft zelf kinderen van die leeftijd. antwoord wat ik erop kreeg was dat negers nog erger zouden doen als hen een hindoestaanse meid zouden vinden die makkelijk was.
deze zou al la dol verkracht of misbruikt worden , dan wel tegen haar zin in totdat ze niet meer terugkan .

In Nederland is de regel dat sex met minderjarigen onder 16 jaar strafbaar is. Ook als geeft de minderjarige persoon aan dat dit uit vrije beweging is zal justitie de meerderjarige toch strafrechtelijk vervolgen.
Beata
Twa twa

Netherlands Netherlands

Als je vrees afneemt komt er ruimte voor liefde.

Bekijk profiel
#3 Geplaatst: 23 mei 2011, 16:10
BerichtenindexCitaat

Zeg mensen ,

Odi normaal/"dogla",

Ik vind het helaas niet normaal dat jij als Surinamer niet weet dat er heel veel pedofielen in Suriname rondlopen.
Met de economische situatie en de blackberry tijdperk,waar we nu in leven,komen deze klootzakken goed aan hun trekken.

Boslandcreolen en Hindoestanen zijn de grootste groepen pedofielen in Sur..Bah!!Ik erger me aan zulke mannen.

Beata love

Zoek het gezelschap van diegenen die het beste in je wakker maken.

Ik stijg uit boven voorkeur en afkeer en neem de dingen zoals ze komen.

Waar je om vraagt zal je gegeven worden.Wees open om het te kunnen zien,omdat het misschien niet komt op de manier die jij verwacht!
maarre
Gast
#4 Geplaatst: 23 mei 2011, 21:22
BerichtenindexCitaat

maar als een oude tante dr benen spreid voor een jong boi dan is er geen zaak ?

sta er bij stil dat het vroeger heel normaal was om met 14-16 jarige leeftijd te trouwen.
NIet dta ik pedo ben, maar als je de skien van sommige oema's zie, dan zijn almost lekkerder volgroeid dan moeders. wetende dat ze pikiennengre zijn laat je ze dan ook verder met rust.

op mn erf wonen javanen, die ook ons huishouden doen.
onze arbeiders schijnen vaak de moeder, die een dochtertje heeft van 14.  maar onze arbeiders weten ook dondersgoed dat ze niks moeten wagen op mijn erf.
als je dat ergens anders doet is het geen probleem voor mij. het gebeurt over de hele wereld.
mannen van 50 die meisjes vrijwillig van 20 neuken.... so what ? moet kunnen.
.....
Gast
#5 Geplaatst: 23 mei 2011, 23:33
BerichtenindexCitaat

maar als een oude tante dr benen spreid voor een jong boi dan is er geen zaak ?

sta er bij stil dat het vroeger heel normaal was om met 14-16 jarige leeftijd te trouwen.
NIet dta ik pedo ben, maar als je de skien van sommige oema's zie, dan zijn almost lekkerder volgroeid dan moeders. wetende dat ze pikiennengre zijn laat je ze dan ook verder met rust.

op mn erf wonen javanen, die ook ons huishouden doen.
onze arbeiders schijnen vaak de moeder, die een dochtertje heeft van 14.  maar onze arbeiders weten ook dondersgoed dat ze niks moeten wagen op mijn erf.
als je dat ergens anders doet is het geen probleem voor mij. het gebeurt over de hele wereld.
mannen van 50 die meisjes vrijwillig van 20 neuken.... so what ? moet kunnen.

Heb je last van gewetenswroeging?
Want als dat niet jouw probleem is,zul je nooit een jonge vrouw van 20 vergeleijken met een jong kind van 13 jaar.
een man van 50 die met een vrouw van 20 naar bed gaat is helemaal niet hetzelfde als een een man van 30 jaar die met een meisje van 13 jaar zijn aardigheid uithaalt.Probeer je iets goed te praten?
Sorry hoor!!!

Er zijn mensen die hun eigen gedrag aan de kaak stellen en doen alsof anderen dat hebben gedaan.
Het feit dat je zegt dat je echte dogla????bent,terwijl we niks aan die info hebben,en het eigenlijk ook niet uit maakt wie je bent,geeft mij al het gevoel dat dit geen zuivere koffie is.
En hoe vaak hoor je dat oudere vrouwen zich aan kinderen vergrijpen?
Start je een topic om zomaar in het niets te komen schreeuwen dat "oude tantes" hun benen spreiden?
Wat een respect heb je voor de vrouw!Denk je dat je eeuwig 25 of 26 zult blijven?

Als je wil vertellen wat je in Suriname hebt uitgespookt,ga je gang.It's up to you!!
Maar laat de vrouwen met rust,ze zijn niet verantwoordelijk voor jouw gedrag.
Alle andere leden praten hier met respect over de vrouw,waarom kun jij dat niet niet ook een keer doen?

.....
Bosslady
Grietjebie
*

Netherlands Netherlands

Weegschaal

Be the best you can

Bekijk profiel
#6 Geplaatst: 11 juni 2011, 13:54
BerichtenindexCitaat

Odi,

Ik vind het tegk voor woorde wat ik lees dat een man van 30 zijn behoefte doet bij een meisje van 13.  Het feit dat je hem erop aan hebt gesproken is alleen maar meer dan goed, maar het  antwoord van deze man was vrij verontrustend.

Hij heeft jouw in andere woorden gezegt dat hij het de normaalste zaak van de wereld is en in zijn cultuur als hij een jong meisje zal lusten dat zijn met kracht en geweld  gedwongen sex moet ondergaan.

Ik wil jouw ook op een ding aanspreken over het feit dat jij zegt dat een dogla bent. Het is niet noodzakelijke om te weten of jij een dogla bent of niet, je wou een boodschap overbrengen, maar alles in mij zegt dat jij een punt wou maken dat donkere vrouwen makkelijk zijn.
Je kan vreemde reacties opwekken door bekent te maken wat jij bent. Want bij een ieder gaat er nu door hun gedachtengang van, wat heeft jouw achtergrond ermee te maken?

Ik zou haar moeder op de hoogte hebben gebracht en de ernst van de situatie die zich nu afspeelt. Zodat haar moeder een gesprek met haar aankan gaan en haar te zeggen om geen omgang met die man meer te hebben ,anders moet moeder maar aangifte doen voor die man. Een meisje van 13 snapt het niet dat deze situatie haar kan schaden voor de rest van haar leven.

Greetz Bosslady
prem
Gast
#7 Geplaatst: 11 juni 2011, 14:17
BerichtenindexCitaat

lekker hoor

heb zelf een aantal vriendinnetjes die me verwennen en ik voor ze zorg draag
dat ze te eten hebben.
niet dat ik vies ben hoor,ze zijn jong en lekker strak en willen me graag ook in hebben.
dit is nou eenmaal het leven in suriname en de meisjes staan te springen om genomen te worden.trouwens ook jonge jongens hoor doen het nu steeds met oudere mannen.

bai
Beata
Twa twa

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#8 Geplaatst: 11 juni 2011, 18:09
BerichtenindexCitaat

lekker hoor

heb zelf een aantal vriendinnetjes die me verwennen en ik voor ze zorg draag
dat ze te eten hebben.
niet dat ik vies ben hoor,ze zijn jong en lekker strak en willen me graag ook in hebben.
dit is nou eenmaal het leven in suriname en de meisjes staan te springen om genomen te worden.trouwens ook jonge jongens hoor doen het nu steeds met oudere mannen.

bai

De politie moet jou oppakken en jarenlang achter de tralies gooien.Varken!!!

Waar je om vraagt zal je gegeven worden.Wees open om het te kunnen zien,omdat het misschien niet komt op de manier die jij verwacht!
prem
Gast
#9 Geplaatst: 11 juni 2011, 18:16
BerichtenindexCitaat

ai kom bij me dan zal je zien hoe lekker een varken wel niet kan zijn je zal genieten beata yes
Beata
Twa twa

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#10 Geplaatst: 12 juni 2011, 11:49
BerichtenindexCitaat

ai kom bij me dan zal je zien hoe lekker een varken wel niet kan zijn je zal genieten beata yes

Als jij denkt dat ik dit topic leuk,interressant of leerrijk vind,sla je de plank volledig mis.

Oom Kobie
Gast
#11 Geplaatst: 17 juni 2011, 00:10
BerichtenindexCitaat

Ai mi brada Prem,

Ik sluit me bij je aan hoor. jonge meiden zijn een geschenk uit de hemelen.
niet al te jong weer jere, maar het is normaal dat er getrouwd wordt met je 16e. dan voor je gaat trouwen moet je met de lokale oompie gepraat hebben toch. en daar kom ik aan te pas.

laten we allen eerlijk zijn het gebeurt in suriname en geen hond die er wat van zegt want het is al gebeurd.
enige wat je kan doen is vergeten of terugkomen

broos
Sabaku

Geslacht: Man

Bekijk profiel
#12 Geplaatst: 17 juni 2011, 00:38
BerichtenindexCitaat

Odi-Odi- , Allemaal-  mannen die met jonge kinderen gaan die hebben geen respekt voor zich zelfe of het zijn pedofilen, of zij hebben geen menselijk gevoel, daar kan  je ook uit halen normen en waarden .van daar dat ik heb geleerd te ding e tja dede go na sabana no bari tje porti je boet hier op deze aarde soms voor dingens die je reeds lang bent vergeten.

Broos.

oom barra
Gast
#13 Geplaatst: 17 juni 2011, 10:13
BerichtenindexCitaat

ook in afrika trouwen de meeste koningen in het binnen land met meisjes van rond de 9 jaar,is het wel goed dan?
Sunder
Tjon-Tjon

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#14 Geplaatst: 17 juni 2011, 11:18
BerichtenindexCitaat

ook in afrika trouwen de meeste koningen in het binnen land met meisjes van rond de 9 jaar,is het wel goed dan?
Hallo,

Is het wel goed dan in vergelijking tot wat?

Gr.,
Sunder

Het is niet zo dat we niet durven omdat de dingen moeilijk zijn,
de dingen zijn moeilijk omdat we niet durven. (Seneca)
Pagina's: [1] 2
   |   

Ga naar: