Pagina's: 1 ... 8 9 [10] 11 12

Auteur Topic: Nog even en het is weer WK  (gelezen 5413 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Hello
Gast
#135 Geplaatst: 12 juli 2010, 08:35

Bill,pas op dat je geen andere dingen krijgt,ipv lottocijfers.hahaha!!!!!!!!
Weet wat je in huis haalt.
En die mensen die inktvis eten,denk aan Paul,voordat je eet. lol

Een fijne dag.
Odi, Als Paul de Octopus het kan, dan kan watra vodu het ook.
Als ik een Octopus koop en ik weet dat ik een watra winti heb, dan moet het toch ook lukken.
Maar zo kan je zien dat die blanken ook hun dingen hebben. Ze worden ook beschermd. Paul de Octopus is een watergeest.

De slaven konden niet tegen de blanken omdat de blanken ook hun geesten hebben. Nu komt de aap uit de mouw.
Vraag Octopus wat en hij zegt het je. Vraag Ma aisa wat en ze zegt het je,(in je dromen) ik wil het ook live zo zien. jij niet dan? Als Octopus het kan,kan jij het toch ook met je winti?

Nee, weet je wat het verschil is, als ik het doe, weet je wel wat je in huis haal? als een blanke het doet is het goed.
Paul de Octopus is goed, maar als een zwarte het doet is het niet goed, straks krijg je iets anders dan lotto cijfers,,, als een zwarte paul koop is het niet goed (dan wordt het afgoderij)zolang het bij een blanke blijft dan is het goed. Ik weet zeker als die Octopus de lotto cijfers weet te verklappen hij een help zal zijn en weer op de tv zal komen.zet elke dag een 45 bakken met cijfers in het water en die bakken die de Octopus aanwijst of ingaat, die cijfers moeten gespeeld worden en je bent miljonair. Misschien hebben ze dat al gedaan maar we weten het niet.

Ook de blanken hebben hun Watra mama en hun aisa. Zien is geloven. en dit is het bewijst.
Meld dit bericht aan de forum rechter   Gelogd
assistent du man
Gast
#136 Geplaatst: 12 juli 2010, 08:44

Ik ben het met Beata eens.
Weet wel wat je in huis haalt.

Wanneer Paul de Octopus terug zal eisen, zullen zei die nu staan te lachen en te feesten Paul de Octopus dat moeten geven wat hioj eist. Als ze hem niet kunnen geven dan is het tol betalen.

weet dus wel wat je in huis haalt. niet alles wat blinkt is Goud. bat_angel
Hai
Gast
#137 Geplaatst: 12 juli 2010, 08:54

Odi, Als Paul de Octopus het kan, dan kan watra vodu het ook.
Als ik een Octopus koop en ik weet dat ik een watra winti heb, dan moet het toch ook lukken.
Maar zo kan je zien dat die blanken ook hun dingen hebben. Ze worden ook beschermd. Paul de Octopus is een watergeest.

De slaven konden niet tegen de blanken omdat de blanken ook hun geesten hebben. Nu komt de aap uit de mouw.
Vraag Octopus wat en hij zegt het je. Vraag Ma aisa wat en ze zegt het je,(in je dromen) ik wil het ook live zo zien. jij niet dan? Als Octopus het kan,kan jij het toch ook met je winti?

Nee, weet je wat het verschil is, als ik het doe, weet je wel wat je in huis haal? als een blanke het doet is het goed.
Paul de Octopus is goed, maar als een zwarte het doet is het niet goed, straks krijg je iets anders dan lotto cijfers,,, als een zwarte paul koop is het niet goed (dan wordt het afgoderij)zolang het bij een blanke blijft dan is het goed. Ik weet zeker als die Octopus de lotto cijfers weet te verklappen hij een help zal zijn en weer op de tv zal komen.zet elke dag een 45 bakken met cijfers in het water en die bakken die de Octopus aanwijst of ingaat, die cijfers moeten gespeeld worden en je bent miljonair. Misschien hebben ze dat al gedaan maar we weten het niet.

Ook de blanken hebben hun Watra mama en hun aisa. Zien is geloven. en dit is het bewijst.

Hai Hello,

Je brengt me op ideetjes.
Een Octopus in een groot bad, en 6 bakjes van de 45 getallen aanwijzen en dat moet het zijn. party
Haha, zal het zo makkelijk gaan? Wat kost een octopus trouwens.
Nee ik durf het niet aan, zal wel dienen zijn op de een of ander manier. nee,mi frede.
Dushi
Gast
#138 Geplaatst: 12 juli 2010, 08:59

Hai Hello,

Je brengt me op ideetjes.
Een Octopus in een groot bad, en 6 bakjes van de 45 getallen aanwijzen en dat moet het zijn. party
Haha, zal het zo makkelijk gaan? Wat kost een octopus trouwens.
Nee ik durf het niet aan, zal wel dienen zijn op de een of ander manier. nee,mi frede.

lol

Ik moet zo lachen, Wacht maar als veel Surinamers plotseling grote auto,s en grote huizen beginnen te bouwen.
dan gaat er wel een  idea lampje branden, hoe komen ze plotseling aan het geld?

Mensen doe het nooit na thuis.
hmm
Gast
#139 Geplaatst: 12 juli 2010, 09:02

party
hahaha hai, dat bo di wang sanie wat je daar schrijft met die 6 cijfers. Maar ook ik zou het niet aandurven. Maar ik denk wel dat er mensen zullen zijn die het gaan proberen. Ik moest wel lachten hoor toen nederland hoorde dat ze gingen verliezen hadden ze gelijk een wetenschappelijke verklaring voor octopus paul. Paul zou eerder op felle kleurtjes afgaan dan en hierdoor koos hij spanje als favoriet en plus schreven ze dat iets in de vlag van spanje op een garnaal leek en daarom had octupus paul voor spanje gekozen. Ik ben benieuwd wat ze nu of octupus paul gaan schrijven nu spanje toch heeft gewonnen ondanks hun "wetenschappelijke verklaring" hahah
du groeten hmm
Beata
Twa twa

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw
Aanmeldingen: 0

Als je vrees afneemt komt er ruimte voor liefde.

Bekijk profiel
#140 Geplaatst: 12 juli 2010, 09:11

Hi Hello,
Je hebt gelijk dat de slaven de blanken niet aankonden,omdat de blanken ook hun geesten hebben.
Maar hoeveel syndromen hebben wij,de nazaten van de slaven,van onze voorouders geerfd?

De blanken denken niet aan hun nageslacht als het om geld en rijkdom gaat.Kijk maar naar de vershillende soorten syndromen die bij hun voorkomen.
Laat geen inktvis geest of hebi als erfenis voor je nageslacht.

Ik geloof er best in dat erop dit beest een of ander geest huist.
Als jouw Aisa je de lotto cijfers middels een droom zou geven,is dat zeker in overeenstemming met God/Anana.
Maar wat jij aan je inktvis vraagt,zie ik meer als iets afdwingen wat niet voor jou is weggelegd.En het heeft zeker een onzichtbare prijskaart,waarvan je de hoogte van het bedrag niet kent.

Maar anyhow,succes met je inktvis.Hoe gaat die van jou heten?hahaha!!!!!!!!

Een fijne dag.

P.s.Wees voorzichtig met wat je wenst,het kan uitkomen.Zelfs op een manier waarop je het niet verwacht zou hebben.

Zoek het gezelschap van diegenen die het beste in je wakker maken.

Ik stijg uit boven voorkeur en afkeer en neem de dingen zoals ze komen.

Waar je om vraagt zal je gegeven worden.Wees open om het te kunnen zien,omdat het misschien niet komt op de manier die jij verwacht!
bafana
Gast
#141 Geplaatst: 12 juli 2010, 10:49

je mag hem bafana noemen
hahaha
Sek seki
Sabaku

Bekijk profiel
#142 Geplaatst: 12 juli 2010, 14:02

Ik snap al die zijwegen hier niet hoor.
Wat heeft slavernij en wisi en al die onzin in hemeslnaam met voetbal te maken...
Kinderachtige reacties vind ik het.
Wat heeft de huidige generatie voetballers gedaan om nu zo hatelijk naar nl te zijn?

Sommigen hier smalen dat NL liever wraak op duitsland had willen nemen, maar zoals deze mensen reageren is dan niet wraakzuchtig?

Ik zie hier alleen broeders die alles wat in hun leven fout gaat, bij een ander willen neerleggen.
Gelukkig weet ik dat ze zelf voor een lecven als surinamer hebben gekozen.
Wat een grap als deze mensen in hun vorige leven slavendrijvers waren en nu in dit leven de les moeten leren hoe het is om zwart te zijn.

Heeft iemand daar ooit aan gedacht?
mang
Gast
#143 Geplaatst: 12 juli 2010, 14:16

Beste sek seki,

Ze zijn zelf begonnen met waarzeggerij en winie en dan sommige smalen over duitsland ned is terecht in mijn optiek. Omdat ze alleen maar wraak wilde nemen op duitsland over het onrecht wat ze is aangedaan maar erkennen dat de slavernij en andere rassen een ander cultuur dan hun hebben doen ze niet. En ander boeten of slavendrijvers willen vergelijken met wat andere zien als gerechtigheid zegt meer iets over je eigen denkwijze. Iemand heeft je al gezegd dat je het niet eens met iedereen hoeft te zijn en mensen doen hier discusseren op een beschaafde manier maar jij begint persoonlijk te doen ik zag je al een paar keer reageren spijtig.Zoals ik zie probeer je een steek naar hmm te geven terwijl lolobi al de boel probeerde te sussen. Je gaf zelf aan energieverspilling, maar hier ga je zelf in door!  Zelf ben ik in zuid afrika geweest en het maakt je verdrietig wat je ziet wat ze daar doen. En dan hou je een wedstrijd in een land waar jij en je voorouders zoveel schade hebben aangericht. En zelfs nu zie je weer dat ze ook in de VOETBALWERELD zich superieur opstellen en als het fout gaat hebben andere (lees: donkere broeders en andere rassen gedaan. Geshiedenis herhaalt zich in verschillende vormen met hun gedrag. Dus ja iedereen die blij is voor spanje Ze mogen. Want wellicht waren deze juist de mensen die in hun vorige leven streden tegen slavernij, rechtvaardig en sterker nog zodat jij hier staat en kunt schrijven en beter kan leven dan onze voorouder. Dus laat deze mensen schrijven als ze willen is hun goed recht!

En om je vraag te herhalen? Heb je daar aangedacht. Denk daar maar eens aans

wel de groeten mang

mang
Gast
#144 Geplaatst: 12 juli 2010, 14:22

en als jij zo perfect was in je leven zou je ook niet komen met allerlei theorien over slavendrijvers, vorgige leven.
Bedenk Gij die zonder schuld zijn werp de eerste steen geldt ook voor jou sek seki En you no di ANANA dat i kang takkie di sma doe sanie in ding lebie dat ding verwijte tra sma. Wat ziet gij het splinter in het oog van uw broeder maar de balk in uw eigen ogen bemerkt gij niet slaat ook op jouw sek seki.

ai nou de groeten mang
Sek seki
Sabaku

Bekijk profiel
#145 Geplaatst: 12 juli 2010, 14:33

En jij wordt niet persoonlijk?
Voetbal heeft niets te maken met slavernij, of mag ik dan mijn mening niet verkondigen?
Is men er over opgehouden dan na de reactie van Lolibi, of denk je nu werkelijk dat deze alleen voor mij was bedoeld.
heb jij de anderen spijt zien betuigen? 
En heb ik ooit gezegd dat iemand niet voor spanje mag zijn?
Mijn eigen vader is voor spanje, ook vanwege de slavernij, en ik blijf dit stom vinden, mag ik?

En reactie op reactie, volgens mij reageert menigeen hier een paar keer achter elkaar.
Net als jij net deed? Het zelf niet kunnen laten, ook nogmaals reageren.
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen?
mang
Gast
#146 Geplaatst: 12 juli 2010, 14:39

Tuurlijk net als een ieder mag jij ook reageren en inderdaad heb ik je persoonlijk aangesproken en zie mijn theorie was juist nu schiet je zelf in de verdeding. en dat is nou precies zo persoonlijk worden is niet leuk hè?  Dit heb ik bewust gedaan. Zie je hoe het is als je het op een uitlokkerige manier doet? kijk hoe je snel weer een reactie schrijft. Dus laat dit ook een les zijn. En zag je hoe rara en beata op een leuke manier het deden dat bedoel ik met een gezonde discussie. ai meet my point

dus de groeten a mang
mang
Gast
#147 Geplaatst: 12 juli 2010, 14:41

Oja en wat slavernij en wk betreft juist wel met elkaar, want waarzeggerij, loekoesma opzoeken en rascistische leuzen die er geroepen waren stamden ook uit die periode was in south africa heard it all.

dus de groeten mang

Mitaki
Gast
#148 Geplaatst: 12 juli 2010, 16:57

Sek Seki mandi omdat haar Holland verloren heeft....BOEE lol

Get over it! No teki mandi. I musu swari. Ptata lasi...en unu dya.. nanga bun furu fu mi zuid-afrikiti mati de breyti!!
Yu leki obiamama musu fu be sabi dati den watragado na den moro koni gado sa Anana poti na Grontapu. Winsi fa Holland sreka, a no man dompu Anana. Sa yu be denki? 2012 We dongo go na Aquarias-ten.
Memre..Swari no de mandi. Abra 3 tenti yari Holland kan pruberi baka..... rofl

soso lobi
bafana
Gast
#149 Geplaatst: 12 juli 2010, 17:38

de hele buitenlandse pers zijn niet te spreken hoe smerig oranje gespeeld heeft
hier in nederland wordt er nauwelijks over gesproken
ze hebben het gewoon niet verdiend, klaar.
Pagina's: 1 ... 8 9 [10] 11 12

Ga naar: