|
Beata
|
 |
#75 Geplaatst: 27 januari 2012, 23:51 |
|
Ik heb last van die hinderlijke opvliegers,dus ga ik maar naar mijn koude slaapkamer. Een fijne voortzetting aan een ieder die nog op is/blijft. Zij die ook naar bed gaan,moge de engeltjes over jullie waken and have sweet dreams.  Beata 
|
|
|
|
|
|
Zoek het gezelschap van diegenen die het beste in je wakker maken.
Ik stijg uit boven voorkeur en afkeer en neem de dingen zoals ze komen.
Waar je om vraagt zal je gegeven worden.Wees open om het te kunnen zien,omdat het misschien niet komt op de manier die jij verwacht!
|
|
|
|
|
|
lumarith
|
 |
#76 Geplaatst: 28 januari 2012, 21:29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
soulsister11
|
 |
#77 Geplaatst: 30 januari 2012, 03:50 |
|
Odi odi, Ben erg verkouden, heb hoofdpijn dus mooi tijd om in bed te kruipen.  Ik heb een leuke en tevreden dag gehad. Pikien Moesje.... slaap lekker voor straks.  Soulsister11 
|
|
|
|
|
|
I've learned that our background and circumstances may have influenced who we are, but we are responsible for who we become.
|
|
|
|
Beata
|
 |
#78 Geplaatst: 31 januari 2012, 23:47 |
|
Odi CC-ers, Het is bijna middernacht,tijd om mijn bed op te zoeken. Een fijne voortzetting,  Beata 
|
|
|
|
|
|
Waar je om vraagt zal je gegeven worden.Wees open om het te kunnen zien,omdat het misschien niet komt op de manier die jij verwacht!
|
|
|
|
Loverboy
|
 |
#79 Geplaatst: 31 januari 2012, 23:49 |
|
Slaap lekker beata, morgen gezond weer op,
dag Beata, tot morgen, wel te rusten
|
|
|
|
|
|
maak me blij, maak me gelukkig en ik zal je geven wat je wenst
|
|
|
|
|
|
soulsister11
|
 |
#80 Geplaatst: 14 februari 2012, 02:03 |
|
|
|
|
|
|
|
I've learned that our background and circumstances may have influenced who we are, but we are responsible for who we become.
|
|
|
|
soulsister11
|
 |
#81 Geplaatst: 24 februari 2012, 01:53 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beata
|
 |
#82 Geplaatst: 05 maart 2012, 23:56 |
|
Beste CC-ers, Ik ga off voor vandaag.....  Liefs, Beata 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pikien Moesje
|
 |
#83 Geplaatst: 06 maart 2012, 01:20 |
|
welterusten cc vrienden
Pikien Moesje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
soulsister11
|
 |
#84 Geplaatst: 07 maart 2012, 01:25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
soulsister11
|
 |
#85 Geplaatst: 13 maart 2012, 02:20 |
|
Odi,  Soulsister11
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
soulsister11
|
 |
#86 Geplaatst: 23 maart 2012, 02:56 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beata
|
 |
#87 Geplaatst: 13 april 2012, 23:50 |
|
Het was weer leuk,maar ik ben moe.Mijn rug brand me als peper. Ik ga een lekkere douche nemen en daarna.....  Loverboy en SS,un sribi switi mi gudu and have sweet dreams. Beata 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Loverboy
|
 |
#88 Geplaatst: 13 april 2012, 23:57 |
|
Het was weer leuk,maar ik ben moe.Mijn rug brand me als peper. Ik ga een lekkere douche nemen en daarna.....  Loverboy en SS,un sribi switi mi gudu and have sweet dreams. Beata  slaap lekker gudu, a vliegtuig e stijger navigatie wijst richting utrecht gaan we landen... slaaplekker,,tot morgen
|
|
|
|
|
|
maak me blij, maak me gelukkig en ik zal je geven wat je wenst
|
|
|
|
soulsister11
|
 |
#89 Geplaatst: 14 april 2012, 02:14 |
|
Het was weer leuk,maar ik ben moe.Mijn rug brand me als peper. Ik ga een lekkere douche nemen en daarna..... Loverboy en SS,un sribi switi mi gudu and have sweet dreams.Beata  Dank je, voor jou ook...  SS
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|