Odi Odi Obiaman,
Graag wil ik u de volgende droom voorleggen,
Ik droomde dat ik in een voor mijn gevoel onbekende buurt was , en ik vroeg iedereen die ik tegen kwam of ze de weg wisten naar het centrum (ik weet ook niet waarom ik dat vroeg) maar aan iedereen die ik dat dan vroeg negeerde mij gewoon of keken me aan en liepen dan gewoon door. Dus oke dus ik liep toen zelf door en opeens stond ik midden in een veld was heel mooi in de verte zag ik bloemen en ik voelde me heel vredig en toen keek ik opeens in de lucht zal ik een hele grote blauwe slang helemaal gekronkeld (ik schat hem een meter of 40 ) en die kop was ook heel erg groot, en hij sprak tegen me, maar wat die zei kan ik me niet herinneren...
Kunt u me alstublieft helpen? Ook de kenners mogen me helpen hoor zou heel fijn zijn

Soso Lobi
Dogla
PS: het patroon dat de slang op zijn lichaam had waren driehoekjes de buitenkant van die driehoekjes waren wit en de binnenkant dan weer bruin/zwartachtig. ook had hij gwn strepen en deze waren om en om bruin wit
Odi Dogla 01,
Het leven bestaad uit meer dan alleen zijn... Het geestelijke die kennis met je maakt en je hier verteld dat hij er voor je is.
In je droom ben je ergens waar je niet kent,(het onbekende) je komt anderen tegen die jou niet verstaan of begrijpen.je bent zoekende.
De weg naar het centrum. (je basis)
de weg die je moet hebben om te weten hoe verder.naast het fysieke, ook het geestelijke.
Om daar te komen moet je begeleid worden, en zie in je droom sta je plotseling in een veld dat heel goed aanvoelt.(belangrijk)
Daar kom je deze grote sofiabada(grote slang dat zich boven toont behoort tot de kromanti) winti tegen die jou de weg zal wijzen in het onbekende.
Hij zal je begeleiden, beschermen, wanneer je zijn hulp nodig zal hebben om je weg te vinden naar het centrum....waar je moet zijn. daar waar je moet komen, je doel , en hij kan je erbij helpen. weet dat je goed beschermd bent en dat hij Sofia bada er voor je zal zijn.
Kennis making en goed om te weten.
Odi nanga brasa,Obiaman