Odi Kondre-man,
Een vriendin van me die nog geen lid is van CC heeft laatst een verontrustende droom gekregen, zij kan hem niet plaatsen en ik ben ook geen dromenkenenr, dus vandaar ik hem op CC plaats.
Ik schrijf hem in de IK-vorm hoor

2 dagen geleden droomde dat ik in een bank was, bij de kluizengedeelte. Ook was ik bij de kijksh@p ( sieradengedeelte ), het wisselde elke keer af.
Ik graaide in me broekzak en vond mn sleutel, mijn huissleutel.
lIn de bank, maakte ik met me sleutel alle kluizen open en pakte alle bezittingen ( alleen juwelen ). Dit deed ik wanneer er niemand keek. In de kijksh@p deed ik dit ook en op een gegeven moment maakte het niet mee ruit of er mensen me zagen. Wel dacht ik na dat ik misschien betrapt zou worden en deed dit nog een laatste keer en verdween uit de winkel.
Ik werd wakker en voelde me zo schuldig, omdat ik geen foerman ben, nooit gestolen en ben dit ook niet van plan. Dit meisje is een onschuldig meisje, ze is bezig met haar cultuur, redelijk gevorderd. Ik kan het beamen dat ze geen dievegge is

Volgens mij , betekende dit omdat ze een sleutel jad, haar huissleutel. Dat ze een bepaald ekoni van haar eigen heeft, maar dit dan onbewust voor een verkeerd doel gebruikt. ? daarom dat ze zich schuldig voelt.
Wat zeggen jullie ?
Odi ,
BOYA