Pagina's: [1] 2

Auteur Topic: Sex - blamages !  (gelezen 1683 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Boya
Parkiet
Twa twa

Suriname Suriname

Geslacht: Man
Aanmeldingen: 0

Bekijk profiel
Geplaatst: 30 augustus 2010, 11:40

Odi Odi

Mooie meiden en krasse jongens !
Sexy vrouwen & vieze oude mannetjes  lol

Sex is geweldig en lekker, en leuk om terug aan te denken  ( zeker wanneer je alleen bent op een avond en kleine willy wakker wordt &  buiten wilt spelen ! )

Maar soms houdt men minder leuke ervaringen aan seks / chode over !
En liever denk je hier niet meer aan terug--> maar dit kan een les aan ons allen zijn ! Vooral voor de surinaamse jeugd, maar ok voor de Sexy lieve surinaamse vrouwen !

Heb jij een boodschap , die je delen wilt ? plaats hem ! we leren er allemaal wat uit  ( ook als we er even om lachen ! )
Wanneer je het neit te persoonlijk maken wilt... kan je doen alsof je een ervaing van een 'vriend/vriendin' gehoord hebt.

Dus kom op en deel ons je sex-bloopers !

Odi

Boya
Meld dit bericht aan de forum rechter   Gelogd
Ingi 01
Tjon-Tjon

Netherlands Netherlands

Stier

a soso bun mi e du,bun nen mi no abi a kondre

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 30 augustus 2010, 11:48

odi Boya...

waarom begin jij niet eerst met je spannende verhaal... lol

gado na wan bun gado, so a de..a hopo mi, a drai mi lontu, a hopo mi futu te na he gron!
Boya
Parkiet
Twa twa

Suriname Suriname

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 30 augustus 2010, 11:58

Onderstaande een verhaal van een oude mattie van me. ( is niet mijn levenles geweest jere !  na )

Net als mij, versierden we oudere vrouwen.
Ongeacht hun geestelijke gesteldheid.. we waren op zoek naar punta en klaarkomen.
Elke weekend was het in de stad jagen geblazen. Vaak sliepen we ook bij verschillende vrouwen ..als je 18  tot 23 bent gaat er een hele andere wereld voor je open !

Dus daar waren we weer samen op jacht, een vrijdagavond net na nieuwjaar.
Samen kwamen we een 2tal dames tegen van eind 30 die wel zin hadden in iets stouts en vers ( al was het eenmalig ! )

Dus ik ga met de ene weg, en bezorg haar de nacht van de leven ( althans zo vertelde ze me, dat het lang geleden was dat iemand haar zo..... behandeld heeft. Dat ze zulke lekkere ruwe  sex ooit nog zou beleven had ze niet verwacht!

Mijn mattie gaat weg met de andere vrouw, en ik kom hem 2 weken niet meer tegen ? Ik zat met die arme jongen op de boksschool en maakte me eigenlijk wel een beetje zorgen om hem na de tweede week, en besloot hem thuis op te zoeken .

Thuis bij hem aanngekomen vertelt hij me zijn verhaal.
werkelijk sarie torie..echt che poti !

Hij vertelde me dat hij sex had  met die blanke vrouw, in het begin leek z enormaal.. maar zewas ene beetje kinky in bed.. een beetje te kinky !
Hij had dr diverse malen klaar laten komen, ze genoot van die donkere jongen   lol

Hij echter was maar een keer klaargekomen. Doordat je dronken bent..heb je soms moeite om weer stijf te worden .. dus zo verging het mijn mattie ook.
hahahha, echt lafoe.
Dus die vrouw dnekt bij dr eigen..waar ga ik weer zo een donkere tolly als deze vinden , en begint hem weer stijf te pijpen. maar elke x als hij stijf is..valt zn tolly weer in slaap.
Die vbrouw had waarschijnlijk ook ergens wat te veel op. En terwijl ze sabbelde aan hem, beet ze in zn voorhoud ( gelukkig was hij niet besneden ).

hij voelde dr tanden !, maar door die dronken heid wist hi  niet precies hoe en wat.
Hij neukte dr nog een keer, maar kwam snbel klaar.
Terwijl hij dronken naar huis reed..merkte hij dat zn tolly brandde !

Midden in de nacht staat hij op en iet hijdat zn tolly bloed, dat er gewoon ene hap uit zn voorhuid genomen was. hahahhahahha
hahahhahaha
hahahhahaha
Heel de week is hij niet naar d ehuisartys geweest, niet naar de sport school, niet naar school, en niet naar zn weekend werk !
Heel die week / twee weken heeft hij 90% palm over zn tolly gegoten !. zijn kuur was 4x per dag palm gieten om te ontsmetten.

Terwijl hij me dit vertelde kwamen er tranen ergensuit zn ogen...
Ik had werkelijk  moeite met me lach in te houden hahahhahahaha

Maar ja

Wel de les dat ik hier uit geleerd hebt, is dat je niet dronken moet sexen, wees nog wel dat klein beetje nuchter om d eboel in d egaten t ehouden ! ( althans als je met vreemden sext ! )

Zijn er meerdere wijze lessen ?

Groet,

hahahhaha

Boya
Boya
Parkiet
Twa twa

Suriname Suriname

Bekijk profiel
#3 Geplaatst: 31 augustus 2010, 10:56

No wan sma mek wan sex-blunder mee ?
verhalen van kennisen mogen ook gedeeld worden !  rofl
Ingi 01
Tjon-Tjon

Netherlands Netherlands

Stier

a soso bun mi e du,bun nen mi no abi a kondre

Bekijk profiel
#4 Geplaatst: 31 augustus 2010, 15:27

hahaha deze is cker goed.. lol

ehm jah k heb wel paar verhalen maar die zet ik er later op..moet nu ff weg  smile

odi odi Ingi01

gado na wan bun gado, so a de..a hopo mi, a drai mi lontu, a hopo mi futu te na he gron!
Loverboy
Twa twa

Netherlands Netherlands

Steenbok

Bekijk profiel
#5 Geplaatst: 31 augustus 2010, 23:36

Een mattie van me had z,n vrouwtje.
Maar zijn kleine willy had zin in een andere vrouwtje vandaag.
elke dag bruine bonen was hij even zat.
Hij dacht weet je wat ik ga vandaag maar witte bonen eten.

Bij Lucia aangekomen voor zijn pech was een collega van hem en zijn vrouw ook bij lucia.
Dus die mattie deed als hij die collega niet kende .
Die collega zei hey hoe gaat het, die mattie zei hoi maar wie ben je weer dan. ken ik je?
ik ken je niet. die collega zei, je bent toch .... die met ....gaat.

wel die mattie van me heeft hoog en laag gezegd dat hij het niet is en dat die collega hem voor iemand anders zag.
Hij wist dat deze collega zijn vrouw anders zou gaan zeggen als hij toe had gegeven dat hij de persoon wel was.

zo zie je maar weer, je zal net je witte bonen willen gaan eten en je wordt betrapt. het kan je je huwlijk kosten.

maak me blij, maak me gelukkig  en ik zal je geven wat je wenst
Boya
Parkiet
Twa twa

Suriname Suriname

Bekijk profiel
#6 Geplaatst: 09 september 2010, 15:50

ZOu graag een blamage van een  jonge vrouw ( of owru tante ) willen lezen....

Behoed de jongere generatie door jouw boodschap !
meljo
Twa twa

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw

Be the change you want to see in the world

Bekijk profiel
#7 Geplaatst: 10 september 2010, 15:23

ondrofeni is de beste leermeester!
Dioo
Gadotjo
*

Netherlands Netherlands

Nak tap Borstu,, Mi na DYA DYA

Bekijk profiel
#8 Geplaatst: 01 oktober 2010, 02:16

Odi Odi

Mooie meiden en krasse jongens !
Sexy vrouwen & vieze oude mannetjes  lol

Sex is geweldig en lekker, en leuk om terug aan te denken  ( zeker wanneer je alleen bent op een avond en kleine willy wakker wordt &  buiten wilt spelen ! )

Maar soms houdt men minder leuke ervaringen aan seks / chode over !
En liever denk je hier niet meer aan terug--> maar dit kan een les aan ons allen zijn ! Vooral voor de surinaamse jeugd, maar ok voor de Sexy lieve surinaamse vrouwen !

Heb jij een boodschap , die je delen wilt ? plaats hem ! we leren er allemaal wat uit  ( ook als we er even om lachen ! )
Wanneer je het neit te persoonlijk maken wilt... kan je doen alsof je een ervaing van een 'vriend/vriendin' gehoord
hebt.

Dus kom op en deel ons je sex-bloopers !

rofl

Odi

Boya
Willemklus
Grietjebie
*

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#9 Geplaatst: 02 december 2010, 15:11

Nou het ergste vind ik als je een dame aan het beffen bent en die sma gaat puffen (ruften) mang! Sjezus!! Dat is niet goed. Ik was met die sma en ze was super winderig ofzo, had me ook niet gewaarschuwd van te voren niks. Dus mi njang a pola en die sma laat eentje gaan mang! Ok, ik ga verder niks aan de hand, dan weer!!! Ik stop en zeg: eej skatje we gaan uit de kamer naar de woonkamer op de bank, want de kamer was ernstig aan het stinken inmiddels. Dus op de bank neem ik die sma hondjes stijl, gaat ze weer ruften! Mi gado!!
Eindstand zijn we in de keuken beland, je kan wel raden dat ik niet ben blijven slapen hor, huiswaarts na het douchen! character0201
love-ly
Sky is the limit
Twa twa

Netherlands Netherlands

It's a love-ly thing ... ooh yes it is

Bekijk profiel
#10 Geplaatst: 05 december 2010, 22:32

Hahaaa funny
Loverboy
Twa twa

Netherlands Netherlands

Steenbok

Bekijk profiel
#11 Geplaatst: 05 december 2010, 22:36

Nou het ergste vind ik als je een dame aan het beffen bent en die sma gaat puffen (ruften) mang! Sjezus!! Dat is niet goed. Ik was met die sma en ze was super winderig ofzo, had me ook niet gewaarschuwd van te voren niks. Dus mi njang a pola en die sma laat eentje gaan mang! Ok, ik ga verder niks aan de hand, dan weer!!! Ik stop en zeg: eej skatje we gaan uit de kamer naar de woonkamer op de bank, want de kamer was ernstig aan het stinken inmiddels. Dus op de bank neem ik die sma hondjes stijl, gaat ze weer ruften! Mi gado!!
Eindstand zijn we in de keuken beland, je kan wel raden dat ik niet ben blijven slapen hor, huiswaarts na het douchen! character0201

als je bezig bent met die vrouw en ze puff uit haar vagina en niet uit der bill....
wat wil dat zeggen?

maak me blij, maak me gelukkig  en ik zal je geven wat je wenst
Beata
Twa twa

Netherlands Netherlands

Als je vrees afneemt komt er ruimte voor liefde.

Bekijk profiel
#12 Geplaatst: 09 december 2010, 18:04

als je bezig bent met die vrouw en ze puff uit haar vagina en niet uit der bill....
wat wil dat zeggen?

Hi Loverboy,

Je hebt haar zeker te diep laten buigen.(geen joke hoor)
Ik denk dat er iets van lucht naar binnen gaat die er weer met dat puffend geluid uit komt.
Als we het over hetzelfde hebben natuurlijk.

Waarom ik dat zeg;

Mijn bed is een beetje laag en mijn ring viel een keer uit mn hand en rolde onder het bed.
Om het te kunnen zien,moest ik echt heel diep buigen.
Ik kreeg plotseling een soort wroeoep gevoel in mijn binnenste,alsof iets naar binnen zoog.

Toen ik weer opstond kwam het er weer uit alsof ik luchtjes aan het laten was,maar dan vanuit een ander kanaal.hahaha!!!
Ik schrok wel hoor,want ik had het niet eerder meegemaakt.
Of heeft het met de baarmoeder te maken,want achteraf had ik het gevoel dat die zich even bewogen had en weer met veel herrie op haar plaats terecht kwam.Ik weet het niet zeker.

Ik vertelde dit aan een collega en die vertelde dat ze het heeft als ze sex op zn hondjes heeft.Ook zij dacht dat de baarmoeder hierin een rol speelt.

Zoek het gezelschap van diegenen die het beste in je wakker maken.

Ik stijg uit boven voorkeur en afkeer en neem de dingen zoals ze komen.

Waar je om vraagt zal je gegeven worden.Wees open om het te kunnen zien,omdat het misschien niet komt op de manier die jij verwacht!

Boya
Parkiet
Twa twa

Suriname Suriname

Bekijk profiel
#13 Geplaatst: 10 december 2010, 11:10

lol  windjes uit een andere kanaal   lol
Beata
Twa twa

Netherlands Netherlands

Als je vrees afneemt komt er ruimte voor liefde.

Bekijk profiel
#14 Geplaatst: 10 december 2010, 15:27

lol  windjes uit een andere kanaal   lol

Hoe moet ik het anders noemen??? lol lol

Zoek het gezelschap van diegenen die het beste in je wakker maken.

Ik stijg uit boven voorkeur en afkeer en neem de dingen zoals ze komen.

Waar je om vraagt zal je gegeven worden.Wees open om het te kunnen zien,omdat het misschien niet komt op de manier die jij verwacht!
Pagina's: [1] 2

Ga naar: