Beste Brandy,
Fijn dat je laat weten hoe het gaat.Ik draag de stempel/titel van iemand die allles makkelijk probeert te maken.
Dat is het juist niet.Ik heb wel moeite met oordelen over anderen.Ik heb ook keuzes gemaakt die niet de juiste waren,maar ik weiger spijt te hebben.Waarom?
Ik mag uit mijn fouten leren,ik mag het als een levensles zien,ik mag daaruit lering trekken voor de volgende uitdaging/keuze die mij te wachten staat.We zijn maar mensen,we zijn niet perfect.
Ik heb zelf ook enkele jaren met een Senegalese man samengewoond,die ik in bed niet kon verdragen.Ik heb mezelf altijd de schuld gegeven,maar in feite kon hij me niet geven wat ik verlangde.Ik maakte hem toen duidelijk dat hij wel van de sex genoot,maar ik niet.Uiteindelijk gingen we uit elkaar.Niet om de sex,het ging gewoon niet meer goed tussen ons.
Ik begon toen een andere relatie met een Suri.Het werd een aan/uit relatie van 8jr.We zijn zoveel keer uit elkaar gegaan en hebben het steeds weer goed gemaakt.Ik heb er geen spijt van dat ik hem heb leren kennen,want sex met hem vond ik heeeerlijk.Ik heb er geen spijt van dat ik ieder keer weer "ja" zei,want al die keren die we het goed hebben gemaakt,was het een feest waar ik heel erg van genoot.
We leven maar 1 keer,ook al geloven we in meerdere levens.Ik kan me niks uit mijn vorig(e) leven(s) herinneren.
Geniet van dit leven,probeer om geen anderen te schaden,maar geniet ervan.
Als je opzoek bent naar datgene waar je je lekker bij voelt,denk ik niet dat je spijt hoeft te hebben.
Geniet fu libi jere vrouw.Als er een next life is,kom ik als een hottie terug en ga ik meerdere mannen hebben.

Kwestie van schade inhalen.Dus de mannen zijn gewaarschuwd!

Ik hoop dat het goed komt.
Succes ermee!
Beata.