brandy
Gadotjo
Aanmeldingen: 0
|
 |
Geplaatst: 26 juli 2010, 18:01 |
|
We hebben nu grote problemen in de familie. Niks lijkt goed te gaan. Dus wilde ik graag mijn een van mijn winti's oproepen..... Kan dit voor/nadelen hebben??? Kan ik dat zomaar doen, want ik heb nooit winti gehad!! Ik kan ook een luku gaan doen, maar ik wil weten wat mijn winti te zeggen hebt over de gang van zaken in de familie.
Groetjes Brandy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
siri
Gadotjo
|
 |
#1 Geplaatst: 26 juli 2010, 19:55 |
|
hmm interessante topic hier wil ik ook graag meer over weten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KONINGIN
Grietjebie
|
 |
#2 Geplaatst: 26 juli 2010, 21:03 |
|
Odi odi,graag wil mijn kennis delen hierover datje eerst zou moeten weten wat voor soort winti je hebt.En als je iets zoe moeten weten wat er gedaan moet worden in de familie dan krijg je je boodschap.Dus no go soekoe sani.Het komt je pad wel op.Komt tijd komt raad duzzzz.Good luck bye
|
|
|
|
|
|
|
|
|
brandy
Gadotjo
|
 |
#3 Geplaatst: 27 juli 2010, 17:01 |
|
Odi odi,graag wil mijn kennis delen hierover datje eerst zou moeten weten wat voor soort winti je hebt.En als je iets zoe moeten weten wat er gedaan moet worden in de familie dan krijg je je boodschap.Dus no go soekoe sani.Het komt je pad wel op.Komt tijd komt raad duzzzz.Good luck bye
Ik weet wel wat voor winti's ik heb, maar ik ga rustig wachten totdat het zover is! Dankjewel.... Gr. Sieglien
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rozes
Stonka

Geslacht: 
|
 |
#4 Geplaatst: 27 juli 2010, 21:06 |
|
odi brandy,
vervelend wat jij en je familie nu doormaken door de problemen, ik raad je aan om te gaan bidden, zet een kaars een glas water en pak een bijbel en bid. je zult in de loop van de tijd merken dat je bigi sma's gaan helpen en zelf met boodschappen gaan komen hoe jullie de problemen moeten aanpakken of moeten oplossen.
veel sterkte
soso lobi
rozes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
siri
Gadotjo
|
 |
#5 Geplaatst: 27 juli 2010, 23:33 |
|
odi brandy,
vervelend wat jij en je familie nu doormaken door de problemen, ik raad je aan om te gaan bidden, zet een kaars een glas water en pak een bijbel en bid. je zult in de loop van de tijd merken dat je bigi sma's gaan helpen en zelf met boodschappen gaan komen hoe jullie de problemen moeten aanpakken of moeten oplossen.
veel sterkte
soso lobi
rozes
is dat wel veilig?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KONINGIN
Grietjebie
|
 |
#6 Geplaatst: 28 juli 2010, 16:40 |
|
Wat bedoel je met veilig.Jvoelt wel zelf aan wat je wilt en hoe je het wilt.Niet twijfelen aan je kunnen en geef er gehoor aan.Bye
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RahanaN
Gadotjo
|
 |
#7 Geplaatst: 28 juli 2010, 21:40 |
|
Hai
een klein reactie, Bij/na bidden krijgt men vaak ook de inzichten en oplossingen voot bepaalde probelemen te zien (dit kan ook via een droom). De tekenen komen wel op je pad, God is Groot.
Lots of love RahanaN
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dya-Dya
Gado Pikien
Pikolet

Geslacht: 
ik kom pas als me kompas wijst waar ik moet zijn
|
 |
#8 Geplaatst: 29 juli 2010, 00:15 |
|
winti's kan je niet zomaar oproepen... het is een zegen als het eigenlijk al gebeurd.
1. sommige mensen zijn al vroeg afgestemd op ze en kunnen op hun asi lichaam komen.
2. bij sommige moet je heel goed mediteren en met ze in gesprek gaan.
3. en soms moet je bidden en dan komen ze gewoon in je droom vertellen wat je moet doen.
je moet tot god bidden want hun werken namens god.. dus geeft god de instructies aan hun... wat ze moeten doen.
|
|
|
|
|
|
Dya-Dya !
|
|
|
brandy
Gadotjo
|
 |
#9 Geplaatst: 29 juli 2010, 15:59 |
|
winti's kan je niet zomaar oproepen... het is een zegen als het eigenlijk al gebeurd.
1. sommige mensen zijn al vroeg afgestemd op ze en kunnen op hun asi lichaam komen.
2. bij sommige moet je heel goed mediteren en met ze in gesprek gaan.
3. en soms moet je bidden en dan komen ze gewoon in je droom vertellen wat je moet doen.
je moet tot god bidden want hun werken namens god.. dus geeft god de instructies aan hun... wat ze moeten doen.
Dankjewel voor je reaktie!!! Ik ben blij dat ik serieuze reakties krijg op mijn topic!! Gr. Brandy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
brandy
Gadotjo
|
 |
#10 Geplaatst: 29 juli 2010, 16:00 |
|
Ik weet wel wat voor winti's ik heb, maar ik ga rustig wachten totdat het zover is! Dankjewel.... Gr. Brandy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
brandy
Gadotjo
|
 |
#11 Geplaatst: 29 juli 2010, 16:04 |
|
Ik weet wel wat voor winti's ik heb, maar ik ga rustig wachten totdat het zover is! Dankjewel.... Gr. brandy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
brandy
Gadotjo
|
 |
#12 Geplaatst: 29 juli 2010, 16:13 |
|
Ik weet wel wat voor winti's ik heb, maar ik ga rustig wachten totdat het zover is! Dankjewel.... Gr. Sieglien [/quote
Ik heb hier boven mijn oma's naam geplaatst maar dat ging per ongeluk omdat ik zo druk maak om mijn oma!! Sorry.
Gr. Brandy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
getyours
|
 |
#13 Geplaatst: 29 juli 2010, 16:40 |
|
Brandy,
Ik denk dat al jij/jullie op de juiste manier met je Oma moeten gaan praten, waarschijnlijk zal dan wel het een en ander gezegd worden. Als dingen niet goed gaan dan is tot elkaar komen de eerste stap naar verbetering. Maak het niet erger door door bijvoorbeeld elkaar te gaan verwijten. Maar probeer samen tot een oplossing te komen.
mvg
|
|
|
|
|
|
Tide mi na kotokoi boi ma'anga leri kisi sabi mo tron Dompo.
|
|
|
brandy
Gadotjo
|
 |
#14 Geplaatst: 30 juli 2010, 08:09 |
|
odi brandy,
veel sterkte
soso lobi
rozes
Hoi Rozes, Bedankt voor je reaktie en advies. Maar ik heb gehoord dat je florida water in het water moet doen als je gaat bidden. En maakt het uit watvoor bijbel je gebruikt? En is het ook zo dat je een psalm moet lezen uit de bijbel?
Gr.Brandy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|