Situatie:
Ik had een vriendin die eerst een goede vriend van me was alleen was ze 4 jaar jonger dan mij. Ik wou haar hartje niet breken en ik wou haar ook niet kwetsen door "nee" te zeggen dus heb ik maar ja gezegd en heb ik me heel afwijkend gedragen en ook door te zeggen dat ik haar niet kon opzoeken. Ik wou dat ze het zelf uitmaakte met mij. Dus de reden dat ik haar niet als vriendin wou is omdat ze gewoon nog veelste jong was en dat ze in een kliniek zat. (ze kon niet zo goed met mensen opgaan en ik steunde haar heel veel "ik was haar beste vriend zei ze") toen ze zei dat we dan maar moesten stoppen had ze nooit meer gebeld of gsmst en ik ook niet meer.
Droom:
Ik droomde over mijn ex vriendin een ander vriendin van haar kant denk ik en nog een oude man,
Mijn ex zat opgesloten ergens midden in de centrum en het was in de nacht niemand was er behalve degene die ik net heb opgenoemd maar ze was heel erg verdrietig ze moet constant huilen en haar vriendin ook. Ze wilden niet meer met mij praten. Iets van haar was gebroken/stuk dus de oude man die gaf mij iets wat dierbaar was voor mijn ex ,alleen moest ik het inelkaar zetten dus ik riep me ex en ik gaf het aan haar ze was blij en ik ook ik kreeg echt een blij gevoel toen ik haar zag lachen en vanaf daar werdt me droom een beetje vaag ik kan het me niet meer zo goed herinneren. vervolgens komen we uit een groot gebouw en..werd ik wakker
wat is dit?
een oude vlam?
heb ik haar gekwetst?
moet ik haar weer contacten?
Hoop heel snel op een reactie!
Odi,
D
Volgens mij heeft deze droom al een keer de revue gepasseerd,
Toen je de droom hier hebt op het forum heb geplaatst, heb je toen gelezen wat je heb verteld.
M.a.w wat denk je zelf wat de droom betekend want hij is mij inziens vrij duidelijk, dromen krijg
je als spiegel van je handelen, je denken je doen dus veel dromen moet je zelf kunnen verklaren.
Moeilijk is het zeker in het begin want niks is moeilijker dan zelf kritiek, vaak zeg ik dan ook tegen me zelf
als ik niet droom is er weinig aan de hand dromen doe je vaak alleen als er wat aan de hand is of als men je ergens
op wil wijzen.
Wanneer je een droom hebt of heb gekregen probeer deze dan eerst zelf te analyseren, dromen boeken zijn er zat
en sommige kunnen het zonder dromen boek, maar ook het internet staat voel interpretatie van dromen symboliek.
Alle dromen boeken zijn bruikbaar natuurlijk is de een beter dan de ander, en de een zal een Surinaamse gebruiken waar de ander een universele zal gebruiken.
Dat gezegd te hebben ik zie in je situatie en je droom omschrijving twee keer hetzelfde staan, je droom verteld wat over je zelf
dat wat gebeurd is heeft een vorm aangenomen. Dit omdat je op de een of andere manier vasthoud aan dat geen dat gebeurd is je heb het geen plek gegeven. Dat wat die oude wijze heer aan je gaf (oude wijze heer is een deel van jouw) is dat wat jij vorm heb gegeven. Geeft het deel uit jouw leven de juiste plek dan moet het goed komen.
Leer contact maken met die oude wijze heer en laat je leiden door hem. Bedank hem voor de hulp en geef aan dat je bereid ben te luisteren en gereed bent voor de verandering.
mvg