Pagina's: [1]

Auteur Topic: Bedrog en verraad.  (gelezen 679 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Liefde
Gast
Geplaatst: 13 augustus 2010, 20:47

Ik ben een vrouw en woonachtig in Ned.Enkele jaren geleden leerde ik een man kennen,die beweerde vrijgezel te zijn.Ik geloofde hem ook,omdat hij alleen woont.Onze relatie heeft veel diepte punten gekend,maar we gingen ondanks alles toch verder.
Ik was verliefd,dus keek ik steeds door de vingers voor alles wat er gebeurde.

De laatste jaren werd het minder,omdat ik erachter kwam dat hij veel liegt en dus niet alles moest geloven wat hij zei.
Hij heeft vanaf het begin van onze relatie een vrouw gehad,zijn vrouw.Ik heb hem duizend maal gevraagd of hij geen andere relatie had,en duizend maal heeft hij het ontkend.

Drie jaar geleden,begon ik te twijfelen toen ik uit een gesprek begreep dat hij nog contact had met zijn zgn ex-vrouw.
Ik stelde vragen over zijn band met deze vrouw,maar zijn antwoord was steeds dat ze goede vrienden zijn.Totdat.....

De vrouw zelf kwam erachter dat hij een andere relatie heeft en met wie.De hele stad weet nu dat ik een hoer ben,dankzij die vrouw die overal vertelt dat ik haar man heb genomen.De man daarentegen blijft erbij dat hij al jaren van haar is gescheiden en dat zij moeite heeft het te accepteren.

De vrouw vertelde verder dat ik besmettelijke ziektes heb en dat ze niet meer met haar man durft te vrijen omdat ze bang is besmet te worden.Overal waar ze me ziet,als ze in gezelschap van anderen is,wijst ze haar vriendinnen mij.Het doet zo een pijn,dat ik word uitgemaakt voor hoer en dat ik besmettelijk ziek ben,terwijl dat niet waar is.

Ik kreeg er schoon genoeg van dat ze iedereen mij wijst en dat ze over mij roddelt en oordeelt zonder mij te kennen en zonder te weten dat haar man al jaren tegen mij liegt.Ik stapte naar haar toe met de bedoeling haar duidelijk te maken wat er eigenlijk aan de hand was.Ze wou niet luisteren en liep heel hard weg.

Ik belde mijn vriend vervolgens op en zij natuurlijk ook,maar mijn vriend nam het voor haar op.We kregen ruzie en gingen een paar maanden uit elkaar.We maakten het weer goed en weer begon het geroddel van zijn vrouw over mij en dit keer heeft hij zelf alles weer aan mij verteld wat die vrouw over mij verteld heeft.

Ik vroeg hem weer of ze inderdaad uit elkaar waren en weer was zijn antwoord,ja.Het leven ging door en ik probeerde mij  boven de situatie te plaatsen.Wat ik ook hoorde,ik hield me gewoon in en zei hem niks meer.Dit probleem bereikte vandaag echter een hoogtepunt.

Mijn vriend had weer verteld dat de vriendin van zijn zgn ex-vrouw een opmerking over ons had gemaakt,maar zoals hij bij mij ontkent een relatie met zijn vrouw te hebben,zo ontkent hij ook een relatie met mij te hebben.
Ik werd dat gezeur zat en belde de vriendin van die vrouw op en vroeg haar waarom zij die opmerking had gemaakt.

Die vriendin wist van niks en belde mijn vriend gelijk op.Hij ontkende alles.Hij vertelde die vriendin het volgende:
Dat ik problemen probeer te veroorzaken omdat hij mij niet wilt.Dat ik steeds achter hem aanren en dat hij zelfs met mijn oom heeft gesproken over onze relatie.

Mijn oom zou mij vervolgens hebben uitgelegd te accepteren dat hij mij niet meer wilt.Niks van dit alles is waar.Mijn oom heeft nooit geweten over onze relatie.De man die steeds op mijn buik heeft gelegen,jaren lang,beweerde vandaag dat hij nieteens mijn tel.nr.heeft.Hij heeft het volgens hem allang weggegooid.

Hij zei dat hij mijn oom zou bellen en mijn nummer  vragen om mij te bellen.Hij zou mij bellen en m daarna de vriendin van zijn zgn ex-vrouw terugbellen.

De vriendin belde mij op en vertelde mij alles wat hij gezegd had,en zij gaf toe dat hij een leugenaar is.Zij beloofde dit uit te leggen aan haar vriendin,zodat die vrouw mij met rust laat.Mijn vriend belde mij op,niet wetende dat die vriendin mij gebeld heeft en vroeg mij wat er aan de hand was en ontkende ook dat hij nooit wat gezegd heeft over de opmerking die de vriendin had gemaakt.

Hij belde op mijn mobiel, en de vriendin op mijn huistelefoon en kon dus  mijn deel van het gesprek volgen en begreep ook gelijk dat hij gelogen heeft over mijn tel.nr.Want zo snel kon hij mijn oom niet gebeld hebben om mijn nummer te vragen om mij vervolgens te bellen.

De man die jaren,langer dan 7 jaar op mijn buik heeft gelegen en mij zijn liefde keer op keer verklaarde heeft mij niet alleen jarenlang bedrogen.Hij heeft mij vandaag ook verraden.
Hij beweerde vandaag dat hij mij niet wilt en dat ik achter hem aanren.Dat doet heel erg pijn.

Ik ga tenminste met een rein geweten verder.Hij heeft veel te verantwoorden,niet alleen aan zijn vrouw,maar ook aan God.
Ik heb hem liefde gegeven en ik kreeg bedrog en verraad terug.Ik ben verscheurd :unlove:van binnen,maar niet verbitterd.

Ik weet dat er ergens iemand is die wel oprecht van mij zal houden.Ik hoop hem eens tegen te komen.
Tot die tijd,zal ik mijn best doen deze man te vergeten.Ik verdien veel beter.

Bedankt voor het willen lezen.

Groetjes,

Een verdrietige.
Meld dit bericht aan de forum rechter   Gelogd
anoniem
Gast
#1 Geplaatst: 11 september 2010, 23:11

hai,
ik weet waar over jij praat,heb het ook van dichtbij meegemaakt.
mijn nicht had ook zo'n relatie.
sterkte. whistle
nicol
Gast
#2 Geplaatst: 12 september 2010, 12:34

hallo verdrietige,
in mijn jongere jaren had ik ook een verhouding met een man die samen woonde met een vrouw.mij werd verteld dat hij om dat kind die ze hadden nog bij haar bleef ma dat ze niks meer met elkaar hadden.liefde is een moeilijk iets he,dus scharrelde ik met m.had niks te klagen alles kreeg ik,had ie overgewerkt of zo was dat alles voor mij ,die vr kreeg niks of wist van niks.
het klopt dat een buiten vr meer kreeg dan die binnen vr.op een dag liep die vr langs en schreeuwde voor me:als ik je te pakken krijg hoor,ga je zien wat ik met je ga doen.toen mn vriend die avond bij me kwam zei ik tegen m wat die vr gezegd had en hij zei van ff ik kom zo terug.na 30 min kwam ie terug en zei van alles is in orde,ik vroeg van wat bedoel je.hij is aan die vr gaan zeggen
dat als ze ooit nog iets aan me zegt of vraagt dat ie dr gelijk uit dat huis zou schoppen.na 1 week kwam ik die vr op straat tegen en nou leek ik lucht voor dr,ze deed alsof ze me niet zag,hahaaaaaaaaa. :lol:toen ik naar ned kwam heb ik er een einde aan gemaakt,want ik geloof niet in liefde op afstand.we zijn goeie vrienden gebleven,hij kan me zgn niet vergeten.dus het kan ook anders lopen als je iets met een sma man heb.groet nicol.
Sranang Uma
Gast
#3 Geplaatst: 26 oktober 2010, 23:14

en daar ben je trots op he.. no
Pagina's: [1]

Ga naar: