Pagina's: [1]

Auteur Topic: rijst en ei  (gelezen 577 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
DóDó
Blawki
*

Aanmeldingen: 0

mi bigisma

Bekijk profiel
Geplaatst: 05 september 2010, 08:05

Hallo allemaal(Obiaman,Getyours)

Mijn zusje kreeg in een droom een kom met rijst en een ei van een tante,de tante zei er bij dat mijn zusje niet moet vergeten
haar gran ma ook van het eten te geven.
De tante zij ook er bij dat wanneer mijn zusje haar nodig heeft zij haar (de tante) altijd mag komen roepen,maar niet naast het huis moet staan want anders hoort zij haar geroep niet ,mijn zusje moet aan de voorkant staan en haar roepen.
Toen mijn zusje weg liep leek het erop dat  tante hand in hand met onze overleden moeder stond.

Ik snap dit helemaal niet,wat kan het toch betekenen voor haar.
 sarcastic
soso lobi,
DóDó

ps. met die tante hebben wij helemaal geen kontact 1 keer ontmoet op de begravenis van onze moeder.
mara
Gast
#1 Geplaatst: 05 september 2010, 10:29

dat wil zeggen dat ze die bigisma,s niet van der moet vergeten en als ze wilt kan ze een beetje witte rijst eten met een gekookte ei dan so ing e teri a bigisma,s. en misschien wordt er bedoelt dat als er nood is dat jullie bij die tante terecht kunnen
Mijn zusje kreeg in een droom een kom met rijst en een ei van een tante,de tante zei er bij dat mijn zusje niet moet vergeten
meljo
Twa twa

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw

Be the change you want to see in the world

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 05 september 2010, 21:43

odi odi,

Ik heb vanmorgen deze droom al gelezen en nu weer.
Mijn gedachte bij deze droom is dat de tante in je droom niet letterlijk je tante hoeft te zijn maar een konfo.
vooral omdat je ook schreef dat jullie geen contact met deze tante hebben.
Misschien ga je vaker met haar dromen en kun je uit haar handelen (eerlijk, streng,) zelf plaatsen welke konfo zij is.

Meljo
getyours
Parkiet
Twa twa

Suriname Suriname

Geslacht: Man

Bekijk profiel
#3 Geplaatst: 05 september 2010, 22:38

Hallo allemaal(Obiaman,Getyours)

De tante zij ook er bij dat wanneer mijn zusje haar nodig heeft zij haar (de tante) altijd mag komen roepen,maar niet naast het huis moet staan want anders hoort zij haar geroep niet ,mijn zusje moet aan de voorkant staan en haar roepen.
Toen mijn zusje weg liep leek het erop dat  tante hand in hand met onze overleden moeder stond.

Ik snap dit helemaal niet,wat kan het toch betekenen voor haar.
 sarcastic
soso lobi,
DóDó

ps. met die tante hebben wij helemaal geen kontact 1 keer ontmoet op de begravenis van onze moeder.

Hele schone droom waarin een boodschap zit die je eigelijk lettelijk kan vertalen,

Respect aan de voorouders kan d.m.v. van hoe het aangegeven wordt kan door gewoon eens
langs te gaan bij het graf en een bloemetje te plaatsen.

Wanneer je droomt over overleden familie betekend het hulp die tante geeft het ook aan
en met wie ze samen loopt. Het voor je huis staan is de hulp zit in je zelf
wanneer nood aan de man is of hulp nodig is zul je middels naar binnen treden, kan middels gebed of meditatie
contact moeten leggen met deze tante.

mvg

Tide mi na kotokoi boi ma'anga leri kisi sabi mo tron Dompo.
Obiaman
Moderator
van deze Rubriek

Twa twa

Suriname Suriname

Geslacht: Man

Volg me op twitter
Bekijk profiel
#4 Geplaatst: 06 september 2010, 06:33

Odi Dodo,

Kabra torie.

Inderdaad is die tante een winti die iets laat zien. deze tante is een winti die jou zusje een boodschap brengt.
de winti die de gedaante van je tante heeft aangenomen en jullie hier verteld dat jullie naar die kabra moeten kijken.

Er is duidelijk rijst aangegeven en een ei. Dat is het gevraagde en daarmee zal ze tevreden zijn.
Het witte rijst op een wit bord, samen met een gekookt ei eten.
voordat dit gaat gebeuren moet er eerst contact gemaakt worden met deze kabra door voor haar te staan. ze is er wel,maar op de achtergrond, door dit te doen zal deze kabra er ook zijn wanneer je haar nodig hebt. het moet echt gebeuren en niet snel snel. (niet naast het huis staan maar ervoor, echte werk, echt te terie) echt contact zoeken met rijst en ei. dit mag je buiten zetten en laten staan op een tafeltje. indien je het ergens anders doet en niet thuis, dan zit je aan tafel en eet je ervan, dan kan die kabra op je komen tijdens het eten. zet je een glas water erbij. het ei diend dan helemaal gegeten te worden, maar van het witte rijst kan men een beetje in een doek doen en de rest in stromend water laten meegaan.

de winti laat zien dat er dus ook een kabra aanwezig is en nu een teri wilt.
soms moet men iets voor de winti doen, maar nu is het tijd dat de kabra die aandacht wilt.
hier brengt een winti jou de boodschap.

en indien je hun nodig zal hebben zullen ze erzijn.
Kabra torie,

Odi nanga brasa,Obiaman
DóDó
Blawki
*

mi bigisma

Bekijk profiel
#5 Geplaatst: 06 september 2010, 09:33

Bigi tangi allemaal,
Even voor de duidelijk heid,die tante is niet overleden.Wij hebben haar leren kennen toen mijn moeder kwam te over leiden.
Na dien hebben wij geen kontact meer met haar gehad.

Maar dank jullie wel voor de uitleg.
MVG
DóDó
Pagina's: [1]

Ga naar: