Ik rijd een audi a6, bouwjaar 2006

, zwarte metallic lak, en 19 inches zwarte metallic-lak velgen

Als ik van werk naar huis rijd, rijd ik express langs het station en zie iedereen de bus pakken en lach dan stiekempjes in me eigen. Ik rijd lekker een vette audi en anderen nemen de bus, fiets, of rijden kleinere auto's.
als ik in mn bak rijd

en ik sta stil bij de stoplicht, schijn ik de vriendin van de persoon in de andere auto

en daag die persoon dan uit wie het snelst optrekt, dan zet ik mn geluidsinstallaties extra hard aan. vette merengue-beat 2010, of een goude oude mix-tape van ice-cube of een heerlijke hindoestaanse love-song... so so sweet

mijn geheim ?
weten waar je je geld aan uitgeeft...
studeren, werken , bidden, en nogmaals weet aan wie en wat je je geld uitgeeft.
je kan met honderden oema's omgaan en je zakken leeghalen voor dr, of je zoekt een statige meid uit dié óók voor dr eigen kan zorgen en jouw ook tracteert, en neit alleen in bed !
en enkel rijst eten ? dat zeggen de mensen die jaloers zijn op de bakken en huizen van de hindoes.
in mijn huis ontbreekt er OOK NIKS, heb een vette hd 106 cm aan de muur hangen. huis is goed onderhouden en geen mankementen.
Te veel matties hebben , betekent, geld uitgeven.
dus voor alle krab-dagoes hier die zeggen dat koelies gierig zijn ?

ga leren je geldzaken te regelen , heb je medemens lief, en je pot-monie / cash-flow zal geen stagnaties oplopen

dat koelies no man moksie nanga djoeka man of blaka man en omgekeerd ook niet....ligt vaak aan de persoon zelf.
als ik / we, onze percelen in de binneland opzoeken, als we kennissen diep diep in het binnenland opzoeken is er helemaal neks aan de hand. als je naar de foto ga, dan merk je zo nu en dan de haat tussen beiden.
maar als je niet op je mondje gevallen ben, en je kan een grap maken of ene opmerking maken die geplaatst is dan zal je merken dat de spanning doorbroken wordt.
het is een en al een test ! en mensen leven nog in de verleden tijd. --> ik doel op de burgeroorlog toendertijd
als je met culturu bezig houdt, dan weet je dat je elk en alles moet respecteren. je lacht zelfs met je vijand !
tot dan mensen,
ik wacht rustig wanneer het half 6 is, stap in mn black on black audi, schijn enkele meiden , lach de antilianen , marokanen , turken en al het andere stiekempjes uit, en ga lekker een warme bad nemen, waarna een heerlijk bordje klaarstaat, geen alesie. mi njang soso roti

boya