Pagina's: [1]

Auteur Topic: Wat zou je doen???  (gelezen 557 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
brandy
Gadotjo
*

Aanmeldingen: 0

Bekijk profiel
Geplaatst: 16 oktober 2010, 18:41

Ik weet het soms niet meer.....
Ik ben al 15 jaar met mijn vriend en we hebben 3 kinderen. Het is al mij een paar keer overgekomen dat ik geil op vrouwen als ik ze zie. Niet alle vrouwen hoor.....
Ik heb weleens gezoend met een vrouw, maar ik ben niet verder gegaan.

Ik weet niet wat ik moet doen, want ik zie mezelf niet een vrouw likken.

Wat zou je doen als je in zo een situatie zit???

Gr. Brandy
Meld dit bericht aan de forum rechter   Gelogd
Brenda
Gast
#1 Geplaatst: 16 oktober 2010, 19:33

Beste Brandy,

Moeilijke situatie waar jij in verkeert.Ik denk dat jij de enige bent die kan weten wat te doen hierin.
Jij weet wat je voelt voor je man.Alleen jij weet of je gevoel voor je man sterker is dan wat jij voelt voor iemand van jouw eigen geslacht.

Er zijn vrouwen die gewoon een man hebben,maar toch met een vrouw gaan.Misschien kan dat een mogelijkheid zijn,indien jouw man dat goedkeurt.Maar anders ben ik bang dat je voor een heel moeilijke keuze zal komen te staan,vooral omdat je kinderen hebt met deze man.

Ik hoop dat je eruit komt en wens je ook veel succes en sterkte.

Brenda.
engelbewaarder
Sabaku

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 16 oktober 2010, 20:52

Beste Brandy

Allereerst Brandy moeilijk onderwerp
Ik ben geen deskundige het zijn jouw gevoelens. Je heb een relatie van 15jr en 3 kids.
Een relatie van 15 jr is niet niks jij kent jouw partner beter dan wie ook.
Alles moet je binnen een relatie bespreekbaar maken

Jij hebt gevoelens voor beide sexe dat maak van jou een bisexuele vrouw(nt ik maar het systeem maakt dat van jou)
Het zal geen makkelijk onderwerp zijn
Als jij jou partner vertel wat jou gevoelens zijn,ligt het aan hem(jullie)wat de volgende stappen zijn.

Als je er eerlijk voor uit komt zal hij het misschien snappen en afspraken maken binnen de relatie waar jij je ook aan dient te houden(haalbare duidelijke afspraken)

Als het zover mocht komen zou je ook een heel betrouwbaar persoon moeten vinden om je liefde mee de delen.
het moet niet zo zijn dat jou partner last van haar krijgt en zij van hem.Denk aan ruzie,s jaloezie(a no makkelijk)

Als het niet bespreekbaar is of als je geen resultaat geboekt hebt zou ik zeggen dat jij je erin moet berusten.
Of als de nood is in de man is de wijsheid in de .......... Als je achter zijn rug om je zaakje zou doen zou je veel op
het spel kunnen zetten.
EERLIJKHEID duurt het langst

Je gaat ook niet jou hele leven met die gevoelens kunnen leven en er niets mee doen.Je zou jezelf voor de gek houden en DOOD ONGELUKKIG zijn.Open kaart spelen.Heb je nog kl kinderen als ze ouder waren hoe zouden ze er mee om gaan. Er zijn zoveel vragen.

Wat zou ik ermee doen bespreekbaar maken en afwachten wat zijn reactie hierop is.(NEE HEB JE JA KUN JE KRIJGEN)
Zonee zou ik mijn gevoelens volgen en achter zijn rug om mijn ding doen.
Ongeacht hoe groot mijn liefde voor mijn partner is.

Engel
Beata
Twa twa

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw

Als je vrees afneemt komt er ruimte voor liefde.

Bekijk profiel
#3 Geplaatst: 17 oktober 2010, 15:30

Ik zag gisteren of ja vandaag,want het was na middernacht,ook zo een film op RTL 8.
Een vrouw die getrouwd was en twee kinderen met die man had.

Ze raakte verliefd op haar werkgeefster,scheidde van haar man en ging een relatie aan met die andere vrouw.
Het was wel even slikken voor die echtgenoot en haar dochter,maar die hadden er later wel begrip voor,ook al begrepen zij er niks van.
Haar moeder was eerst ook niet te spreken,maar legde zich er op den duur bij neer.

Maar het lijkt mij geen makkelijke situatie.Soms kan het leven  een bepaalde wending nemen,waardoor je als mens behoorlijk met jezelf in de knoop kan zitten.Maar ja... ik denk dat alleen de dood een probleem is,wat daar is geen oplossing voor.Hopelijk kom je eruit.

Zoek het gezelschap van diegenen die het beste in je wakker maken.

Ik stijg uit boven voorkeur en afkeer en neem de dingen zoals ze komen.

Waar je om vraagt zal je gegeven worden.Wees open om het te kunnen zien,omdat het misschien niet komt op de manier die jij verwacht!
brandy
Gadotjo
*

Bekijk profiel
#4 Geplaatst: 18 oktober 2010, 20:39

Alvast bedankt voor jullie reactie!!!

Ik vind dit heel moeilijk, van mijn vriend zou ik wel met een meid naar huis mogen komen......
Hij wilt alles weten maar hij zou het ook niet vies vinden om mee te doen!
Ik wil dit alleen doen. Het is iets wat ik van binnen voel en wil het met niemand delen. Maar mijn vriend wilt dat ik het hier thuis doe en dat kan ik niet......

Om eerlijk te zijn, heb ik een verschrikkelijke jeugd gehad. Ik mocht helemaal niets, ik heb geen jeugd gehad. Geen sex ervaringen. Ik zat en zit op gesloten in mezelf. Mijn vriend is mijn eerste en ik ben zijn eerste. Tijdens onze relatie ben ik 2 keer vreemd gegaan, maar dat viel echt tegen. En was geen bewuste keus, maar daar heb ik heel veel spijt van.

Nu voel ik dat ik helemaal los wil! Man/vrouw het kan me niet schelen...... Ik hou heel veel van mijn vriend, maar wat ik mis kan hij me niet geven!! Hij heeft me duidelijk gemaakt dat hij een vrouw accepteerd maar een man niet. Dat begrijp ik helemaal. Want van een vrouw kan hij mee genieten en een man is natuurlijk concurentie zegt hij.

Ik hoop dat alles goed kom en dat ik mijn rust kan vinden, het doet me goed dat ik het hier met jullie kan delen.

Gr. Brandy
Beata
Twa twa

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw

Als je vrees afneemt komt er ruimte voor liefde.

Bekijk profiel
#5 Geplaatst: 18 oktober 2010, 21:37

Beste Brandy,

Fijn dat je laat weten hoe het gaat.Ik draag de stempel/titel van iemand die allles makkelijk probeert te maken.
Dat is het juist niet.Ik heb wel moeite met oordelen over anderen.Ik heb ook keuzes gemaakt die niet de juiste waren,maar ik weiger spijt te hebben.Waarom?

Ik mag uit mijn fouten leren,ik mag het als een levensles zien,ik mag daaruit lering trekken voor de volgende uitdaging/keuze die mij te wachten staat.We zijn maar mensen,we zijn niet perfect.

Ik heb zelf ook enkele jaren met een Senegalese man samengewoond,die ik in bed niet kon verdragen.Ik heb mezelf altijd de schuld gegeven,maar in feite kon hij me niet geven wat ik verlangde.Ik maakte hem toen duidelijk dat hij wel van de sex genoot,maar ik niet.Uiteindelijk gingen we uit elkaar.Niet om de sex,het ging gewoon niet meer goed tussen ons.

Ik begon toen een andere relatie met een Suri.Het werd een aan/uit relatie van 8jr.We zijn zoveel keer uit elkaar gegaan en hebben het steeds weer goed gemaakt.Ik heb er geen spijt van dat ik hem heb leren kennen,want sex met hem vond ik heeeerlijk.Ik heb er geen spijt van dat ik ieder keer weer "ja" zei,want al die keren die we het goed hebben gemaakt,was het een feest waar ik heel erg van genoot.

We leven maar 1 keer,ook al geloven we in meerdere levens.Ik kan me niks uit mijn vorig(e) leven(s) herinneren.
Geniet van dit leven,probeer om geen anderen te schaden,maar geniet ervan.

Als je opzoek bent naar datgene waar je je lekker bij voelt,denk ik niet dat je spijt hoeft te hebben.

Geniet fu libi jere vrouw.Als er een next life is,kom ik als een hottie terug en ga ik meerdere mannen hebben. lol

Kwestie van schade inhalen.Dus de mannen zijn gewaarschuwd! character0029

Ik hoop dat het goed komt.

Succes ermee!

Beata.

Zoek het gezelschap van diegenen die het beste in je wakker maken.

Ik stijg uit boven voorkeur en afkeer en neem de dingen zoals ze komen.

Waar je om vraagt zal je gegeven worden.Wees open om het te kunnen zien,omdat het misschien niet komt op de manier die jij verwacht!
brandy
Gadotjo
*

Bekijk profiel
#6 Geplaatst: 19 oktober 2010, 06:09

Hi Beata,

Dankjewel, dankjewel......
Ik vind je verhaal heel mooi en leerzaam!
Ieder keer denk ik god gaat me straffen als ik iets doe dat niet goed is.
Maar de manier hoe jij dit verteld, klopt ook want zo kan je het ook bekijken...
Ik weet nog niet wat ik ga doen!

Nogmaals bedankt
Gr. Brandy
Pagina's: [1]

Ga naar: