Odi Indiana Jones,
Ieder mens verdiend een heerlijke nachtrust.
kunnen vele redenen zijn waarom iemand snachts wakker schrikt.
Je kan alert zijn.reageren op iets wat het oog niet ziet waardoor er een reactie uit komt.
stel iemand probeert je wat te doen, zeg maar een wisie, dan kan je daarop heel fel reageren waardoor je wakker schrikt.
Kan een antwoordt zijn op dat wat speelt. tussen slapen en waken,
een soort van trance dat je net erin zit en wakker schrikt.
Kan ook zijn dat er inderdaad iets niet pluis is waardoor je niet lekker in je vel zit.
zijn er dromen die je ook krijgt zodat ik een houvast kan hebben en je beter kan antwoorden.
Hoe lang heb je dit al? Als je zo wakker schrikt, tril je erg en moet je weer bijkomen?
woon je lang daar, slaap je lang in die kamer enz enz.
er kunnen dus vele redenen zijn waarom dit zo aantoe gaat.
Als je dromen hebt hoor ik deze graag en kan ik zien in welke richting we het gaan zoeken.
Een ieder verdiend een lekkere nachtrust,dus ook jij...
Indien je echt bang bent en last ondervind is het raadzaam te kijken (luku) waarom dit zo heftig speelt.
Op het moment dat ik dan wakker schrik heb ik een heel verstikkend en draaierig gevoel en begin ik zwaar te ademen en lig ik te staren naar 1 punt het is een keer zelfs voorgekomen dat ik uit mijn bed ben gesprongen en naar de voorzaal ben gerend dan ga ik weer liggen en ren ik weer naar de voorzaal, ook heb ik gehad dat ik over mijn bed hing en onder het bed begon te kijken
Odi nanga brasa,Obiaman