Pagina's: [1]

Auteur Topic: stijve 12 uren lang!!!  (gelezen 1233 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
pikki
Gast
Geplaatst: 24 februari 2011, 17:29

| lees voor
Werkloos door constante erectie
HAARLEM -  De 37-jarige Bas Dorst uit Haarlem zit al maanden werkloos thuis. De voormalige dakdekker heeft een ziekte waardoor hij twaalf tot veertien uur per dag met een erectie rondloopt.

Bas heeft flink te lijden onder de zeldzame erectiestoornis, genaamd priapisme. "Mensen doen er heel lacherig over, maar het is een rotprobleem", aldus Bas in het Haarlems Dagblad. Hij vertelt zijn verhaal onder een schuilnaam, omdat zijn vriendin niet wil 'dat heel Haarlem weet dat ik hiermee rondloop'.

Bas lijdt aan de ziekte sinds twee jaar, toen hij plotseling wakker werd met een erectie die niet meer overging. "Na twaalf uur liep ik krom van de pijn. Uiteindelijk ben ik huilend naar het ziekenhuis gegaan." Elke behandeling tegen de zeldzame ziekte heeft tot nu toe niet tot gewenst resultaat geleid. Daardoor heeft de man nog steeds elke dag een erectie, die pas rond het middaguur vanzelf weer over gaat.

Bas wil geen medicijnen nemen. "Die blokkeren de productie van testosteron. Dat betekent dat ik geen kinderen kan krijgen en ik heb wel een kinderwens", legt Bas uit.

Werkloos

De dakdekker wil graag meer begrip voor zijn aandoening, die ervoor zorgt dat hij momenteel werkloos is. "Ik mag van het UWV niet op kantoor werken omdat zo'n erectie geen gezicht is. Mijn begeleider zegt dat kantoorpersoneel daar aanstoot aan kan nemen. Ze probeert nu passend werk voor me te vinden."

Ook thuis heeft Bas het erg moeilijk met zijn aandoening. Zo beleeft hij geen plezier aan seks. "De hele boel is afgeklemd, waardoor ik bijna niks voel..."
Meld dit bericht aan de forum rechter   Gelogd
watra ingi boes ingi
Grietjebie
*

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw
Aanmeldingen: 0

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 24 februari 2011, 20:40

hallo ik ben watra ingi boes ingi .je vertel dat het gebeurden toen je wakker werd ? weet je waar je over droomden .toen je met die erectie wakker werd.... .je moet een kaars branden als je na bed ga en bidden .en vraag grote christus eeuwig licht .god en je   bescherm engelen . en je DIERBAREN OVERLEDENEN...dan vraag je als je een droom  krijg.dat het helder is als je wakker wordt . .maar schrijf het dan gelijk op die droom...lukt het je niet de zelfde dag dan ga je door 7 dagen lang .en zeg dan elke dag als je ga slapen met je kaars aan .het moet wel een witte kaars zijn .als je ga slapen je mag als je wil .de kaars aan houden maar zorg er voor dat die stevig staat .maar kan je dat niet dan doen je hem uit .ik wens je succes met dit en laat zeker wat van je horen .van je als je heb gedroomd ....want er is iets dat er is gebeurd in je droom ...zeker weten dat krijg ik door .ik zeg niet zomaar wat .ik wil je alleen kunnen helpen .laat me gauw weten .bas .geluk met je droom .groetjes watra ingi boes ingi
Boya
Parkiet
Twa twa

Suriname Suriname

Geslacht: Man

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 28 februari 2011, 10:22

fa 2 !!!!!! lol lol lol lol

nee maar serieus , hahha, de oorzaak zal vast verholpen kunnen worden jere. laat iemand een kijkje nemen en je vertellen over de hoe's en de wat's  great

tot dan hebje tijd genoeg over om de kamasutra te bestuderen
Loverboy
Twa twa

Netherlands Netherlands

Geslacht: Man

Steenbok

Bekijk profiel
#3 Geplaatst: 17 maart 2011, 14:23

12 uur met een stijve pik lopen.

Me broek zou bossen, want dat ding is 23 cm lol
hoe zou ik doen. ik wens je succes met je stijve.
de 1 neemt aanstoot ne, laten ze nemen dan.... draag een ijzeren onderbroek dan ziet niemand meer wat.

Loverboy

maak me blij, maak me gelukkig  en ik zal je geven wat je wenst
Beata
Twa twa

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw

Als je vrees afneemt komt er ruimte voor liefde.

Bekijk profiel
#4 Geplaatst: 11 mei 2011, 10:47

Om te zien hoe slecht men soms leest.
Dit is gewoon een artikel uit de krant.

Het is helemaal niet leuk om zo te reageren op zulke problemen.
Ik heb iemand gekend die ook zo een probleem had.

Hij was 18/19 jaar oud.Op een ochtend stond hij op en kreeg een erectie die niet meer overging.
Toen bleek dat het ook de volgende dag niet overging,werd hij na een bezoek aan de huisarts,in het ziekenhuis opgenomen.
Ook daar hebben ze van alles geprobeerd om hem van zijn lijden af te helpen, zonder enig resultaat.

Hij stierf een paar dagen later.

Toen ik dit artikel las,moest ik even aan hem denken.

Beata love

Zoek het gezelschap van diegenen die het beste in je wakker maken.

Ik stijg uit boven voorkeur en afkeer en neem de dingen zoals ze komen.

Waar je om vraagt zal je gegeven worden.Wees open om het te kunnen zien,omdat het misschien niet komt op de manier die jij verwacht!
Pagina's: [1]

Ga naar: