Onderstaande een verhaal van een oude mattie van me. ( is niet mijn levenles geweest jere !

)
Net als mij, versierden we oudere vrouwen.
Ongeacht hun geestelijke gesteldheid.. we waren op zoek naar punta en klaarkomen.
Elke weekend was het in de stad jagen geblazen. Vaak sliepen we ook bij verschillende vrouwen ..als je 18 tot 23 bent gaat er een hele andere wereld voor je open !
Dus daar waren we weer samen op jacht, een vrijdagavond net na nieuwjaar.
Samen kwamen we een 2tal dames tegen van eind 30 die wel zin hadden in iets stouts en vers ( al was het eenmalig ! )
Dus ik ga met de ene weg, en bezorg haar de nacht van de leven ( althans zo vertelde ze me, dat het lang geleden was dat iemand haar zo..... behandeld heeft. Dat ze zulke lekkere ruwe sex ooit nog zou beleven had ze niet verwacht!
Mijn mattie gaat weg met de andere vrouw, en ik kom hem 2 weken niet meer tegen ? Ik zat met die arme jongen op de boksschool en maakte me eigenlijk wel een beetje zorgen om hem na de tweede week, en besloot hem thuis op te zoeken .
Thuis bij hem aanngekomen vertelt hij me zijn verhaal.
werkelijk sarie torie..echt che poti !
Hij vertelde me dat hij sex had met die blanke vrouw, in het begin leek z enormaal.. maar zewas ene beetje kinky in bed.. een beetje te kinky !
Hij had dr diverse malen klaar laten komen, ze genoot van die donkere jongen
Hij echter was maar een keer klaargekomen. Doordat je dronken bent..heb je soms moeite om weer stijf te worden .. dus zo verging het mijn mattie ook.
hahahha, echt lafoe.
Dus die vrouw dnekt bij dr eigen..waar ga ik weer zo een donkere tolly als deze vinden , en begint hem weer stijf te pijpen. maar elke x als hij stijf is..valt zn tolly weer in slaap.
Die vbrouw had waarschijnlijk ook ergens wat te veel op. En terwijl ze sabbelde aan hem, beet ze in zn voorhoud ( gelukkig was hij niet besneden ).
hij voelde dr tanden !, maar door die dronken heid wist hi niet precies hoe en wat.
Hij neukte dr nog een keer, maar kwam snbel klaar.
Terwijl hij dronken naar huis reed..merkte hij dat zn tolly brandde !
Midden in de nacht staat hij op en iet hijdat zn tolly bloed, dat er gewoon ene hap uit zn voorhuid genomen was. hahahhahahha
hahahhahaha
hahahhahaha
Heel de week is hij niet naar d ehuisartys geweest, niet naar de sport school, niet naar school, en niet naar zn weekend werk !
Heel die week / twee weken heeft hij 90% palm over zn tolly gegoten !. zijn kuur was 4x per dag palm gieten om te ontsmetten.
Terwijl hij me dit vertelde kwamen er tranen ergensuit zn ogen...
Ik had werkelijk moeite met me lach in te houden hahahhahahaha
Maar ja
Wel de les dat ik hier uit geleerd hebt, is dat je niet dronken moet sexen, wees nog wel dat klein beetje nuchter om d eboel in d egaten t ehouden ! ( althans als je met vreemden sext ! )
Zijn er meerdere wijze lessen ?
Groet,
hahahhaha
Boya