Wel,ik woon al jaren alleen en ben meer vrijgezel dan bezet.
Ik heb mijn woning een lichte kleur gegeven(wit/flexa) om het niet saai te maken.
Ik heb allemaal van die fleurige kleuren in huis.Van bloemen tot beddegoed en zelfs mijn wandmeubel.
Wit domineert bij mij.Daarnaast heb ik veel rood,rose en geel.Ook gebruik ik veel kaarsen als het donker en koud is.
Ook mijn kaarsen zijn rood,rose,wit en geel.Hetzelfde met badjassen en baddoeken.Dus ik heb het gewoon gezellig gemaakt voor mezelf.
Ik ben in de donkere periode vroeg en ook veel thuis.Kijk veel naar dvd's,mooie lovestories en luister meer naar muziek dan in de zomer.
Ik heb een behoorlijke collectie aan cd's,meer lovesongs(ballads en soul).
Mijn thee en jenever zijn dan in deze tijd naast dit alles ook mijn metgezel.Onder mijn dekbed plaats ik een warme kruik en ik besprenkel mijn bed ook met Heliotroop,waardoor ik geen last heb van koude nachten of een koud bed.
Ik voel dan geen leegte en ook geen eenzaamheid.De behoefte aan sex ,ja....komt af en toe om de hoek gluren.
Op dat moment mis ik wel iemand,maar ik probeer het dan weer van me af te zetten.Ik bel dan mijn dochter of mijn broer en maak ik een babbeltje.Zo breng ik mijn donkere en koude maanden door.
Lekker alleen,maar toch tevreden en gelukkig.Beniewd naar de andere verhalen.
Beata