Pagina's: [1]

Auteur Topic: opgeven of doorgaan  (gelezen 364 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
amisu
Grietjebie
*

Netherlands Netherlands

Aanmeldingen: 0

Schorpioen

Bekijk profiel
Geplaatst: 15 februari 2011, 10:51

Wat zou je doen als je bijna 7 jaar met elkaar bent, de éne tot voor kort pas legaal in nederland is en de andere zich te pletter heeft gewerkt om je verblijf te regelen, je samen een kindje van 5 jaar hebt, je samen voor hele hete vuren hebt gestaan maar er altijd goed uit bent gekomen, je met elkaar in het huwelijks bootje zou stappen (na 6 jaar), en sinds de éne terug is gekomen uit Suriname en opeens over alles anders denkt? Wat zou je doen als de éne je een bruidsjurk laat kopen samen met je moeder, zus en nicht, je alles laat plannen en opeens vindt dat "we aan onze relatie moeten werken" en toch voorlopig niet wilt trouwen? Je steeds grote ruzies hebt en de éne niet (goed) kan communiseren? Dat de éne toe is aan de volgende stap in het leven en de ander liever in het verleden blijft "hangen Zou je het maar opgeven of toch gewoon doorgaan? ,:fighting0091:
Meld dit bericht aan de forum rechter   Gelogd
claudia
Sabaku

Suriname Suriname

Geslacht: Vrouw
Aanmeldingen: 0

Weegschaal

Everything has beauty buth not everyone sees it!!

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 15 februari 2011, 11:51

Hi Amisu,

Ik zou opgeven en verder gaan met mijn leven en mijn toekomst samen met mijn kindje.

Om de simpele reden dat die ene pas na 7 jaar achter moet komen dat we aan onze relatie moet werken, dat zou voor mij de doorslag zijn.

Je kan er voor kiezen om met deze relatie door te gaan, maar ga heel goed nadenken of zet op papier wat de voor en nadelen zijn. Wil je met heel je hart voor gaan? wil die ene met heel zijn hart voor gaan? Is het waard om voor je relatie te vechten.

Denk er heel goed over na zou ik zeggen.

love
Clau
Meld dit bericht aan de forum rechter   Gelogd

Pray about everything, Worry about nothing!
Pagina's: [1]

Ga naar: