Pemba dotti
Blawki
Geslacht: 
Aanmeldingen: 0
|
 |
#2 Geplaatst: 03 augustus 2010, 17:24 |
|
@stef,
Poep heeft in dromen verschillende betekenissen, niet alleen geld wat de meeste mensen denken en graag zouden willen. poep kan ook staan voor een bepaalde hebi in je leven. Ook kan het staan voor een bepaalde rijkdom die je gaat ontvangen, maar hoeft geen geld te zijn, maar een koni, snap je.
er was een feest in een groot huis weet niet of het mijn huis was maar was echt heel mooi alles was wit en van glas veel ramen grote tuin enzo
Dit is positief, betekent een positieve droom, schoon&rein.
Die beste vriend zei tegen mij dat hij me leuk vond wat ik raar vond ik dacht zal wel je bekijkt het maar... toen liep hij buiten met mijn vriend en vertelde hij het ook aan hem van ik vind je vriendin leuk man
Is gewoon een winti van je die zich is komen voorstellen aan je, ik denk je ampuku, heeft zich laten zien als die beste vriend.
uiteeindelijk in de tuin zie ik mijn kind spelen onder de poep aan dr handen kleren echt overal terwijl ze ze een schoon kind
Is die rijdom die die winti voor je gaat brengen, ik denk een bepaalde wijsheid, koni wat je nodig gaat hebben om geld te verdienen in het leven.
Bye,
Pemba dotti
|