Odi Meljo,
Bedankt voor de info.
Ik zal het opzoeken en kijken hoe ik het kan bestellen.
Jammer dat de PM's gelezen wordt door ogen waar het niet voor bestemd is.
Love-ly
Beste meljo, Love-ly en anderen,
Het is niet zo dat we jou niet vertrouwen, het gaat erom dat we de leden proberen te beschermen tegen
malavide verkopers.
Jij kan het goed bedoeld hebben, maar er zijn anderen die wel kwaad willen. Deze mensen moeten we ook proberen slim af te zijn. Die mensen die misbruik wensen te maken.Dat kunnen we alleen door maatregelen te nemen. Er zijn mails op de redactie gekomen en dan zal er in de pm gekeken worden als het klopt. zoja zal besloten worden die persoon(en) te blocken. Misbruik word gestraft.
Ik Bopgschutter, moderator van cc lees geen pm, kan ik ook niet.
PM worden worden gefilterd omdat sommige mensen, anderen op een slimme manier geld afhandig wensen te maken. Sommige leden sturen geld en krijgen nooit de spullen. anderen proberen een slatje te slaan via pm om zo wat geld bij te verdienen. Daarvoor is deze site niet bedoeld.
Je weet niet wie het meent achter een pc...voorkomen is beter dan genezen. Ik denk niet dat de honderden pm,s gelezen worden
die mensen lezen geen pm,s linken worden gefilterd.
Waar mensen zijn zullen anderen weer misbruik proberen te maken. Wees voorzichtig met het sturen van geld naar anderen.
Een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Jammer dat het zo moet, regels zijn er, anders zal deze site niet die site zijn waarvoor het bedoeld is.
Elkaar te helpen. Laten we elkaar helpen,door samen oplettend te zijn en te blijven, zodat deze site geen site word waar er mensen via een pm geld afhandig gemaakt wordt met mooie praatjes en achteraf nooit de spullen of dat wat afgesproken is krijgt.
voorkomen is beter dan genezen en wij doen ons best samen met jullie om er een leuke site van te maken.
Ik hoop dat jullie het begrijpen en wens jullie alle goeds.BoogiWoogi

je trouwe metgezel in hart en nieren
Boogschutter Moderator.