|
Loverboy
|
 |
Geplaatst: 25 september 2010, 17:49 |
|
Big brother, Kennen jullie het nog? zou jij het leuk vinden dat een camera heel de dag op je staat en dat anderen mee kunnen genieten wat je doet. Ik zou wel graag willen weten hoe jullie leven wat je elke dag weer doet wat je allemaal nog meer zoal doe. Lijkt het je leuk om ons een beetje te vertellen wat je vandaag gedaan hebt (een soort van dagboek) en iedere dag het op te schrijven en kunnen we meegenieten hoe jij leeft. Lijkt het je leuk om een deel van je leven met ons te delen, (we kennen je toch niet) dan schrijf je het een en ander hier en lezen we mee. ben je verliefd of juist verdrietig , deel het met ons Loverboy 
|
maak me blij, maak me gelukkig en ik zal je geven wat je wenst
|
|
|
|
|
|
Beata
|
 |
#1 Geplaatst: 25 september 2010, 22:37 |
|
Je leven aan de rest van de wereld tonen door middel van een camera....hmm!! Ik heb niks te verbergen,maar mijn medemens maakt het me wel onmogelijk.Ik zou zelfs ergens willen wonen/leven waar ik helemaal geen kleren aan hoeft te hebben.Zo vrij zou ik willen leven en niks verbergen. Zonder camera moet je al op je hoede zijn,dus de rest kun je wel zelf raden. Maar goed!...Ik heb een rot dag gehad. Ik heb vandaag van een paar collega's afscheid moeten nemen.Morgen is mijn laatste werkdag en dan is het voorlopig afgelopen. Ik was verdrietig,maar muziek doet bij mij wonderen. Genietend van Julio Iglesias' "Por un poco de tu amor", plaats ik dit bericht. Welterusten allemaal. Beata 
|
Zoek het gezelschap van diegenen die het beste in je wakker maken.
Ik stijg uit boven voorkeur en afkeer en neem de dingen zoals ze komen.
Waar je om vraagt zal je gegeven worden.Wees open om het te kunnen zien,omdat het misschien niet komt op de manier die jij verwacht!
|
|
|
love-ly
Sky is the limit
Twa twa

Netherlands
Geslacht: 
Aanmeldingen: 0
It's a love-ly thing ... ooh yes it is
|
 |
#2 Geplaatst: 26 september 2010, 18:20 |
|
Odi, Een camera??  nen geen goed idee. Ik ben vandaag aan het bijkomen van gister.. gister was mijn verjaardag en heb lekker genoten en gefeest en vandaag dus lekker uitrusten en morgen weer werken. Love-ly
|
|
|
|
|
|
Loverboy
|
 |
#3 Geplaatst: 26 september 2010, 18:45 |
|
Odi, Een camera??  nen geen goed idee. Ik ben vandaag aan het bijkomen van gister.. gister was mijn verjaardag en heb lekker genoten en gefeest en vandaag dus lekker uitrusten en morgen weer werken. Love-ly Love-ly, Nog vele gezonde jaren toegewenst na deze. Heel hartelijk gefeliciteerd. moge al jou wensen uitkomen. speciaal voor jou
|
|
|
|
|
Loverboy
|
 |
#4 Geplaatst: 26 september 2010, 18:49 |
|
Lang zal ze leven onze Love-ly  zonder onze liefste kunnen we niet leven want ze moet er zijn. hoera hoera hoera..  en nu schudden love-ly ...ik doe mee..... laten we plezier maken...  Love-ly nog vele jaren namens ons allemaal op cc.
|
|
|
|
|
|
love-ly
Sky is the limit
Twa twa

Netherlands
Geslacht: 
|
 |
#5 Geplaatst: 26 september 2010, 19:06 |
|
Odi Loveboy,
Dank je wel .. ik heb genoten van je liedjes.
Warme brasa,
Love-ly
|
|
|
|
|
|
Beata
|
 |
#6 Geplaatst: 26 september 2010, 19:58 |
|
Odi, Een camera??  nen geen goed idee. Ik ben vandaag aan het bijkomen van gister.. gister was mijn verjaardag en heb lekker genoten en gefeest en vandaag dus lekker uitrusten en morgen weer werken. Love-ly Hi Love-ly, Alsnog gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren na deze.  Groetjes, Beata 
|
Waar je om vraagt zal je gegeven worden.Wees open om het te kunnen zien,omdat het misschien niet komt op de manier die jij verwacht!
|
|
|
love-ly
Sky is the limit
Twa twa

Netherlands
Geslacht: 
|
 |
#7 Geplaatst: 27 september 2010, 13:41 |
|
Odi Beata,
Nog bedankt voor de felicitatie
Love-ly
|
|
|
|
|
love-ly
Sky is the limit
Twa twa

Netherlands
Geslacht: 
|
 |
#8 Geplaatst: 04 oktober 2010, 12:52 |
|
Odi, Vandaag is het werken en daarna koken en als ik nog energie over heb... zweten in de sportschool  Love-ly
|
|
|
|
|
|
Boya
|
 |
#9 Geplaatst: 04 oktober 2010, 12:59 |
|
Ofa,
Vandaag ben ik lekker vroeg begonnen op het werk, werk vanaf 07.45 precies 33 kwartiertjes of tewel 495 minuten.
Daarna uurtje slapen , en uitblinken @ the kickbox-gym, want binnenkort gaat Boya blinken in de ring ...
Kom je ook kijken ?
Boya
|
|
|
|
|
|
|
love-ly
Sky is the limit
Twa twa

Netherlands
Geslacht: 
|
 |
#10 Geplaatst: 04 oktober 2010, 13:29 |
|
Wooow, wanneer moet je vechten?? ben benieuwd .. the beast in the ring hahahaah
Love-ly
|
|
|
|
|
|
Boya
|
 |
#11 Geplaatst: 04 oktober 2010, 14:42 |
|
Ik ga in december vechten ..begin december, of tweede week ergens. Ik twijfel er aan of ik de surinaamse vlag om mn middel bind. Ik zag een gevecht van Venetiaan, die ook de vlag om zn middel bond... maar te ye lassi..is het een schande dat je nog met de surinaamse vlag loop ! hahha..maar ogri sama no man lassi  Odi, Boya
|
|
|
|
|
|
Beata
|
 |
#12 Geplaatst: 05 oktober 2010, 10:37 |
|
Odi odi, Ik begin vandaag weer op te bouwen na dagen ziek te zijn geweest.Ik was al heel vroeg op,ben een beetje gaan lopen en heb behoorlijk wat van die griep en al die pjinen uit me gezweet. Ik heb net mijn schoonmaak gedaan,dus ga ik nu koken (soep).Als het lukt,ga ik later weer een stukje lopen. Wat ik nog meer ga doen,zie ik wel.Ik ga wel rustig aandoen,want ik voel me leeg en zwak van binnen. Fijne dag allemaal. Beata 
|
|
|
|
|
|
love-ly
Sky is the limit
Twa twa

Netherlands
Geslacht: 
|
 |
#13 Geplaatst: 05 oktober 2010, 12:03 |
|
Odi Beata,
Zo te lezen heb je het erg te pakken.
Een warme douche doet wonderen en smeer je lekker in met warme amandelolie.
Beterschap Brasa,
Love-ly
|
|
|
|
|
|
Beata
|
 |
#14 Geplaatst: 05 oktober 2010, 18:34 |
|
Odi Beata,
Zo te lezen heb je het erg te pakken.
Een warme douche doet wonderen en smeer je lekker in met warme amandelolie.
Beterschap Brasa,
Love-ly
Hoi Love-ly, Bedankt voor het advies.Ik merk dat ik te vroeg heb gejuicht.
|
|
|
|
|
|
|