Nederland - Kameroon.
Zeker dat Nederland weer wint.
wat ik niet snap, de afrikanen zijn stuk voor stuk goede spelers, maar in een team kunnen ze niet spelen.
Allemaal worden ze eruit geknikkerd.
God zei dank heeft Ghana het gered.
Heeft voodoo ze geholpen is gelijk de vraag van de witte man.
Afrika, waarom kan het niet zo zijn dat de zwarte man een keer zal blinken of hun land op de kaart zal zetten.
In alles is het Europa waarom? hebben ze toch iets wat sterk is wat we niet weten.
ze hebben meer geld, kennis en nu ook voetbal. ohg nee, sport zijn we toch beter. hard rennen misschien.
Kameroon ligt er al uit voor hen die het nog niet wisten. heeft het wel zin naar zo een voetbal wedstrijd te kijken.
Ghana is mijn favoriet, maar als ze de volgende ronde na deze zullen halen is de vraag. Afrika wanneer zal je bloeien???
Misschien moet je dan ook een ff kijken naar het Italiaanse nieuws en het Franse nieuws.
Helaas is het nog steeds zo dat men het "vreemde land " verkiest boven zijn eigen land.
Geldt ook voor de werelds beste voetballers de Surinamers ze blinken uit over de gehele wereld
toch zie dat Suriname als voetballand nog niks gepresenteerd heeft. Om nu te zeggen dat die Afrikanen
niks presteren is een beetje crue ze staan wel in de eind ronde van een wk. Menig land droom hiervan
ook Suriname.
Maar goed zolang de regerend wereld kampioen niet naar de 2e ronde gaat blijft dit wk vol verrassingen.
Standaard zitten landen als Brazilië, Argentinië, Duitsland, Spanje, Portugal en natuurlijk ook Nederland bij de laatste.
Ik verwacht dat dit deze wk niet anders zal zijn hoewel ik zo mijn twijfels heb over Nederland.
mvg