Pagina's: [1]

Auteur Topic: Droom na bezoek Loekoeman  (gelezen 1069 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
happygirl
Sabaku

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw
Aanmeldingen: 0

Te yu abi pasensi, yu sa si mira bere

Bekijk profiel
Geplaatst: 23 juli 2010, 08:37

Odi iedereen,

gister ben ik bij een loekoeman geweest om te laten kijken of ik nog iets voor mijn winti's kan betekenen.  yes

Vanochtend droom ik vervolgens dat ik in een huis ben waar ik kleding pas die niet van mij is maar wel "bekend" aanvoeld.
De kleding is nieuw maar van een oudere collectie en zeker een maat kleiner als ik ben.  wink2
Als ik echter mezelf voor de spiegel bekijk ben ik trots hoe goed het mij staat en dat ik afgevallen moet zijn dat ik erin pas.
Dan zie ik opeens heleboel haarspelden en wordt helemaal blij, omdat ik een haarspeld heb die ik elke draag maar
aan vervanging aan toe is, en deze blijken er allemaal op te lijken. Ik neem die ook allemaal mee.
Dan zie ik opeens een oude vriendin, waar ik al jaren geen contact mee heb, en hoor iemand zeggen dat ze jarig is en
zie hoe haar een kado overhandigt wordt. Ik heb helaas geen kado omdat ik het niet wist maar heb opeens een fles
champagne in mijn hand. Als ik echter kadopapier ga zoeken alvorens haar te geven wordt ik wakker.... ?  neutral
Er zit veel symboliek in en ik verheug mij op jullie antwoorden.  party

Gr.
Happygirl  love

Lees het na in het Westers Dromenlexicon (http://www.grotebeer.net/droomsymbolen.html)
happygirl
Sabaku

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 23 juli 2010, 08:46

SORRY, MAAR WAS NOG NIET HELEMAAL KLAAR MET SCHRIJVEN...  erf erf

Odi iedereen,

gister ben ik bij een loekoeman geweest om te laten kijken of ik nog iets voor mijn winti's kan betekenen.  yes

Vanochtend droom ik vervolgens dat ik in een huis ben waar ik kleding pas die niet van mij is maar wel "bekend" aanvoeld.
De kleding is nieuw maar van een oudere collectie en zeker een maat kleiner als ik ben.  wink2
Als ik echter mezelf voor de spiegel bekijk ben ik verrassd en trots hoe goed het mij staat en dat ik afgevallen moet zijn dat ik erin pas.

Dan zie ik opeens heleboel haarspelden en wordt helemaal blij, omdat ik een lievelings haarspeld heb die ik elke dag draag maar aan vervanging aan toe is, en deze blijken er allemaal op te lijken. Ik neem ze dus ook allemaal mee.

Dan zie ik opeens een oude vriendin, waar ik al jaren geen contact mee heb, als zij mij ziet zie ik aan haar blik hoe ze denkt: Zo! Die ziet er goed uit?! Vervolgens hoor ik iemand zeggen dat ze jarig is en zie hoe haar een ingepakt kado overhandigt wordt. Ik heb helaas geen kado omdat ik het niet wist maar opeens heb ik een fles champagne in mijn hand (die ik thuis idd altijd voorradig heb). Als ik echter kadopapier ga zoeken alvorens haar te geven wordt ik wakker.... ?  neutral

Er zit veel symboliek in en ik verheug mij op jullie antwoorden.  party

Gr.
Happygirl  love

Lees het na in het Westers Dromenlexicon (http://www.grotebeer.net/droomsymbolen.html)
happygirl
Sabaku

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 25 juli 2010, 22:15

Odi iedereen,

mocht iemand over deze droom uitleg kunnen geven hoor ik het graag..  party

Bedankt,
Happygirl  love

happygirl
Sabaku

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#3 Geplaatst: 28 juli 2010, 23:07

Snif snif ... Niemand?  neutral  neutral

nieuwkomer
Gadotjo
*

Netherlands Netherlands

Geslacht: Man

Tweeling

Bekijk profiel
#4 Geplaatst: 29 juli 2010, 01:43

odi odi
waar dit op lijkt is dat je kennis hebt gemaakt met een bigisma van je en je ziet wat haar drankje is en haar kleding tang boeng odi odi
AnGeLLoVe
Gast
#5 Geplaatst: 29 juli 2010, 19:31

Het is net of er nieuw leven in jezelf is geblazen Smiley

De kleding is nieuw maar van een oudere collectie en zeker een maat kleiner als ik ben. 
Als ik echter mezelf voor de spiegel bekijk ben ik trots hoe goed het mij staat en dat ik afgevallen moet zijn dat ik erin pas.
Je bent trost op jezelf want je ziet eindelijk hoe mooi je bent.
Dan zie ik opeens heleboel haarspelden en wordt helemaal blij, omdat ik een haarspeld heb die ik elke draag maar
aan vervanging aan toe is, en deze blijken er allemaal op te lijken. Ik neem die ook allemaal mee.
je was toe aan iets nieuws, vervaning van iets, iets ouds is weg gegaan en iets nieuws is er voor terug gekomen maar dan in meervoud.
Dan zie ik opeens een oude vriendin, waar ik al jaren geen contact mee heb, en hoor iemand zeggen dat ze jarig is en
zie hoe haar een kado overhandigt wordt. Ik heb helaas geen kado omdat ik het niet wist maar heb opeens een fles
champagne in mijn hand. Als ik echter kadopapier ga zoeken alvorens haar te geven wordt ik wakker.... ?
De oude vriendin staat voor een gedeelte in jezelf waar je al een hele tijd geen contact mee hebt gehad. Dit gedeelte is nu ''jarig'' omdat het tot leven weer is gekomen, het maakt niks uit dat je geen kado hebt, dat je dit gedeelte van jezelf bij jezelf hebt erkend is het grootste kado en hierdoor vier je dit met champagne.
je kunt bij jezelf kijken en na gaan wat er precies naar voren is gekomen bij het bezoek van de loekoeman maar ik denk voornamelijk dat jezelf nieuw leven is ingeblazen Smiley
happygirl
Sabaku

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#6 Geplaatst: 31 juli 2010, 01:00

Angellove en Nieuwkomer,

mag ik jullie ontzettend bedanken voor jullie uitleg.
Ik sla inderdaad een nieuwe weg in; want ik ben daar nu klaar voor.

Nogmaals bedankt...
 love

Pagina's: [1]

Ga naar: