Pagina's: [1] 2
   |   
Auteur Topic: Geen respect !  (gelezen 2565 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Geen respect
Gast
Geplaatst: 07 april 2011, 13:34
BerichtenindexCitaat

Odi Odi Allen,

Respect is ver te zoeken in NL , maar nog verder in SURINAME van tegenwoordig !

Ik merk vaak dat wanneer koppels met elkaar wandelen , of rijden of gewoon samen zijn dat de meiden allemaal worden nagefloten. Dit zelfs waar de man bij staat !
Wanneer moeder en dochter samen wandelen / boodschappen doen dat jongens / mannen gewoon de vrouwen achterna lopen en fluiten . In de hoop om op ZO een manier een vrouw aan de haak te slaan ?

A no kan toch ?

Laatst maakte ik dit mee in Suriname, waar ik gewoon met mn verloofde over straat liep  naar de buurtsupermarket om de hoek.
Tuig en straatslenters die overal aanwezig zijn.
Wel is het zo dat je dit gedoe meot accepteren in suriname, het zal altijd wel zijn. Maar eens is dit ook genoeg toch ?

Zelf ben ik een grote jongen, en straal rust  uit. Maar een blik van me zegt al genoeg.

Dus laatst in de avonduren liep ik naar de winkel met mn verloofde en floten en riepen jongens mn meid na.
Ik draaide me om en wierp 1 blik. Meteen kwam er reacties van Sorry meneer, sorry broeder.

Wellicht lag het aan mn blik, of aan mn 9 mm die geclipt was aan mn riem  winktongue

Wat zeggen jullie van dit soort gedrag ?

Meld dit bericht aan de forum rechter   Gelogd
jango
Gast
#1 Geplaatst: 08 april 2011, 07:31
BerichtenindexCitaat

wel  respect is inderdaad ver te zoeken.heb een keer moeten ingrijpen,want ook mijn vriendin werd nagefloten terwijl ik met haar liep.
toen er gezegd werd dat ze een leukere man kon krijgen sloegen de stoppen bij mij door.
als een tijger rende ik naar hen toe en trapte ze 1 voor een tegen de vlakte en ze renden weg.
aangezien ik 3e dan hebt met karate is dit mij goed uitgekomen.
Ja, Ja
Gast
#2 Geplaatst: 09 april 2011, 05:28
BerichtenindexCitaat

een 9 mm bij je hebben wil nog niet zeggen dat je gaat schieten; ik had gezegd, wat kijk je ,ik fluit toch niet jaar jou
nee, nee
Gast
#3 Geplaatst: 10 april 2011, 01:37
BerichtenindexCitaat

ja ja

iemand moet jou w vrouw na fluiten en roepen wanneer je met dr bent.  dan ga je anders piepen denk ik  rofl
of heb je geen eigenwaarde dat je het toelaat dat anderen je vrouw schijnen ?  na
Boya
Parkiet
Twa twa

Suriname Suriname

Geslacht: Man
Aanmeldingen: 0

Bekijk profiel
#4 Geplaatst: 12 april 2011, 14:17
BerichtenindexCitaat

lol

respect dwing je af, of je neemt het. precies zoals ik het schrijf.
Gelekaart
Gast
#5 Geplaatst: 02 mei 2011, 10:45
BerichtenindexCitaat

Als ik met me vrouwtje loop en ze fluiten zal ik lachen.
Ik ben dan trots dat ik een pracht van een vrouw naast me hebt lopen
Ik heb haar en ga met haar na huis, zij hebben het nakijken (Nafluiten)
Eens maakte ik de fout en zei na mi vrouw en toen zeiden ze denk dat naf yu naf wie.
Ik ga niet halen en trekken, ze slaap straks weer lekker naast mij.

Groetjes
Beata
Twa twa

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw

Als je vrees afneemt komt er ruimte voor liefde.

Bekijk profiel
#6 Geplaatst: 02 mei 2011, 11:22
BerichtenindexCitaat

Maar what about de mannen die samen met hun partner zijn,en toch naar andere vrouwen kijken?
En de vader die met zijn dochter loopt en vrouwen durft te versieren?

Uit het nafluiten moeten de mannen leren dat ze hun partners goed  behandelen en respecteren,want er zijn meer huizen dan kerken.

Jullie mogen me uitschelden,het maakt niet uit. angryfire

Wan bun dei!

Beata love

Zoek het gezelschap van diegenen die het beste in je wakker maken.

Ik stijg uit boven voorkeur en afkeer en neem de dingen zoals ze komen.

Waar je om vraagt zal je gegeven worden.Wees open om het te kunnen zien,omdat het misschien niet komt op de manier die jij verwacht!
engelbewaarder
Sabaku

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#7 Geplaatst: 03 mei 2011, 08:56
BerichtenindexCitaat

ODI ODI

RESPECT moet je verdienen

GRT E
Tuintje
Gast
#8 Geplaatst: 03 mei 2011, 09:12
BerichtenindexCitaat

Als mannen mijn vrouw op straat zoeken terwijl ik erbij ben, zijn het straat jongens die niet geleerd hebben.
Ik zal ze niet kwalijk nemen maar in mijn ogen zijn het dus straat jongens die niets te doen hebben en niet weten hoe het hoort.

Ik zal me niet verlagen om wat te roepen, maar juist me vrouw lekker beet pakken en heerlijk verder hand in hand met mijn vrouw verder gaan zonder wat te zeggen want tegenwoordig kan je al door alleen maar te kijken een mes in je hart krijgen.

Ik zoek geen geweld op en als het me opzoek,ga ik weg want wie weet heeft er 1 een mes of een pistool onder zijn jas.

Ik hoop dat veel menmsen begrijpen dat er tegenwoordig zinloos geweld bestaat en het beste is dit te voorkomen.
Susan
Gast
#9 Geplaatst: 03 mei 2011, 09:19
BerichtenindexCitaat

Als mannen mijn vrouw op straat zoeken terwijl ik erbij ben, zijn het straat jongens die niet geleerd hebben.
Ik zal ze niet kwalijk nemen maar in mijn ogen zijn het dus straat jongens die niets te doen hebben en niet weten hoe het hoort.

Ik zal me niet verlagen om wat te roepen, maar juist me vrouw lekker beet pakken en heerlijk verder hand in hand met mijn vrouw verder gaan zonder wat te zeggen want tegenwoordig kan je al door alleen maar te kijken een mes in je hart krijgen.

Ik zoek geen geweld op en als het me opzoek,ga ik weg want wie weet heeft er 1 een mes of een pistool onder zijn jas.

Ik hoop dat veel menmsen begrijpen dat er tegenwoordig zinloos geweld bestaat en het beste is dit te voorkomen.

Als een vrouw me man zoekt terwijl ik erbij ben vlieg ik haar gelijk aan.
Wat, ik ben erbij dan moet ze me man niet zoeken.
e, die winti van me komt gelijk
en als ze een mes heeft dan trek ik die van mij
ma ik zal nooit eerst trekken,zei begon.ze wilt me man afpakken, e doe gewoon hoor.
Ik laat haar gelijk zien dat niemand aan me man komt want nu ben ik erbij en hoe zit het als ik er niet bij ben dan?
dan leert ze gelijk dat ze niet aan me man moet komen.
verdienen
Gast
#10 Geplaatst: 03 mei 2011, 09:29
BerichtenindexCitaat

ODI ODI

RESPECT moet je verdienen

GRT E

ff een vraag.moet je eerst respect verdienen zodat je met je vrouw over straat kan lopen?
explain me.
Beata
Twa twa

Netherlands Netherlands

Als je vrees afneemt komt er ruimte voor liefde.

Bekijk profiel
#11 Geplaatst: 03 mei 2011, 09:31
BerichtenindexCitaat

Juist, great frede man ede n'e broko!Ik zou ook weglopen.

Beata love

Zoek het gezelschap van diegenen die het beste in je wakker maken.

Ik stijg uit boven voorkeur en afkeer en neem de dingen zoals ze komen.

Waar je om vraagt zal je gegeven worden.Wees open om het te kunnen zien,omdat het misschien niet komt op de manier die jij verwacht!
Gretea
Gast
#12 Geplaatst: 03 mei 2011, 11:41
BerichtenindexCitaat

Wat ik niet zo snap.
waarom moet iemand een anders man vrouw of man zoeken.
De persoon is al bezet, laat hem of haar.
Is alleen maar hoofdpijn.

zo krijg je alleen maar wisi tak taki.
want de 1 gaat dingens voor de ander zoeken en sturen.

Loopt die man met z,n vrouw, laat die man z,n vrouw.
loopt die vrouw met haar man, laat die man
no soekoe want ba soekoe ba vinie ba tjarie

Bosslady
Grietjebie
*

Netherlands Netherlands

Weegschaal

Be the best you can

Bekijk profiel
#13 Geplaatst: 15 mei 2011, 23:26
BerichtenindexCitaat

Je moet het zo zien. Het zal niet de 1ste keer gebeuren en ook niet de laatste keer, dus ik zou er niet op ingaan. Als jij ziet dat je verloofde er ook niet op ingaat zou ik mijn geen zorgen maken.

En zo heb jij voor jezelf ook weer de bevestiging dat je een goed uitziende verloofde heb dat een man (mannen) begeren.

Laat die mensen maar roepen,fluiten , en doen voordat je zomaar een kogel of mes steken kan vangen omdat jij vond dat een man niet moet fluiten naar je verloofde. Jij weet hoe het zit tussen jullie laten andere het maar fantaseren. Zolang ze haar noch jouw niet aanraken moet het je niet storen.

Veel succes

P.S heb je leven lief met haar ga nergens op in want als die dag komt dat je onnodig moet sterven heeft zij er ook niks aan.

Greetz Bosslady
soulsister11
Twa twa

Zimbabwe Zimbabwe

The purpose of life is a life of purpose.

Bekijk profiel
#14 Geplaatst: 04 juni 2011, 23:48
BerichtenindexCitaat

Hi allemaal,

Op de grote markt (Heiligenweg) sprak ik een kennis, die mijn vriend nog nooit gezien had. Toen ze mijn vriend zag vroeg ze me: “Oh, je hebt een vakantieganger gevonden, noh?” Ze zei nog net niet: “Leen hem even aan me, ik kan die centen van hem ook goed gebruiken.”

Of die keer dat we in de Domineestraat liepen en een nengre op een fiets riep: “He, mijn .... is lekkerder dan die van hem!” Uiteraard kijkt hij dan de andere kant op, net alsof hij het niet tegen ons heeft.

Een andere keer liepen we op de Waaldijkstraat toen er vanuit een rijdende auto iets tegen mij aan gegooid werd.
Of alle keren dat er vanuit een auto geroepen werd dat ze mijn vriend dood zouden maken (natuurlijk terwijl ze hard doorreden).

De glazenwasser die een liedje zingt in het Surinaams en mijn vriend eigenlijk zegt, dat hij niet moet durven te lopen naast een mooie vrouw zoals ik in de stad.

Gasten/straatjongetjes die je echt loeren en net dat ze je voorbij lopen een zelf gemaakte gangsterrap zingen, hoe mijn vriend het gaat ontgelden. Maar ondertussen wel de andere kant opkijken en gewoon doorlopen.

Losers die stoer willen doen, echt het te belachelijk voor woorden.

Soulsister11

I've learned that our background and circumstances may have influenced who we are, but we are responsible for who we become.
Pagina's: [1] 2
   |   

Ga naar: