Vrijdag 18 December 2009
Goeden morgen vrienden van Culturu.com.
Ook heerlijk geslapen?
stapt uit bed, doet de kachel aan,kijkt naar buiten en alles is heel wit
de sloten zijn van ijs het vriest buiten is het -2.
Ik denk, weer de kou in, ja het moet,weer of geen weer, kom op ik moet aan het werk.
met dit weer is het soms zo dat je graag langer in bed wil blijven en de telefoon wilt pakken om te bellen naar de zaak en te zeggen, Hallo ik heb GRIEP.

haha, maar als een ieder zo zou denken is morgen niemand op de zaak.
je telt 1-2-3 en springt uit bed. lekker een warme doche, heerlijke warme chocomelk
springt de auto in en rijd zo voorzichtig mogelijk naar de zaak. gelukkig is er verwarming in de auto denk je dan op weg naar de zaak.
En nu ik hier achter de pc op de zaak ben dan denk ik, wat ben ik blij dat ik niet ziek heb gemeld.
weer of geen weer, we gaan ervoor. voor dit jaar heb ik nog enkele vakantie dagen op te nemen en is het fijn uittekijken naar de feestdagen, en lekker vrij genietend zonder verplichtingen het nieuwjaar integaan.
Het is weekend, iedereen is zo blij als je dan zo een winkelcentrum (mall) ingaat, de winkels zo versierd. gezellig.
Ook kijk ik uit om straks heerlijk te gaan winkelen in een winkelcentrum dat vandaag koopavond heeft en te genieten van al het moois.
Vrienden van Culturu.com, Laten we elkaar blijven helpen en elkaar blijven aanmoedigen,
Respect voor een ieder dat hier op cc heel belangrijk is en zo gaan we beter om met elkaar.
waardoor we meer van elkaar leren.
Hand in hand schouwder aan schouwder gaan we door met de opbouw van ons ding
Culturu sani wie sani. Volgend jaar verwachten we veel meer te doen op de site.
Voor ons allemaal, want samen maken we Culturu.com. Ook door jou en voor jou!!!
Ik dank een ieder en een fijne dag verder
Voorzichtig als je de straat opgaat.

koud he!!!!
Kromantie