Pagina's: [1]

Auteur Topic: halsover naar suriname  (gelezen 338 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
misi combe
Grietjebie
*

Aanmeldingen: 0

Bekijk profiel
Geplaatst: 28 augustus 2010, 15:48

odi odi,
ik droomde dat ik halsoverkop samen met me zus naar suriname vertrokken was. op zanderij aangekomen, zijn we door een nicht opgehaald. onderweg naar huis draaide die nicht een cd af en ik hoorde een aisa poku. ik zei tegen me zus dat ik vergeten ben om paalde afsprken van mij af te zeggen omdat ik afwezig ben. me zus zei tegen me meisje zie je dat gebed wel helpt. je moet blijven bidden, dan zal je zelf zien. ik kon in die droom niet geloven dat ik plotseling in suriname was. het was niet gepland. niemand wist van mijn komst. thuis aangekomen was me moeder verbaast dat ik voor de duer stond. ze zei mi pikin mi breti foe see joe en dati joe kong. we hebben nog lekker gebabbeld. even later zei ik tegen me moeder dat ik even de deur uitga en later terug zou komen. ik ben ook uit huis geweest. me zus belde me op als ik al thuis was,want zij zou bij me komen. bij thuis komst zag ik een man op een kwabangi spelen. tegenover hem zag ik twee drongs en ernaast was er een bank waarop mijn moeder zat. die man zei tegen mij kon na ini na joe mi bing wakti. joe ma no bing de na oso. mi kari en kari maar mi no bing kisi piki. nanga drong mi kari ing kon na oso. me zus is daarna naar huis. gekomen en zei weer tegen me meisje blijf bidden en geef niet op, want je ziet wat bidden kan doen.

dat was die droom. sarcastic

ing kon na oso.
mara
Gast
#1 Geplaatst: 28 augustus 2010, 23:28

hele mooie duideloijke droom heb je gekregen je moeder is je aisa en je moet wat voor die aisa doen van je lees goed wat je schrijf en bid  net als wat je zus je schrijft dan zal je antwoordt krijgen
mara
Gast
#2 Geplaatst: 28 augustus 2010, 23:32

bij thuis komst zag ik een man op een kwabangi spelen. tegenover hem zag ik twee drongs en ernaast was er een bank waarop mijn moeder zat. die man zei tegen mij kon na ini na joe mi bing wakti. joe ma no bing de na oso. mi kari en kari maar mi no bing kisi piki. nanga drong mi kari ing kon na oso. me zus is daarna naar huis. gekomen en zei weer tegen me meisje blijf bidden en geef niet op, want je ziet wat bidden kan doen.

dit is wcht heel erg duidelijk je boodschap wat je krijg is wat je moet doen schat  bid en je zal je antwoordt krijgen eigenlijk heb je al gebeden in die droom want je zus zegt zie je wel dat het gebed werkt
Pagina's: [1]

Ga naar: