Ik vind dat ze moeten betalen.....,
maar het allerbelangrijkste vind ik dat ze een excuus moeten maken, dat hebben ze tot op heden niet gedaan.
Ik weet ook dat het zo lang geleden is, maar het minste gebaar wat je kan doen, is sorry zeggen
Willy
Willy,
dat zal nooit gebeuren. Excuus aanbieden. Mie grama zou zeggen baka ding aigth dey.(nadat ze zijn gestorven en dan nog acht dagen daarna).
Niet dat ze trots zijn, want trots zie heb ik nooit in ze gezien. Maar de manier hoe een donkere wordt behandeld. Want we zijn in hun ogen niets, notie.
Dus waarom een niets komen excuseren?
Wat het geld betreft. Ik zou zeggen laten ze het houden. Laten we gewoon op eigen kracht verder gaan. Su zal een dag op eigen benen staan.
En als je het mij vraagt, wij moeten dyadya blijven en ze laten zien dat we ze niet nodig hebben. Ga zaken doen met de andere landen die nu opkomen, China, India en Brazilie. Want dat zijn nu de oopkomende naties. Amerika is al afgedaan.
mesnen landen als Griekenland, Spanje, Nederland etc etc waren bigie en konden veel. Maar Anana die is bezig . Hij slaapt niet. Wat was China vroeger, wat stelde Brazilie voor, India was een derde wereld land. Maar wat zijn ze NU?
Waar jij en ik vroeger aan een blanke verantwoording moest afleggen. Kijk dat het zo meteen bij de chinezen gaat gebeuren. Want zij moeten dat nu al doen aan de chinezen. Alles word opgekocht door hun.
De wereld is aan het veranderen.
Mvg
G.k.