Pagina's: [1]

Auteur Topic: jaloerse nicht  (gelezen 492 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Pikien Moesje
Pikolet

Geslacht: Vrouw
Aanmeldingen: 0

Bekijk profiel
Geplaatst: 29 december 2010, 15:33

Odi odi,

Een nicht van me was zo jaloers dat ze iets heeft gedaan. Is haar gelukt want groot vertrouwen in elkaar. Nu ik erachter gekomen ben ik echt teleurgesteld (understatement). Hoe kan ik haar ooit nog vertrouwen? Ik vindt het eigenlijk wel een zielig mens.

PM
Meld dit bericht aan de forum rechter   Gelogd
Loverboy
Twa twa

Netherlands Netherlands

Geslacht: Man

Steenbok

Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 04 januari 2011, 11:32

Odi odi,

Een nicht van me was zo jaloers dat ze iets heeft gedaan. Is haar gelukt want groot vertrouwen in elkaar. Nu ik erachter gekomen ben ik echt teleurgesteld (understatement). Hoe kan ik haar ooit nog vertrouwen? Ik vindt het eigenlijk wel een zielig mens.

PM

Je vertrouwen heeft ze kapot gemaakt.
Hoe kan je haar ooit weer vertrouwen?
Hangt af wat ze gedaan heeft. hoe groot is de wond, de pijn en het verdriet.

De wond zal weer helen, maar vergeten zal je nooit meer doen, hang wel af wat ze gedaan heeft.

Vergeven hangt echt af hoe erg en diep het je geraakt heeft en hoe jullie met elkaar omgingen.
Als je haar zou vergeven zou je haar misschien niet meer dat vertellen wat je haar ooit vertelde.
Je zal altijd denken, ik moet voorzichtig zijn wat ik jou verteld.
Een man en een vrouw kunnen samen wonen,de man of vrouw gaat vreemd, ik zou mijn partner niet kunnen vergeven, een ander misschien wel... Het is een persoons iets....Kijk diep in je hart.........en wie weet slijt het wel en kan je haar vergeven.

Loverboy

maak me blij, maak me gelukkig  en ik zal je geven wat je wenst
Pikien Moesje
Pikolet

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 08 januari 2011, 18:31

Odi Loverboy,

ja ik heb het haar vergeven. Want we zijn echt goed op elkaar. Het is alleen beter uitkijken. Als ik iedereen die mij pijn heeft gedaan uit mijn leven moet bannen, houdt ik niemand over.
Ze doet ook heel veel om het weer goed te krijgen tussen ons en daarmee wordt het vertrouwen weer opgebouwd.

PM
hamau
Sabaku

China China

Bekijk profiel
#3 Geplaatst: 09 januari 2011, 11:44

wat raar pikin moesje,je eigen nicht die dat doet met je.een vos verlies wel zijn haren maar niet zijn streken.
maar goed de tijd zal het leren. yes
Pagina's: [1]

Ga naar: