|
edith
Gast
|
 |
Geplaatst: 03 september 2010, 19:48 |
|
1: Ik droomde dat ik een baby op straat zag liggen en toen zag een vrouw naar de baby kijken en die was van haar maar ze keek helemaal niet om naar die baby. Die baby was midden op straat zonder kleren toen heb ik die baby opgepakt en toen zag ik naast de baby een ouderwetse portemenee liggen onder was zwart en boven zilver met twee ronde ogen, Toen heb ik die portemonee gepakt en in gekeken er zaten munten en 100euro erin. Toen wilde ik die baby opppaken en toen viel de portemonee uit me hand en de vrouw heeft het gepakt maar gaf haar de baby en pakte de portomonee weer uit haar handen. Ik keek toen of alles nog erin zat maar de 100 euro was weg. Toen zei ik der gi mi mi 100 euro maar het leek alsof ze me die baby voor dat geld wilde geven en toen ging ze weg uit de droom en ik werd wakker.
2: Ik zag een slang in mijn droom boven zijn rug was groen en zijn buik was geel met zwart. toen zag ik het maar negeerde het en toen kwam hij alsof hij mij wilde bijten.
3: Ik droomde waar een bruine paard die mij ging drukken in me slaap ik kon bijna geen ademhalen. Ik heb het wel overwonnen.
4: ik droomde van een donkere man met een houwer in zijn hand in een soort egyptische houding maar ik weet niet als hij met mij wilde vechten of met mijn zus wan die was ook in mijn droom zij stond achter mij maar ik ging met hem vechten en ik hem over het raam gegooid het leek alsof we in een oud huis waren en toen zei me zus maak het raam dicht anders komt hij weer naar binnen toen zei ik mek a kon en bleef maar naar m kijken en werd wakker uit mijn droom.
Hoop op serieuse reacties hartelijke dank alla lespeki
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pemba dotti
Blawki
Geslacht: 
Aanmeldingen: 0
|
 |
#1 Geplaatst: 03 september 2010, 21:06 |
|
Odi Edith,
droom 1 gaat over een bay bakroe. Een gekochte bakroe dus, waar heel lang niet meer naar omgekeken wordt, deze bakroe laat eigenlijk zien wat z'n pai was, munten. Hij wilt eigenlijk weer dat er naar hem omgekeken wordt, nu is hij naakt en heeft niks. De keus ia aan jou.
droom 2 Mijn gevoel zegt mij je eigen aisa wientie, een hele oude, maar je kijk niet naar haar om, dus met het bijten vraagt ze om je aandacht.
droom 3 weet ik niet, heb wel een idee..maar ben er nog niet over uit.
droom 4 Zegt mij weer over een wientie in jullie bere, waarschijnlijk hebben jullie fouten in het verleden gemaakt, en kunnen jullie daar nu gestraft voor worden.
Pemba dotti
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edith
Gast
|
 |
#2 Geplaatst: 04 september 2010, 17:50 |
|
odi pemba dotti,
Mi e tak yu tangi.
Het klopt want zie de laatste tijd veel gebeuren binnen de familie (drooom 4)
hoop dat je droom 3 nog voor mij kan ontcijferen.
zie het graag tegemoet Edith
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edith
Gast
|
 |
#3 Geplaatst: 04 september 2010, 17:53 |
|
Beste Pemba dotti,
IK zou graag wiillen weten hoe k naar me aisa om moet kijken heb weinig ervaring mee en in de familie hoor ik of krijg ik ook weinig advies.
Alvast bedankt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mara
Gast
|
 |
#4 Geplaatst: 05 september 2010, 10:38 |
|
koop een aisa pangi een fles orgade kijk niet een ieder hoef de zelfde dingen te hebben je hebt verschillende soorten aisa,s dus maar een aisa heeft een koprobeki met daarin een orgade sweetsopi rood en wit een sigaar agio champange, florida water pompea
maar je kan beginnen met een aisa pangi te kopen en als je dat heb gedaan dan sprekkel je het met een sweetie smeri pompea of florida water dan maak je een witte kaars aan dan bid je dan vraag je om pRDON Omdat je niet naar der om keek mek a gie joe pardon dan slaap je met je pangi en dan je zelf je boodschappen krijgen hoe verder te doen geloof in je zelf en je bigisma,s en anana eerst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
edith
Gast
|
 |
#5 Geplaatst: 05 september 2010, 14:10 |
|
dank je wel ga doen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
edith
Gast
|
 |
#6 Geplaatst: 10 september 2010, 16:31 |
|
droom :sneeuw op mij vallen mijn handen waren open droom: 2 mijn moeder krijg ik een groen blad met wit er in kan u mij zeggen wat dat is dank u wel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
edith
Gast
|
 |
#7 Geplaatst: 10 september 2010, 16:39 |
|
over droom:1 uindt ik :  : zeg u me ook wat droom 3 is daaaaaaaaaaaaaaaank je 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
edith
Gast
|
 |
#8 Geplaatst: 10 september 2010, 16:58 |
|
alla lespeki kijk niet naar de ogen love jou voor wat u doet oooooooooooooodi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pemba dotti
Blawki
Geslacht: 
|
 |
#9 Geplaatst: 10 september 2010, 17:01 |
|
droom :sneeuw op mij vallen mijn handen waren open droom: 2 mijn moeder krijg ik een groen blad met wit er in kan u mij zeggen wat dat is dank u wel
deze dromen ga je toch wat duidelijker moeten uitleggen wil je een respons van iemand krijgen. mvg, Pemba dotti
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pemba dotti
Blawki
Geslacht: 
|
 |
#10 Geplaatst: 10 september 2010, 17:02 |
|
koop een aisa pangi een fles orgade kijk niet een ieder hoef de zelfde dingen te hebben je hebt verschillende soorten aisa,s dus maar een aisa heeft een koprobeki met daarin een orgade sweetsopi rood en wit een sigaar agio champange, florida water pompea
maar je kan beginnen met een aisa pangi te kopen en als je dat heb gedaan dan sprekkel je het met een sweetie smeri pompea of florida water dan maak je een witte kaars aan dan bid je dan vraag je om pRDON Omdat je niet naar der om keek mek a gie joe pardon dan slaap je met je pangi en dan je zelf je boodschappen krijgen hoe verder te doen geloof in je zelf en je bigisma,s en anana eerst
Helemaal mee eens.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dogla 01
No sidon na bakra sturu fu seri yu nengre bangi
Gadotjo
Geslacht: 
No sidon na bakra sturu fu seri yu nengre bangi!
|
 |
#11 Geplaatst: 14 september 2010, 18:05 |
|
droom: 2 mijn moeder krijg ik een groen blad met wit er in kan u mij zeggen wat dat is dank u wel
Volgens mij is dat blad met wit erin iets van een kromanti obia ik weet het niet Zeker kan iemand mij verbeteren als ik het fout heb?
Soso lobi,
Dogla
|
|
|
|
|
|
No sidon na bakra sturu fu seri yu nengre bangi
|
|
|