Goededag alle CC leden en gasten.
Ben een CC lid,maar wil dit liever als gast plaatsen.
Ik werk in een verzorgings tehuis.Ongeveer twee jaar geleden kregen wij een nieuwe teamleidster.
Voor velen een keiharde vrouw met wie zij niet konden werken.Een paar collega's namen zelfs ontslag.
Op een dag diende ze zelf ook haar ontlsag in,en was van de een op de andere dag vertrokken,na een jaar gewerkt te hebben.Wij dachten dat haar vertrek te maken had met het vertrek van de andere collega's.
Iedereen vond haar plostelinge vertrek vreemd,maar ja...ze vertrok.
Een jaar na haar vertrek,zag ik haar in een ziekenhuis programma op tv.
Ik volgde het programma verder en zag dat ze een borstonderzoek deed.Ik sprak de volgende dag met de andere collega's erover.
Een collega besloot toen naar haar gezondheid te informeren en we kregen te horen dat ze op sterven ligt.
We zijn nu weer een paar weken verder en ik vraag mij iedere dag af of zij nog leeft.
Ik kan niet aan haar denken zonder tranen in mijn ogen,puur omdat ik haar gekend heb.Onbekend maakt onbemind,zegt men.Ik ben surinaamse en zij nederlandse.Soms sterft er iemand in mijn familie,maar het lukt me niet om een traan te laten,omdat ik die persoon niet ken.Terwijl het wel een familielid is.
Een band met iemand opbouwen,in welk opzicht dan ook,speelt een belangrijke rol in het leven.Dat weet ik zeker.
Maar hoe belangrijk is die band.Wat kan er uit zo een band ontstaan.
Een fijne dag allemaal,
Geniet op een positieve manier van het leven,zolang als het kan.
Lots of