Pagina's: [1]

Auteur Topic: kind onder de poep  (gelezen 438 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
stef
Grietjebie
*

Netherlands Netherlands

Aanmeldingen: 0

Bekijk profiel
Geplaatst: 03 augustus 2010, 00:27

odi odi allasma,

ben een tijdje weggeweest maar ben er weer...

ik heb een week geleden een droom gehad het zit me een beetje dwars zouden  jullie me A.U.B. kunnen helpen...

heb misschien 2 dagen voordat ik de droom had de beste vriend van mijn vriend ontmoet die hier op vakantie is.

er was een feest in een groot huis weet niet of het mijn huis was maar was echt heel mooi alles was wit en van glas veel ramen grote tuin enzo.

Die beste vriend zei tegen mij dat hij me leuk vond wat ik raar vond ik dacht zal wel je bekijkt het maar...
toen liep hij buiten met mijn vriend en vertelde hij het ook aan hem van ik vind je vriendin leuk man
me vriend antwoorde niet en keek alleen maar wat hij deed en hoe ik daarop reageerde

ik zocht me dochter  van bijna 2 jaar die niet in huis aan het spelen was dus zou naar de tuin gaanom te kijken of ze daar was... voordat ik dat deed ging ik even naar de wc die vol poep zat er was niet doorgetrokken het was zelfs aan de muur.
ben toen maar naar de tuin gegaan was helemaal vergeten om te gaan plassen nadat ik de wc zag...

uiteeindelijk in de tuin zie ik mijn kind spelen  onder de poep  aan dr handen kleren echt overal  terwijl ze ze een schoon kind is  dus vond het raar dat ze zo aan het spelen was.

heft dit een betekenis
agidakompe
Stonka
**

Geslacht: Vrouw

tangi

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 03 augustus 2010, 14:35

odi odi

de rest kan ik niet zo 1 2 3 uitpluizen maar wel de titel van je droom

meid stand by wang moni e kong.
die kind in je droom is de bere winti. het kan ook verandering in houden
maar 1 ding weet ik zeker je krigt geld binnen.
want poep in je droom is moni moni moni
een ding meld me hoor
Pemba dotti
Blawki
*

Geslacht: Man

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 03 augustus 2010, 17:24

@stef,

Poep heeft in dromen verschillende betekenissen, niet alleen geld wat de meeste mensen denken en graag zouden willen. poep kan ook staan voor een bepaalde hebi in je leven. Ook kan het staan voor een bepaalde rijkdom die je gaat ontvangen, maar hoeft geen geld te zijn, maar een koni, snap je.

er was een feest in een groot huis weet niet of het mijn huis was maar was echt heel mooi alles was wit en van glas veel ramen grote tuin enzo

Dit is positief, betekent een positieve droom, schoon&rein.

Die beste vriend zei tegen mij dat hij me leuk vond wat ik raar vond ik dacht zal wel je bekijkt het maar...
toen liep hij buiten met mijn vriend en vertelde hij het ook aan hem van ik vind je vriendin leuk man

Is gewoon een winti van je die zich is komen voorstellen aan je, ik denk je ampuku, heeft zich laten zien als die beste vriend.

uiteeindelijk in de tuin zie ik mijn kind spelen  onder de poep  aan dr handen kleren echt overal  terwijl ze ze een schoon kind

Is die rijdom die die winti voor je gaat brengen, ik denk een bepaalde wijsheid, koni wat je nodig gaat hebben om geld te verdienen in het leven.

Bye,

Pemba dotti
Pagina's: [1]

Ga naar: