maar als een oude tante dr benen spreid voor een jong boi dan is er geen zaak ?
sta er bij stil dat het vroeger heel normaal was om met 14-16 jarige leeftijd te trouwen.
NIet dta ik pedo ben, maar als je de skien van sommige oema's zie, dan zijn almost lekkerder volgroeid dan moeders. wetende dat ze pikiennengre zijn laat je ze dan ook verder met rust.
op mn erf wonen javanen, die ook ons huishouden doen.
onze arbeiders schijnen vaak de moeder, die een dochtertje heeft van 14. maar onze arbeiders weten ook dondersgoed dat ze niks moeten wagen op mijn erf.
als je dat ergens anders doet is het geen probleem voor mij. het gebeurt over de hele wereld.
mannen van 50 die meisjes vrijwillig van 20 neuken.... so what ? moet kunnen.
Heb je last van gewetenswroeging?
Want als dat niet jouw probleem is,zul je nooit een jonge vrouw van 20 vergeleijken met een jong kind van 13 jaar.
een man van 50 die met een vrouw van 20 naar bed gaat is helemaal niet hetzelfde als een een man van 30 jaar die met een meisje van 13 jaar zijn aardigheid uithaalt.Probeer je iets goed te praten?
Sorry hoor!!!
Er zijn mensen die hun eigen gedrag aan de kaak stellen en doen alsof anderen dat hebben gedaan.
Het feit dat je zegt dat je echte dogla????bent,terwijl we niks aan die info hebben,en het eigenlijk ook niet uit maakt wie je bent,geeft mij al het gevoel dat dit geen zuivere koffie is.
En hoe vaak hoor je dat oudere vrouwen zich aan kinderen vergrijpen?
Start je een topic om zomaar in het niets te komen schreeuwen dat "oude tantes" hun benen spreiden?
Wat een respect heb je voor de vrouw!Denk je dat je eeuwig 25 of 26 zult blijven?
Als je wil vertellen wat je in Suriname hebt uitgespookt,ga je gang.It's up to you!!
Maar laat de vrouwen met rust,ze zijn niet verantwoordelijk voor jouw gedrag.
Alle andere leden praten hier met respect over de vrouw,waarom kun jij dat niet niet ook een keer doen?
.....