Pagina's: [1]

Auteur Topic: Droom over een blauwe slang in de lucht  (gelezen 1268 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Dogla 01
No sidon na bakra sturu fu seri yu nengre bangi
Gadotjo
*

Geslacht: Man
Aanmeldingen: 0

No sidon na bakra sturu fu seri yu nengre bangi!

Bekijk profiel
Geplaatst: 12 september 2010, 10:00

Odi Odi Obiaman,

Graag wil ik u de volgende droom voorleggen,

Ik droomde dat ik in een voor mijn gevoel onbekende buurt was , en ik vroeg iedereen die ik tegen kwam of ze de weg wisten naar het centrum (ik weet ook niet waarom ik dat vroeg) maar aan iedereen die ik dat dan vroeg negeerde mij gewoon of keken me aan en liepen dan gewoon door. Dus oke dus ik liep toen zelf door en opeens stond ik midden in een veld was heel mooi in de verte zag ik bloemen en ik voelde me heel vredig en toen keek ik opeens in de lucht zal ik een hele grote blauwe slang helemaal gekronkeld (ik schat hem een meter of 40 ) en die kop was ook heel erg groot, en hij sprak tegen me, maar wat die zei kan ik me niet herinneren...

Kunt u me alstublieft helpen? Ook de kenners mogen me helpen hoor zou heel fijn zijn  yes

Soso Lobi

Dogla

Dogla 01
Gadotjo
*

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 12 september 2010, 10:02

PS: het patroon dat de slang op zijn lichaam had waren driehoekjes de buitenkant van die driehoekjes waren wit en de binnenkant dan weer bruin/zwartachtig. ook had hij gwn strepen en deze waren om en om bruin wit

Obiaman
Moderator
van deze Rubriek

Twa twa

Suriname Suriname

Volg me op twitter
Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 14 september 2010, 09:38

Odi Odi Obiaman,

Graag wil ik u de volgende droom voorleggen,

Ik droomde dat ik in een voor mijn gevoel onbekende buurt was , en ik vroeg iedereen die ik tegen kwam of ze de weg wisten naar het centrum (ik weet ook niet waarom ik dat vroeg) maar aan iedereen die ik dat dan vroeg negeerde mij gewoon of keken me aan en liepen dan gewoon door. Dus oke dus ik liep toen zelf door en opeens stond ik midden in een veld was heel mooi in de verte zag ik bloemen en ik voelde me heel vredig en toen keek ik opeens in de lucht zal ik een hele grote blauwe slang helemaal gekronkeld (ik schat hem een meter of 40 ) en die kop was ook heel erg groot, en hij sprak tegen me, maar wat die zei kan ik me niet herinneren...

Kunt u me alstublieft helpen? Ook de kenners mogen me helpen hoor zou heel fijn zijn  yes

Soso Lobi

Dogla
PS: het patroon dat de slang op zijn lichaam had waren driehoekjes de buitenkant van die driehoekjes waren wit en de binnenkant dan weer bruin/zwartachtig. ook had hij gwn strepen en deze waren om en om bruin wit

Odi Dogla 01,

Het leven bestaad uit meer dan alleen zijn... Het geestelijke die kennis met je maakt en je hier verteld dat hij er voor je is.

In je droom ben je ergens waar je niet kent,(het onbekende) je komt anderen tegen die jou niet verstaan of begrijpen.je bent zoekende. 

De weg naar het centrum. (je basis)
de weg die je moet hebben om te weten hoe verder.naast het fysieke, ook het geestelijke.
Om daar te komen moet je begeleid worden, en zie in je droom sta je plotseling in een veld dat heel goed aanvoelt.(belangrijk)

Daar kom je deze grote sofiabada(grote slang dat zich boven toont behoort tot de kromanti) winti tegen die jou de weg zal wijzen in het onbekende.
Hij zal je begeleiden, beschermen, wanneer je zijn hulp nodig zal hebben om je weg te vinden naar het centrum....waar je moet zijn. daar waar je moet komen, je doel , en hij kan je erbij helpen. weet dat je goed beschermd bent en dat hij Sofia bada er voor je zal zijn.

Kennis making en goed om te weten.

Odi nanga brasa,Obiaman
Ingi 01
Tjon-Tjon

Netherlands Netherlands

Stier

a soso bun mi e du,bun nen mi no abi a kondre

Bekijk profiel
#3 Geplaatst: 14 september 2010, 12:44

odi dogla01..
veel suc6 en hoop dat je goed contact kan krijgen met je winti`s..
je weet nu iig dat ze je gaan begeleiden op je weg..
dus geef nooit op met wat je ook doet..
je gaat merken dat je ineens de kracht de wijsheid en de durf van ergens krijgt..

vind de manier hoe obiaman alles uitlegt heel mooi

bedankt obiaman voor uw uitleg..ik leer ook veel ervan

odi Ingi01

gado na wan bun gado, so a de..a hopo mi, a drai mi lontu, a hopo mi futu te na he gron!
Dogla 01
Gadotjo
*

Bekijk profiel
#4 Geplaatst: 14 september 2010, 17:50

Dank u wel obiaman en ingi 01!

Soso Lobi,

Dogla

luite
Gast
#5 Geplaatst: 14 september 2010, 18:30

ja goed uitgegelegt!!!
Pagina's: [1]

Ga naar: