Pagina's: [1]

Auteur Topic: Maandverband zwaar en vol van bloed!!  (gelezen 395 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
brandy
Gadotjo
*

Aanmeldingen: 0

Bekijk profiel
Geplaatst: 30 juli 2010, 07:36

Goh wat een droom!!! Ik droomde dat ik met mijn directrice aan het bij praten waren, want ze was een poosje weg. Dus kreeg ze een invalster. Nou ik vertelde haar wat die invalster voor mij allemaal had geregeld. Ze vond het allemaal positief en ze was blij voor me...... Maar het financiele gedeelte was ik vergeten door te geven (dit verhaal speelt in het echt ook hoor). Dus ik legde haar uit dat ik zoveel ga verdienen en dat het op zo'n manier uitbetaald gaat worden. Ik wou haar mijn arbeidsovereenkomst laten zien die haar invalster voor mij heeft gemaakt, maar die had ik niet bij me. En plosteling voelde ik een beetje nat aan me bil. Ik voelde en mijn spijkerbroek was een beetje nat. Mn hand was ook nat maar had geen kleur.

Ik liep naar de toilet en zag dat ik een maandverband in mijn onderbroek had zitten. Het zat echt vol met oude/donkere bloed. Je weet toch als je veel gevloeid hebt, zo zag het eruit.
Ik had geen reserve maandverband bij me, ik liep terug om dat te halen. En kwam ik een soort van kraampje tegen. Ik zag schoenen dozen, ik keek nog maar ze hadden mijn maat niet. Dus zag ik een zwarte slaap jurk maar die vond ik niet mooi. En daarnaast lagen gele slaapjurken (met kleine blaadjes erop) in een bak en die vond ik mooi. Volgens mij stond mijn directrice erbij en zij vond het ook mooi.
Ik liep terug om die maanverband en die gele slaapjurk aan te trekken. Onderweg zag ik mn directrice, ze was in discussie met een van onze leerlingen. Dit meisje was echt zo brutaal tegen mn directrice. Ik heb haar stevig vast gepakt en trok haar mee en legde haar uit dat ze nooit meer zo tegen iemand moet praten. Er kwam een blanke opa en zijn vrouw ook met dat meisje praten. Maar ze lieten haar voor mij over..........

Gr. Brandy

Pagina's: [1]

Ga naar: