Pagina's: [1]

Auteur Topic: Droom of visioen  (gelezen 713 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
AiNaMie
Blawki
*

Geslacht: Man
Aanmeldingen: 0

A No Sabie Mie Sabie, A Libie Na Mie Skoro Bangie

Bekijk profiel
Geplaatst: 12 juli 2010, 02:28

Odie mensen,

Ik zou graag willen weten wat de volgende droom/ visioen betekend. Naar mijn gevoel was ik half in slaap. Ik zag een mannelijk persoon, om hem heen was het donker, plotseling begon hij energie (of spoken) naar zich toe te trekken. Hoe meer hij verzamelde, merkte ik dat hij begon te gloeien. Om hem heen ontstond een steeds fellere gloed van licht. Op dezelfde moment begon hij te zweven. Zijn kleding en een soort van cape was van een doorschijnend witte stof. Alhoewel deze man eruitziet als een licht getinte man met sluik haar (volgens mij een indiaan), kreeg ik sterk de gevoel dat ik het was.

Persoonlijk heb ik er niet echt een slecht gevoel bij. Ik heb wel om me heen proberen te vragen een aantal wisten mij geen antwoord te geven en volgens 1 persoon was het niet iets goeds.  Een verklaring voor zijn opvatting wist deze mij ook niet te geven.

Is er iemand die mij hiermee op weg kan helpen?

A no takie mie mang takie so , a no sabie mie sabie so, a liebie na mie skoro bangie.

Na Mie

agidakompe
Stonka
**

Geslacht: Vrouw

tangi

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 22 juli 2010, 12:51

odfi
de vraag is wat trok hij eigenlijk naar zich toe dan,
energie of spoken. want als het energie  is welke is dat dan is het positieve of negatieve
hoe voelde jij je dan angstig of rustgevend

en is het een spook die hij naar zicht trok en gloiede steeds dan kan het nooit iets goeds zijn
AiNaMie
Blawki
*

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 24 juli 2010, 03:50

odfi
de vraag is wat trok hij eigenlijk naar zich toe dan,
energie of spoken. want als het energie  is welke is dat dan is het positieve of negatieve
hoe voelde jij je dan angstig of rustgevend

en is het een spook die hij naar zicht trok en gloiede steeds dan kan het nooit iets goeds zijn

Odi Agidakompe,

Bedankt voor uw reactie. Ik had gister uw reactie gelezen, maar besloot om vandaag pas te reageren. Ik had namelijk besloten om uw vragen te laten bezinken. Dit betekende ook dat ik deze droom of visioen weer voor mij moest halen. Door middel van te mediteren wilde ik dit voor elkaar krijgen. Ik was nog niet eens begonnen met mediteren of ik kreeg een visioen hierover. Ondanks deze simpelere uitleg, begrijp ik de visioen niet voor de volle 100%. Ik voel dat ik niet de gehele visioen mag voorleggen, maar er is mij toestemming verleend om een korte samenvatting hiervan geven.

De uitleg was minder gecompliceerd. Het waren geen spoken, maar de heilige geesten. Ik heb 3 dieren mogen zien. Deze waren in de 1ste  droom of visioen nog maar simpele lichtbundels in diverse vormen, die deze man tot zich nam. Hierdoor begon hij te gloeien alsof hij alleen uit licht bestond. Dat wat hij aan had was van witte doorzichtige stof en ook deze werd met licht (geen vuur) bestookt. Op de moment dat hij alsmaar meer ging gloeien begon hij boven de grond te zweven. Je kon zelfs zien hoe zijn kleding lichtelijk door de luchtstroming ging wapperen. Het was prachtig om te zien. Ik kan me herinneren dat ik die dag zelfvoldaan wakker werd. En dat was heel erg lang geleden voor mij.

Om op uw vragen terug te komen.  ik had in dit geval de woord spook niet moeten gebruiken, want dan word t inderdaad een ander verhaal. Het is dus safe voor mij om te zeggen dat we de spookgedeelte kunnen vervangen met de heilige geesten. De 3 dieren in dit geval.

De gloeiende witte licht gaf me geen vreemd gevoel, eerder een gevoel van warmte geborgenheid en misschien zelfs wel geestelijke groei.

Voor mijn gevoel heb ik een iets duidelijker beeld kunnen schetsen. Wellicht dat u dan wel een ander een uitleg voor mij heeft. Mijn dank is bij voorbaat groot.

M.v.g.

NaMie 
getyours
Parkiet
Twa twa

Suriname Suriname

Bekijk profiel
#3 Geplaatst: 24 juli 2010, 15:27

Beste Ainamie,

Ik zie in je verhaal een een aantal woorden verschijnen zoals, meditatie, visioenen en toestemming gehad.

Vervolgens geef je aan alles niet helemaal te begrijpen, misschien begrijp je nu waar ik heen wil, maar je bent als we die woorden die je in je verhaal gebruikt al goed op weg, toch twijfel je aan je zelf. Niet verkeerd twijfel moet er zijn, toch als je makkelijk contact weet te maken zal je de sleutel in deze zelf moeten zoeken. Je hebt de aanwezigheid geconstateerd, je voelt je er niet verkeerd bij, dan zet het onderzoek vanaf daar voort.

Probeer op eigen krachten verder te komen, en probeer bij twijfel contact te maken om die twijfel weg te nemen.

mvg

Tide mi na kotokoi boi ma'anga leri kisi sabi mo tron Dompo.
AiNaMie
Blawki
*

Bekijk profiel
#4 Geplaatst: 30 juli 2010, 03:13

Odi Getyours,

U hebt helemaal gelijk als u het zo stelt. Mijn avontuur als ik het voor de gemak even zo mag noemen is begonnen toen ik een jaar of 10 was. Ik heb het dan over het aanvoelen, het dromen en een stem die mij waarschuwde voor de dingen die mij wel eens zouden kunnen schaden.

Ik heb inderdaad in mijn uiteenzetting de woorden als meditatie, visioenen en toestemming gebruikt. Maar ik moet stellen dat ik mijn 1ste visioen ongeveer 1 jaar geleden heb gehad. Ik schrok hiervan omdat ik de gezicht van iemand had mogen zien. Deze persoon was niet bepaald een fan van me. Wat betreft de meditatie moet ik stellen dat ik dit vorige week voor het eerst geprobeerd had. Simpelweg omdat ik niet wist hoe ik dat zou moeten doen. Tot mijn grote verbazing kreeg ik binnen een minuut de minder gecompliceerde versie van deze te zien. We zullen het maar voor de gemak beginnersgeluk noemen. De toestemming was eerder een gevoel die bij mij naar boven kwam. Ik mocht niet de hele visioen delen.

Ik denk dat u zich wel kan voorstellen dat dit allemaal vrij nieuw voor mij is, aangezien in mijn directe familie wij dit wel kennen van verhalen, maar we hielden ons er niet echt mee bezig. Wat men niet kent of wat niet wetenschappelijk onderbouwd is, zal uiteraard als vreemd ervaren worden. Het heb ik het wel goed begrepen gevoel, zou je wellicht een stukje onzekerheid aan mijn kant kunnen noemen. Ik probeer mezelf op het moment natuurlijk zoveel mogelijk te verrijken met kennis. Zoals we allen weten komt de kennis met de tijd.

Ik heb uw advies een aantal dagen laten bezinken en vind dat u mij hiermee een aardig eind verder heb geholpen. Ik zal op onderzoek gaan.

M.v.g.

NaMie

getyours
Parkiet
Twa twa

Suriname Suriname

Bekijk profiel
#5 Geplaatst: 30 juli 2010, 03:28

Goedemorgen Ik snap u antwoord,

Allemaal worstelen we met onzekerheden de een meer dan de ander, de een heeft al snel door wat de bedoeling is bij de ander gaan er tijden overheen.

Maar ik zie bij u positief tegemoet daar u al goed weet met de handvatten om te gaan.

mvg

Tide mi na kotokoi boi ma'anga leri kisi sabi mo tron Dompo.
Pagina's: [1]

Ga naar: