Odi Obiamang,
Ik heb in 2004 een winti pre gegeven(aisa,,ingji,tapkromanti) dus alles.Mi teri ala winti di oen sabi tak de. Ik ga na 5 jaar weer naar sur. mijn vraag is dit kan volstaan met een bigi om antwoord te krijgen over die kleine jongen? of moet ik het verder zoeken. Kan ik zelf me dingen doen want ik heb mijn wroko sani.
Dit is wel niet de eerst keer dat ik met die kleine jongen droom. Ik was bezig met een opleiding en had heel veel problemen, ik zag het niet meer zitten wist niet of ik het zou halen. Ik droomde toen dat ik een ladder beklom en een kind op de arm had. Elke keer als ik een tree hoger wilde komen dreigde ik te vallen(harde wind)omdat ik niet met beide handen kon vasthouden.
Ik kwam uiteindelijk boven en was bekaf.Ik heb die opleiding met succes afgerond dank god.
We dachten dat die adoemangkama die jongen was en hebben hem gevraag. Hij werdt toen heel boos. Hij heeft wel niet gezegd dat er een is.
Ik hoop dat u mij op de goede weg kunt helpen want de persoon die voor mij gewerkt heet, heeft het dan ook niet gezien.
grantangje graag uw hulp.
Odi Amamba
Odi Amaba,
Ik lees uw droom en ik lees het hetgeen hier boven staat,
U krijgt schone dromen maar zoals we al vaker zeggen niet alle dromen zijn omin het openbaar te vertellen
maar goed. Culturu fasi heeft u al best veel gedaan doch zie je duidelijk dat er hier iets niet pluis is.
U geeft aan dat de mensen die u laatst geholpen hebben iets niet hebben gezien, maar stel nu dat hetgeen
u in uw droom iet niet wilt dat het door een derde duidelijk gemaakt moet worden maar dat u zelf de moeite moet nemen
om de vrede te sluiten met dat stuk van u zelf.
Iets een naam geven is het laatste wat u moet doen, laat zij die we niet kunnen zien dit zelf kenbaar maken wie ze zijn.
U zou het ook niet kunnen waarderen als men u een naam geeft die niet van u is. Het slot stuk van uw droom bestaat uit twijfel en onenigheid en het niet aanwezig zijn van eenheid. Een prej kan alleen een succes zijn als iedereen tevreden dit bedoel ik dan Yeye fasi. In uw droom is dit niet zo.
Net als Obia Mang denk ik dat die kleine jongen een sleutel rol speelt in deze. Doch raad ik u aan om eerst op eigen onderzoek uit te gaan wie deze kleine jongen is wat hij wilt en waarom u hem continu moet mee sjouwen, misschien wordt het tijd dat hij zelf gaat lopen.
Tot slot een vraag die in mij op kwam tijdens lezen van uw droom toen u naar Suriname vertrokken bent heeft u toen de nodige handelingen gedaan heeft u die Obiah weer opgeroepen om te vragen wat exact de bedoeling is. Bent u in gesprek gegaan met die anderen of ze zich er in kunnen vinden wat u gaat doen?
mvg