Hoi allemaal..
Dit is zoals ingi meid het aangeeft,de sranangtongo cafe,maar goed ik kan het wel even vertalen hoor,geen nood.

De avd is eindelijk achter de rug.Ik liep voor de culturele groep Naks. Het was heel gezellig al die dagen hoor,maar de mensen hebben ons echt lang en ver laten lopen dit jaar hoor. Dit was echt de eerste keer in zoveel jaren dat ik meedoe aan de avd,dat mijn lichaam zo pijn deed en moe was. We hebben dit jaar de vierde prijs behaald binnen de culturele klasse.
Niet erg hoor,het was te verwachten,want het is al jaren zo dat je niet 3 jaren na mekaar de eerste prijs behaald. Naks is in 2007 en 2008 als eerst uitgekomen in deze klasse. We doen gewoon sportief lekker weer mee in het jaar 2010 met Gods wil. Ik feliciteer bij deze alle groepen die in de prijzen gevallen zijn in het bijzonder de culturele groep Prefoeroe die dit jaar de eerste prijs behaald heeft. Ze waren ook heel mooi gekleed en deden dus hard hun best. Voor degenen die meegedaan hebben aan deze 45ste avond vierdaagse wil ik zeggen.. rust goed uit,let goed op jezelf en volgend jaar met de wil van de almachtige zijn wij weer bijeen voor de 46ste avd. Verder feliciteer ik de B.V.S.S. met hun 45 jarig bestaan.. Proficiat.
Houwe zo vol.
Odi odi en de fijnste groeten van Melvin uit Suriname