Pagina's: [1] 2 3

Auteur Topic: Krijgen alleen kumanti mensen uit boeskondre die leerstelling etc?  (gelezen 1945 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
dennisboi
Gast
Geplaatst: 29 september 2009, 18:49

beste iedereen,zie dat er maar drie mensen zijn op deze site die eigenlijk meer van de kumantie leerstelling afweten of kumantie praten/schrijven etc.maar de stads negers die heb ik nog nooit over gehoord.komt dit alleen in het binnenland voor of vergis ik me?terwijl er vast en zeker meerdere kumantie mensen op deze forum komen,anderen hebebn meerdere kumantie's maar kennen de leerstelling ook niet hoor,waar ligt dit aan?of zijn die kumantie's in het binnenland hoger dan die uit de stad?
dennis
clau
Gast
#1 Geplaatst: 30 september 2009, 15:56

ben ook benieuwt naar omdat ook ik vele stads creolen ken die kumanti hebben maar nooit een leer of iets dergelijks hebben gehad.dus denk dat het meer in het binnenland gebeurd.
jan klaassen
Gast
#2 Geplaatst: 03 oktober 2009, 12:03

beste iedereen,zie dat er maar drie mensen zijn op deze site die eigenlijk meer van de kumantie leerstelling afweten of kumantie praten/schrijven etc.maar de stads negers die heb ik nog nooit over gehoord.komt dit alleen in het binnenland voor of vergis ik me?terwijl er vast en zeker meerdere kumantie mensen op deze forum komen,anderen hebebn meerdere kumantie's maar kennen de leerstelling ook niet hoor,waar ligt dit aan?of zijn die kumantie's in het binnenland hoger dan die uit de stad?
dennis

Kumanti van het binnenland zijn niet hoger of beter dan die van de stad.
De meeste fotosuma no sabi ma den dè! Dati na a moro prenspari!

Wanneer je dieper op de materie ingaat en in de leer bent om duman/uma te worden, dan moet je weten. En dan krijgt de fotosuma ook de leer. Maar je maakt zelf de keus welke leer je wilt volgen.

Jan
clau
Gast
#3 Geplaatst: 03 oktober 2009, 13:30

hallo jan,wat/wie bedoel je met fotosuma?is dat de asi zelf?

groet clau
getyours
Parkiet
Twa twa

Suriname Suriname

Geslacht: Man
Aanmeldingen: 0

Bekijk profiel
#4 Geplaatst: 04 oktober 2009, 08:18

hallo jan,wat/wie bedoel je met fotosuma?is dat de asi zelf?

groet clau

fotosuma = (Afro) Surinamers uit de stad, Afro tussen haakjes want ano soso Afro sma I kisi Kumanti.

Tide mi na kotokoi boi ma'anga leri kisi sabi mo tron Dompo.
kankan
Gast
#5 Geplaatst: 04 oktober 2009, 12:05

ma mi no sie dati wan japanesie bar obia of kumanti,dacht dat alleen negers winti kreeg en bij javanen djarang kepang!
Luangu Masra
Board Modarator
Twa twa

Suriname Suriname

Schorpioen

Luangu ini wan bon

Zie me op Facebook
Bekijk profiel
#6 Geplaatst: 04 oktober 2009, 12:24

ma mi no sie dati wan japanesie bar obia of kumanti,dacht dat alleen negers winti kreeg en bij javanen djarang kepang!

Odi odi Kankan

ikke wel hoor,
heb een goede kennsi, die is volbloed javaans, en die krijgt een echt owru ingi winti.
heb ook op een andere prey meegemaakt, ook een javaan, en die kreeg een fodu en een ampuku,
en ik kan je zeggen dat a ben de wan trutru fodu en ampuku, want je zag het aan de manier van dansen.

Dus het kan, het is al ook zoveel malen op de forum gezegd; winti ne luku ras, huidskluer of geslacht.

Ik ken ook een ARABIER, die in JORDANIE is geboren en hier al jaren woont, die last heeft van een Ampuku, want ze was een keertje in het binnenland, een Ampuku zag haar, en liep met haar mee naa e srad.

L.M.

Di wi kwa Sranan a bun.
Ma Luangu Kondre, a ben moro bun.
kanakan
Gast
#7 Geplaatst: 04 oktober 2009, 12:31

dat is wel waar dat een javaan of arabier die in suriname woont  en eregns is geweest ,wel een apuku,tigri etc kan krijgen sang teki lobi tapu a sma dati,maar niet van bere se
jan klaassen
Gast
#8 Geplaatst: 04 oktober 2009, 12:48

dat is wel waar dat een javaan of arabier die in suriname woont  en eregns is geweest ,wel een apuku,tigri etc kan krijgen sang teki lobi tapu a sma dati,maar niet van bere se

Dus als je kinderen krijgt met een niet krioro dan hebben je kinderen alleen komfo van de krioro kant?

Jan
kanakan
Gast
#9 Geplaatst: 04 oktober 2009, 12:55

nee bedoel alleen de javaanse gemeenschap,geen mengelmoes,want dan kan het wel.
getyours
Parkiet
Twa twa

Suriname Suriname

Bekijk profiel
#10 Geplaatst: 04 oktober 2009, 14:31

Blijf maar denken dat soso Sranang sma abi Konfo, Jeje, Winti etc dan zijn we heel bijzonder.
Onze Religie is zeker bijzonder maar we moeten niet doen als of anderen religiën niets voorstellen.

Alla libi sma abing sani oen I kari Kumanti, Kumanti maar a Hindu I  kari a sem type Konfo
Ing fasi maar abra a sem tori deng I taki. Dat geldt voor alle volken maar zolang je de basis niet kent
en gaat denken dat soso oen Sranang sma abi Obia en Winti. dan ben je ver van huis.

Tijdje terug had ik hier ook een vraag want vaak hoor je de Witte man het heeft over zijn dode begeleiders.
Jeje sa bin di keba. Er vanuit gaande dat din mang disi I wroko nanga soso Jorka. Maar door de praten met die andere volkeren, te lezen over die andere volkeren  kom je er achter dat dit niet altijd het geval is ook zij hebben hun "Konfo's" ook zei werken met Fodu's etc.

Tide mi na kotokoi boi ma'anga leri kisi sabi mo tron Dompo.
jan klaassen
Gast
#11 Geplaatst: 04 oktober 2009, 14:51

Niks is nieuw onder de zon. Ik schreef al eens dat Mafu niet Surinaams is maar wijd verspreid over de aarde is gesignaleerd. Hier een stuk maar wel in het engels. Veel vertaal en leesplezier!

Jan

Mafu: face-to-face with an ascended master
Barry Williams

For two weeks, beginning May 20, 1990, Australia was host to Ms Penny Torres Rubin, alleged channeller of 32,000 year old entity, Mafu. Mafu, it is claimed, has lived seventeen times, most recently as a leper in Pompeii, ‘about 2,000 years ago’. As the deadline for this edition is too close, we have held over a complete report on this visitation until the next issue, however, here are some impressions gained by Barry Williams during his TV appearance on the Midday with Ray Martin Show on May 22, with Ms Torres Rubin.

I am sitting in the Channel 9 Green Room, wondering if the ‘flu I am harbouring can be cured by a dose of ancient wisdom. Worse still, will I burst into uncontrollable coughing and stop the show? Or uncontrollable laughter? My fellow guests are a rock group, of whom I have never heard, and John Mortimer, creator of Rumpole, one of my favourite fictional characters. Mr Mortimer also appears to be suffering from the ‘flu. There is no sign of Ms TR nor of any of the entourage that accompanies her. My hosts tell me that we are being kept apart deliberately. It can’t be my ‘flu. Surely, during seventeen lifetimes, Mafu must have had it before. I believe that it maintains the tension and makes for better television. I can understand that, it would be boring if guests settled their differences over a couple of drinks in the Green Room and spent the interview swearing undying devotion to each other.

I am well briefed, the Midday researchers having previously supplied me with a video-tape of a performance by Mafu on a regional US television program, and from having watched her in a show on SBS-TV a couple of weeks ago. In the US program, she was confronted by an audience consisting equally of believers and of fundamentalist Christians. It was an odd feeling, listening to argument between two protagonists, both of whom were talking through their hats. A bit like watching the Gulf War. Clearly, Ms TR can handle moral indignation quite well. Wonder how she handles laughter?

The format of the interview is that Ms TR is on air with Ray Martin alone for five minutes, then assumes the Mafu role for eight, then I go on with her for a further eight. I remain in a room watching a monitor for the first thirteen minutes.

Air Time. Ms TR is a small, pleasant looking young woman who has obviously told her story many times before. Brought up as a Catholic, she was living with her LA cop husband when Mafu entered her life. Rather than seeking help from her priest, it appears that she asked a ‘well known Californian psychic’ for counsel. She accepted Mafu's bona fides and agreed to let her body be used for the promulgation of his ancient wisdom. She had recently been accepted into a Vedic Hindu group as a monk and has renounced all her worldly goods. All of this was delivered at high speed and it was near enough to letter perfect with the two previous iterations of the same summary that I had heard from the tape and the SBS program. Ray Martin, ever the gentleman, treated her gently.

Now is the time for the transformation. Interestingly, in the two previous performances I had witnessed, this had taken some time. One was in an hour long show and the other was in a documentary. This was in a restricted time, chat show, format and Mafu shows that he understands TV schedules as well as the next entity. Penny has barely closed her eyes and entered the ‘Theta’ state, when she is breathing harshly, eyes, throwing her legs wide apart, squaring her shoulders and pulling down the corners of her mouth. Total time, twenty one seconds. “Good morning” she says, in an accent that sounds like someone playing Fagin in an amateur dramatic society production of Oliver.

The wisdom begins to pour forth. In fractured syntax, Mafu produces the fruits of seventeen incarnations and 32 centuries of existence. Excepting only 1950s Hollywood Biblical Epics, produced by Sam Katzman and starring Victor Mature, no-one in the entire history of the human species ever talked this way. I wonder what Vic is doing these days - could he be working as a dialogue coach for channellers? The words are typically New Age jargon, full of love, godbeing, Christ consciousness, self-awareness, feeling good and cosmic awakening but the phrasing is pure Hollywood B picture. I file it away for later.

Ray’s questions become more probing. Can Mafu give us any evidence that he is what he claims to be? With the consummate skill of a practiced interviewee, Penny deflects the question, saying that it is good to doubt the facts and to be left with the response of the emotions only. Other questions of a like nature are deflected with equal facility. It is clear to me that one of Mafu’s former incarnations was as a politician. The ability to answer any question other than the one asked is obviously not a recently acquired skill. To the question, “Why do you speak English?” the not unreasonable answer is given, “Because you understand English”, however, she then goes on to explain that she can speak other languages but does not because she is using her “oracle’s English-speaking tongue”. This solves the problem of being asked to speak in another language, but raises the larger problem of whether non-English speakers have different tongues. I must ask a physiologist.

Now there is a breakthrough. To the question, “Why do you charge for your performance?” the answer is that Mafu does not, but that his ‘oracle’ requires transport in ‘aeroships’ and accommodation in `hotels’ and that ‘donations’ seem to be the norm on this planet and so on, but there is no requirement to ‘exchange gold’. The wisdom is available for all. Ray presses further. Does that mean that if someone attends and does not wish to pay, then they will be let in? “Of course”, says Mafu. What is that strangled cry I hear from offstage? Could Mafu’s business manager be tearing his hair out? How many Skeptics can I muster for a free night out next week?

Now a commercial break and I am ushered on stage. What is it like to meet an ‘ascended master’ face-to-face? I am under-awed. Mafu, in the flesh, looks just like a pleasant young woman with a scowl on her face.

Back on air. Ray asks me what I think. I respond that I am still waiting for some wisdom and suggest that all I have heard thus far could have come from a cab driver or a bartender. Penny explains that cab drivers and bartenders are ‘also divinely accessed’. Does this mean that only a god can get a cab on a wet Friday night? If so, then I am on Mafu’s side. If not, then I don’t know what it means. She then goes on to explain that, had she the time, she could discourse on quantum physics or the meaning of life for an hour or so. Ray reminds her that that is not possible within the format of the show, a point which Penny graciously concedes, but he then asks her for a sample of her wisdom. She responds with the observation that she loves Ray and he is her father. Ray looks a trifle nonplussed at this revelation of paternity. I intervene with my observation about stage Jewish accents and Hollywood scripts, the audience titters and Penny launches into a long and convoluted monologue in the now familiar vein. When she pauses to draw a much needed breath, I opine that seventeen lifetimes makes for extreme long-windedness. The audience laughs loudly and Penny looks less than pleased. I have been maintaining eye contact during all this and have a disbelieving grin plastered onto my face. I think this is getting to Penny.

Penny then embarks on an even longer foray into the wilds of obfuscation. She goes on and on mentioning Christ consciousness, Krishna, Mohammed, God and much, much more. At last she finishes and I reply, after a dramatic pause, “Yeah, I’ll go along with all that”, at which point the audience breaks into hysteria. Penny smiles and then realises that she is not supposed to. She wipes the smile from her face with her hand, but the slip from her role-playing is very obvious. The audience is on my side and Penny is staring daggers at me. I essay some channelling of my own. Albert Einstein no less. “E=mc2”, I say, pointing out that Albert sounds like me because he is using my vocal cords, and modestly claiming that that is the wisest thing that has been said all day.

Pressed to make a prediction, Penny tells Ray that he will become a god. He points out that that is the prediction she always makes. I jump in and ask whether I too will become a god. She seems to feel that I might if I lose my anger, to which I respond that I am not angry, I am in fact greatly amused. So is the audience. The interview is nearing its end and Ray persists with the question of whether people can get into Penny’s seminar without paying. She can hardly refuse now. He reads out her dates and venues and finishes with the observation that anyone should turn up, whether they wish to pay or not.

The interview ends and Geoff Harvey and the Channel 9 orchestra strike up the play-out music. It is Colonel Bogey. Geoff knows, I know and much of the audience knows that the popular words ascribed to that old march are, ‘Bullshit was all the band could play’. Penny, being young and American, probably does not know this, but one would expect that someone as old and wise as Mafu would. Luckily he is very forgiving or he could have wrecked the studio. Later in the show, Ray Martin asks the audience how many believe that channelling is a load of bollocks. The response is almost unanimous.

At the beginning, I was in two minds about Ms Torres Rubin. Was she always in control, or had she subconsciously convinced herself that Mafu was real? During the performance, she gave me the option of believing that she was what she claimed to be or that she was a brilliant actress. I chose neither option. I believe that she is a mediocre actress and that her performance showed that she knows exactly what she is doing at all times. She is accomplished at handling moral indignation but cannot successfully contend with being laughed at. H.L. Mencken was right, ‘One horselaugh is worth a thousand syllogisms’.

The following evening, Penny Torres Rubin appeared on the ABC-TV Couchman program, confronted by an audience liberally sprinkled with members of the Victorian branch of Australian Skeptics. This appearance served to confirm my judgement about her. A report on this, and an analysis of the Mafu visit will appear in the next issue.

luangupikinte
Rubriek Moderator
Pikolet

Netherlands Netherlands

Sabi benb de bifo leri ma na leri e meki kis sabi

Bekijk profiel
#12 Geplaatst: 04 oktober 2009, 15:03

Veel Leesplezier even snel vertaald

Mafu: rechtstreeks met een ascended master
Barry Williams

Gedurende twee weken channeller 32.000 jaar oude entiteit, Mafu Australië host aan mevrouw Penny Torres Rubin, vanaf 20 mei 1990 werd aangevoerd. Mafu, er wordt beweerd, al zeven tien keer, recentelijk als een leper in Pompeii, "ongeveer 2 000 jaar geleden". Zoals de uiterste datum voor deze editie ook nauwe is, hebben we gehouden over een volledig verslag over deze visitation tot de volgende kwestie maar hier zijn enkele indruk opgedaan door Barry Williams tijdens zijn hoor TV op de 12. 00 uur met Ray Martin Show op mei 22, met mevrouw Torres Rubin.

Ik ben zitten in de Channel 9 groen kamer, vraagt zich af als de "Ik ben harbouring griep kan worden genezen door een dosis van de oude wijsheid. Erger nog, zal ik in oncontroleerbare coughing burst en de voorstelling beëindigen? Of oncontroleerbare Gelach? Mijn collega gasten zijn een groep van steen, van wie ik nooit heb gehoord, en John Mortimer, de maker van Rumpole, een van mijn favoriete fictieve tekens. Mijnheer Mortimer blijkt ook te lijden van de "griep. Er is geen teken van mevrouw TR noch van een van de bij haar entourage. Mijn hosts zegt mij dat wij elkaar opzet blijven. Het kan niet mijn "griep. Zeker, tijdens de levens duur van zeven tien, Mafu moet hebben eerder. Ik denk dat het onderhoudt de spanning en voor betere televisie zorgt. Ik begrijp dat het saai zijn zou als gasten geregeld hun menings verschillen over een paar dranken in de zaal groen en het interview vloeken undying gehechtheid aan elkaar doorgebracht.

Ik ben ook geïnformeerd, de 12. 00 uur onderzoekers hebben eerder verstrekte mij met een video's van een door Mafu prestaties van een regionale US televisie programma en haar hebben gevolgd in een diavoorstelling op de SBS-TV een paar weken geleden. In de US-programma werd zij geconfronteerd met een publiek dat bestaat evenzeer van gelovigen en fundamentalistische christenen. Het was een vreemd gevoel, luisteren naar het argument tussen twee hoofdrolspelers, die beiden door hun hoeden hebben. Een beetje zoals het volgen van de Golf oorlog. Mevrouw TR kan morele verontwaardiging natuurlijk heel goed verwerken. Vraag mij af hoe zij gelach verwerkt.

De indeling van het functioneringsgesprek is dat mevrouw TR op de lucht met Ray Martin alleen al gedurende vijf minuten is, dan wordt ervan uitgegaan de rol van Mafu voor acht dat, en ik ga over met haar voor een verdere acht. Ik blijf in een ruimte die een beeld scherm kijken naar de eerste dertien minuten.

Tijd van de lucht. Mevrouw TR is een kleine, fijne ogende jonge vrouw die heeft duidelijk haar verhaal verteld vaak voor. Opgevoed als katholiek, was ze leven met haar man van LA sprake wanneer Mafu ingevoerd haar leven. In plaats van het streven naar hulp van haar priester, blijkt dat zij een "algemeen bekend Californische psychisch" gevraagd voor juristen. Zij aanvaard Mafu van oprechtheid en overeengekomen om haar lichaam worden gebruikt voor de afkondiging van zijn oude wijsheid. Zij was onlangs in een Vedic hindoe groep als een monnik aanvaard en alle haar werelds goederen heeft afgezworen. Dit alles is bezorgd bij hoge snelheid en het was bijna voldoende brief perfect met de twee vorige herhalingen van de dezelfde samenvatting die ik had gehoord van de band en de SBS-programma. Ray Martin, ooit de afgevaardigde, behandeld haar zachtjes.

Dit is het moment voor de transformatie. In de twee vorige prestaties die getuige was, had dit interessant, enige tijd genomen. Een in de voorstelling van een uur lang was en de andere in een documentaire. Dit was in een beperkte tijd, chat weer geven, indeling en Mafu blijkt dat hij TV schema's, alsmede de volgende entiteit begrijpt. Penny heeft nauwelijks haar ogen gesloten en de status "Theta" ingevoerd wanneer zij wordt ademhalings bitter, ogen, haar benen breed uit elkaar, gooit kwadratuur van haar schouders en beneden de hoeken van haar mond te trekken. Totale tijd eenentwintig seconden. "Goede morning" zegt ze, in een accent die klinkt als iemand Fagin afspelen in een productie amateur dramatische maatschappij van Oliver.

De wijsheid begint te gieten, maar door. In het verscheurde syntaxis produceert Mafu de vruchten van de zeven tien incarnations en 32 eeuwen van bestaan. Niemand in de hele geschiedenis van de menselijke soort gesproken excepting enige jaren vijftig Hollywood bijbelse Epics, geproduceerd door SAM Katzman en starring Victor Mature steeds zo. Ik vraag me af wat Vic doet deze dagen, kan hij zijn werk als een dialoog trainer voor channellers? De woorden zijn meestal nieuwe Age jargon, vol van liefde, godbeing, Christus bewustzijn, self-awareness, goede en kosmische ontwaken van gevoel maar de formulering is pure Hollywood B afbeelding. Ik bestand het opgeslagen voor later.

Ray van vragen tot het zoeken naar meer is. Mafu ons kan geven geen bewijzen dat hij wat hij zegt is te zijn? Met de rapporteur kwalificatie van een practiced ondervraagde deflects pfennig de vraag zeggen dat het goed om te twijfelen aan de feiten en met het antwoord van de emoties alleen worden overgelaten. Andere vraag stukken van soortgelijke aard worden nagestreefd met gelijke faciliteit. Het is mij duidelijk dat een van de voormalige incarnations van Mafu als politicus was. De mogelijkheid om een vraag te beantwoorden, andere dan de een heeft gevraagd is natuurlijk niet een recentelijk verworven vaardigheden. De vraag: "waarom u Engels spreken?" het niet onredelijk antwoord wordt gegeven, "omdat u Engels begrijpen", zij vervolgens gaat echter over om te verklaren dat zij andere talen maar wordt spreken, kan niet omdat zij haar "van oracle Engelstalige taal" gebruikt. Dit is het probleem van in een andere taal het woord gevraagd wordt opgelost, maar stelt het grotere probleem of niet-Engelse sprekers hebben verschillende talen aan de orde. Ik zou willen verzoeken een physiologist.

Nu is er een doorbraak. De vraag: 'Waarom u berekenen voor de prestaties van uw?' het antwoord is Mafu niet, maar dat zijn oracle vereist "aeroships" vervoer en accommodatie in "hotels" en dat donaties lijken te zijn van de norm op deze planeet, enzovoort, maar er is geen vereiste voor de "uitwisseling van goud". De wijsheid is beschikbaar voor iedereen. Ray op verdere drukt. Betekent dit dat als iemand woont en niet wil betalen, zij zullen worden laat? "Natuurlijk", aldus Mafu. Wat is die gewurgd kreet die ik hoor van offstage? Kan worden van Mafu business manager uit zijn haar afbreken? Hoeveel Skeptics kan ik opbrengen voor een gratis nacht uit de volgende week?

Nu ben een handels-einde en ik op de fase ingeluid. Wat is het net te voldoen aan een "ascended model" rechtstreeks? Ik ben awed. Mafu, uitziet in het vlees alleen een aangename jonge vrouw met een scowl op haar gezicht.

Weer op de lucht. Ray vraagt mij wat volgens mij. Ik antwoorden dat ik nog altijd op sommige wijsheid wachten ben en stel voor dat ik tot nu toe hebben gehoord van een stuur programma voor cabine of een bartender kunnen komen. Penny in dit artikel wordt beschreven dat cabine stuur programma's en bartenders zijn "ook divinely geopend". Betekent dit dat alleen een god een cabine op een NAT vrijdag avond kan krijgen? Zo ja, dan ben ik van Mafu kant. Als dat niet het geval is, dan ik niet weet wat het betekent. Zij vervolgens op naar gaat uitleggen dat zij had de tijd die zij op de betekenis van het leven voor een uur of kwantum natuurkunde kan verhandeling. Ray herinnert aan haar dat dit niet mogelijk is binnen de indeling van de voorstelling, een punt dat pfennig graciously toestaat, maar hij vraagt haar vervolgens voor een voorbeeld van haar wijsheid. Zij reageert met de opmerking dat zij dol ray en hij haar vader heeft. Ray wordt een trifle nonplussed gekeken naar deze onthulling van het vaderschap. Ik met mijn opmerking over fase joodse accenten en Hollywood scripts ing rij pen, de doel groep titters en pfennig wordt gestart in een lange en ingewikkelde monoloog in nu bekend geest. Wanneer zij wordt onderbroken om een broodnodige adem, opine ik dat de levens duur van zeven tien voor extreme long-windedness maakt. Het publiek luid laughs en pfennig ziet er minder dan tevreden. Ik heb oog contact persoon tijdens dit alles zijn behoud en hebben een disbelieving grin plastered naar mijn gezicht. Ik denk dat dit te pfennig krijgt.

Penny aanvang vervolgens op een zelfs nog langer foray in de wilds van obfuscation. Zij spreekt en over de vermelding van Christus bewustzijn, Krishna, Mohammed, God en veel, veel meer. Eindelijk zij is voltooid, en ik antwoord geven, na een dramatische pauze "Yeah, ik zult meegaan alle", op dat punt van de doel groep breekt in hysterie. Penny glimlach, en zich ervan bewust dat zij niet zou moeten. Wordt zij weggeveegd de glimlach van haar gezicht met haar hand, maar de strook van haar role playing heel duidelijk is. De doel groep aan mijn zijde en pfennig staring daggers op mij. Ik essay sommige kanalisatie van mijzelf. Albert Einstein niet minder. "E = mc2", ik zeg, erop wijzen dat Albert mij klinkt omdat hij mijn stem snoeren gebruikt en bescheiden beweert dat die het verstandigst wat gezegd is alle dag.

Maken van een voorspelling ingedrukt, pfennig het ray vertelt dat hij een god zal worden. Hij wijst erop dat dit de voorspelling die zij altijd doet. Ik springen en vraag of ik een god te zullen worden. Zij lijkt te voelen dat ik misschien als ik mijn woede, waaraan ik antwoorden dat ik niet boos, ik ben in feite sterk amused verliezen. Daarom is het publiek. Het functioneringsgesprek nadert zijn einde en ray blijft bestaan met de vraag of mensen in de pfennig seminar, zonder te betalen krijgen kunnen. Zij kan nu niet bepaald weigeren. Hij leest uit haar datums en locaties en eindigt met de constatering dat iedereen opdagen moet, of ze willen of niet betalen.

De uiteinden van vraag gesprek en Geoffrey Harvey en de Channel 9 orkest staking van de muziek afspelen-out. Kolonel Bogey is. Geoffrey kent, weet ik en veel van de doel groep weet dat de populaire woorden aan toegeschreven dat oude mars zijn, "Bullshit was al de band kan spelen". Pfennig, jonge en Amerikaanse, waarschijnlijk niet weet dit, maar je zou verwachten dat iemand als de oude en verstandig als Mafu zou zijn. Gelukkig is hij zeer vergeven of hij zou kunnen hebben gronde gericht de studio. Verderop in de voorstelling vraagt Ray Martin het publiek hoeveel lijkt ervoor te zorgen dat een belasting van bollocks. Het antwoord is bijna unaniem.

Aan het begin was ik in twee gedachten over mevrouw Torres Rubin. Zij altijd was in besturings element, of heeft zij subconsciously overtuigd zelf dat Mafu echt was? Zij heeft mij tijdens de uitvoering, de mogelijkheid te geloven dat zij was wat zij beweerden of dat zij een schitterende actrice was. Ik heb besloten geen optie. Ik denk dat zij een middelmatige actrice is en dat haar prestaties heeft aangetoond dat zij weet precies wat zij doet op alle tijden. Zij doet dit op de verwerking van morele verontwaardiging, maar kan niet met succes geconfronteerd met het lachen wordt op. H.L. Mencken terecht, "One horselaugh waard duizend syllogisms".

De volgende avond Penny Torres Rubin normaliter op het programma van ABC-TV Couchman geconfronteerd met een doel groep veelvuldig besprenkeld met leden van de Victoriaanse tak van de Australische Skeptics. Deze weergave om te controleren of mijn oor deel over haar gediend. Het verslag hierover, en een analyse van het bezoek Mafu wordt weer gegeven in de volgende kwestie

clarence
Gast
#13 Geplaatst: 04 oktober 2009, 20:06

sorry maar geloof niks van dit verhaal.
Don Kodjo
Gast
#14 Geplaatst: 04 oktober 2009, 22:24

Bigie odie,
 Amafu was een obia!
Deze "MAFU" was mens!!
Hij of zij heeft 17 keer geleefd!!
Meest recentelijk als een leproos in Pompei. Meest recentelijk is hetzelfde als "ALS LAATST".
Pompei is duizenden jaren geleden verwoest.
Denken jullie zelf na!

Grt
Pagina's: [1] 2 3

Ga naar: