Pagina's: [1]

Auteur Topic: smug  (gelezen 321 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
maja
Gast
Geplaatst: 07 oktober 2010, 13:13

ik was verhuisd
in de straat woonde een mooie jongen
ik wist niet dat hij een ieder naaide en rond zat te vertellen dat hij een brik heeft gehad
we hebben kennis gemaakt eerste keer bij hem thuis niets
tweede keer bij hem thuis bingo ben in zn val getrapt
elke keer wanneer ik naar de winkel  moest loerde hij me dan kreeg ik een stevige neuk beurt
me bur jongen vroeg me broertje als ik met die jongen ging want hij zat rond te vertellen hoe hij me heeft genaait
ik schaamde me dood en vanaf dien wilde ik hem niet meer naaien
en dagje heeft hij me tog te pakken gekregen
hij heeft me naar zn huis toe getrokken dat me hele slipper gesneden 
ik wilde tog niet ma hij had een jongen van de straat bij hem thuis laten komen en zij als je me niet naait wil ikzien hoe je weg ga en dan laat ik hem jou ook zien dat je hier bent en dat je me neuk
zo doende heb ik hem geneuk ben dan over de schutting gesprongen om naar huis te gaan
na dien niet meer waren we gewoon vrienden .
na een jaar ofzo zij hij ik ken iemand die heelveel verdriet heeft en geen meid heeft
wil je niet met hem gaan
een keertje belde hij me op en voreg die jongen met mij te praten
zo hebben we telefonisch kennis gemaakt
een paar dagen van het werk waren ze over straat toen zag ik die jongen voor het eerst ik dacht
wat een lelijke jongen
want ik viel eigenlijk niet op creoolse jongens anders moet hij een eye catcher zijn
ma goed
zo hebben we kennis gemaakt ik ging daarna vaker bij hen voorin om te staan praten
soms zette hij me op het werk
en de eertse kus no mang die heeft egt wonder gedaan ik wist egt niet wat flinder in de buik betekende
ma die dag ai boi
huhu
was ik helemaal dol gedraaid
op negen augustis heb ik hem genaait ik wilde niet want vond het te snel
ma die dag was ik een beetje high had gedronken en als hij me kleren niet had uit gedaan had ik me zelfs niet voor hem gelaten
zo was het dan ik kon niet zonder zijn lekkere zwarte pik
en weetje wat op een F dag gebeurde ?
tijdens het neuken nog erbij
eeh boi
huh
hij was al lekker klaar gekomen en ik nog niet toen zij hij ik weet dat je me neef ook heb geneuk hor dus kom niet doen alsof je heelveel van me houdt en om me geeft
je sneet me en je vond geen bloend
ik heb gehuild door schaamte
heb me mobiel zelfs stuk gemaakt
ma tog heb ik hem weer gebeld hor
want was egt aan dat ding van hem verslaafd
en zo zijn we met mekaar tot de dag van vandaag

Meld dit bericht aan de forum rechter   Gelogd
zucht
Gast
#1 Geplaatst: 08 oktober 2010, 13:45

Vele relaties beginnen op de meest bizarre manier.Soms met vernedering,met veel leugens etc.maar juist die relaties kunnen lang stand houden.Geniet ervan zolang als het kan.
Meld dit bericht aan de forum rechter   Gelogd
Pagina's: [1]

Ga naar: