odfi
de vraag is wat trok hij eigenlijk naar zich toe dan,
energie of spoken. want als het energie is welke is dat dan is het positieve of negatieve
hoe voelde jij je dan angstig of rustgevend
en is het een spook die hij naar zicht trok en gloiede steeds dan kan het nooit iets goeds zijn
Odi Agidakompe,
Bedankt voor uw reactie. Ik had gister uw reactie gelezen, maar besloot om vandaag pas te reageren. Ik had namelijk besloten om uw vragen te laten bezinken. Dit betekende ook dat ik deze droom of visioen weer voor mij moest halen. Door middel van te mediteren wilde ik dit voor elkaar krijgen. Ik was nog niet eens begonnen met mediteren of ik kreeg een visioen hierover. Ondanks deze simpelere uitleg, begrijp ik de visioen niet voor de volle 100%. Ik voel dat ik niet de gehele visioen mag voorleggen, maar er is mij toestemming verleend om een korte samenvatting hiervan geven.
De uitleg was minder gecompliceerd. Het waren geen spoken, maar de heilige geesten. Ik heb 3 dieren mogen zien. Deze waren in de 1ste droom of visioen nog maar simpele lichtbundels in diverse vormen, die deze man tot zich nam. Hierdoor begon hij te gloeien alsof hij alleen uit licht bestond. Dat wat hij aan had was van witte doorzichtige stof en ook deze werd met licht (geen vuur) bestookt. Op de moment dat hij alsmaar meer ging gloeien begon hij boven de grond te zweven. Je kon zelfs zien hoe zijn kleding lichtelijk door de luchtstroming ging wapperen. Het was prachtig om te zien. Ik kan me herinneren dat ik die dag zelfvoldaan wakker werd. En dat was heel erg lang geleden voor mij.
Om op uw vragen terug te komen. ik had in dit geval de woord spook niet moeten gebruiken, want dan word t inderdaad een ander verhaal. Het is dus safe voor mij om te zeggen dat we de spookgedeelte kunnen vervangen met de heilige geesten. De 3 dieren in dit geval.
De gloeiende witte licht gaf me geen vreemd gevoel, eerder een gevoel van warmte geborgenheid en misschien zelfs wel geestelijke groei.
Voor mijn gevoel heb ik een iets duidelijker beeld kunnen schetsen. Wellicht dat u dan wel een ander een uitleg voor mij heeft. Mijn dank is bij voorbaat groot.
M.v.g.
NaMie