Maandag 27 juli 2009
Goedem morgen vrienden van Culturu.
het is weer maandag, een nieuwe week.
hopelijk brengt het ons alleen maar goeds.
ik reed onderweg naar me werk en zag een reclame bordje dat de jackpot voor de eerst volgende trekking op 27,3 miljoen euro staat.
het zal je maar gebeuren. en gelijk ga je denken, ideetjes...
soms kan het heerlijk zijn nu al te denken wat zal ik ermee doen. je ligt in bed je bedekt een paar mooie ideeen wat ermee te zullen doen.
als je een lot koopt doe je mee, niet geschoten is altijd mis.
zie je je droomhuis al voor je en je mooie auto.
en in welk land zal je het zetten.
Florida, Suriname, misschien wel op een eiland...
geen stress meer, wat zou het leven heerlijk zijn met zoveel poen.
dat zijn van die mooie lekkere ideetjes
het kan want er zijn veel mensen die het gewonnen hebben waarom niet iemand van cc eens een keer.
zou je het zeggen aan ons, jongens ik heb 27 miljoen gewonnen...
ik zou me werk bellen en zeggen, waar is (mijn naam) en als ze zeggen die is er niet, zeg ik die zien jullie ook nooit meer terug ,,, haha
maar nu nog even hard werken, en we blijven duimen dat we eens ook miljonair mogen worden.
het leven is hard, maar jij kan het gemakkelijk maken en hopen dat het ooit valt. maar nu is het werken werken en nog eens werken
iets wat ik ook eens las in een boekwant wie niet steelt of erft
zal blijven werken tot hij sterft.
stelen doen we niet, de rijken onder ons misschien erven ze wat,
dus zal ik moeten werken in de hoop ooit een jacpot te slaan indien het me gegunt is.
ik heb me ooit laten vertellen dat mensen, broeders en zusters van Jehovas getuigen niet mee mogen doen aan gokken en loterijen. ergens een beetje jammer, ze weten dus dat ze nooit plotseling rijk zullen worden.
nou, dat was mijn week spreuk
ik wens jullie allemaal heel veel geluk en gezonheid toe en wie weet win ook jij eens wat, Vergeet me niet hoor als je wint

Iedereen die deze week jarig is, hartelijk gefeliciteerd.
de zieken word gauw weer beter, van harte beterschap
en als u een sterf geval heeft, wensen wij u heel veel kracht toe.
een fijne dag allemaal.
Kromantie