Pagina's: [1] 2 3 4

Auteur Topic: Wat vindt jij van Culturu.com?  (gelezen 8913 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Letitia
Grietjebie
*

Aanmeldingen: 0

Bekijk profiel
Geplaatst: 29 april 2008, 23:14

Beste mensen,
 Een postitieve site voor de Surinamers.Mijn compliment.Laten we proberen elkaar te helpen en dat kan op elk gebied.
Groetjes.
Meld dit bericht aan de forum rechter   Gelogd
CC Moderator
Administrator
Moderator
Twa twa

Suriname Suriname

Aanmeldingen: 1

Steenbok

de leukste cultuur community van Suriname

Volg me op twitter Bekijk mijn Hyves
Bekijk profiel
#1 Geplaatst: 30 april 2008, 09:54

Beste Letitia,

Daar sluit ik mij volledig op aan.
Ik roep teven alle nieuwe leden op om de uitnodiging welke de leden per email gekregen hebben door te sturen naar vrienden en kennissen. Want hoe meer mensen op Culturu.com des te meer verhalen er zullen verschijnen.

Daarnaast is het natuurlijk ook erg leuk om je eigen vrienden tegen te komen op culturu.com

Dus stuur vandaag nog jou uitnodiging door naar al jou vrienden, voor jou een kleine moeite voor ons allen een groot plezier.

Geen uitnodiging ontvangen... per toeval hier terecht gekomen.
Mail ** voor een uitnodiging

Mvg

Culturu.com Smiley

Altijd blijven lachen!!
Romano
Gadotjo
*

Netherlands Netherlands

Geslacht: Man

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 09 mei 2008, 19:36

Odi odi Lobi Ssa nanga Brada!!!

Een hele mooie site moet ik zeggen!! Een site waar ik al tijden op zoek naar ben. Ik zal dit doorgeven binnen mijn netwerk. Ik hoop dat we hier op positieve manier onze winticultuur kunnen bespreken. Dat we van elkaar kunnen leren, Dat we onze cultuur weer kunnen gaan waarderen. De muziek op de chatbox heeft me al helemaal in de stemming gebracht.

Soso lobi

Romano
CC Moderator
Administrator
Moderator
Twa twa

Suriname Suriname

Steenbok

Bekijk profiel
#3 Geplaatst: 09 mei 2008, 22:04

Dank voor de complimenten Romano,

We werken op dit moment erg hard aan de site om er iets leuks van te maken.
Vergeet niet jou promotielink te gebruiken om vrienden en kennissen aan te melden.

Bij elke nieuw aangebracht lid via jou promotielink ontvang je in punt in je account.

Binnenkort starten wij een leuke actie met de promotielink, je mag deze nu al gebruiken.

Veel plezier!

Culturu.com

Altijd blijven lachen!!
NaSaDe
Stonka
**

French Polynesia French Polynesia

Geslacht: Vrouw

Te joe kar' mi na mi neng; dam' de!

Bekijk profiel
#4 Geplaatst: 19 mei 2008, 19:49

Een mooie site! Qua layout en topics. Laten we ervoor zorgen dat het positief blijft; zodat er leuke (virtuele) contacten uit voortvloeien en we elkaar kunnen helpen.

Kiss

Wie goed doet, goed ontmoet.
Alinga
Tjon-Tjon

Netherlands Netherlands

Tang du bung yu sa kiesi litie wan dey

Bekijk profiel
#5 Geplaatst: 10 juni 2008, 16:32

Ik vind het een toffe , een leerrijke site. Ga zo door
DewiJane
Grietjebie
*

Respect to All

Bekijk profiel
#6 Geplaatst: 16 juni 2008, 18:42

Wat ik zo mooi vind aan dit forum bijvoorbeeld, is dat men hier echt op een respectvolle manier met elkaar om probeert te gaan. Dit is lang niet bij alle fora zo helaas.

Kortom, een leerzame, gezellige community waar ik graag deel van uitmaak. Ik hoop dat culturu.com een groot succes wordt. Keep up the good work zou ik zeggen!

Jane
saneke
Tjon-Tjon

Waterman

Mi na kakafowroe, mi ab mi kroon na mi ede.

Bekijk profiel
#7 Geplaatst: 16 juni 2008, 19:12

Hallo leden,

Ook de complimenten van mijn kant. Ik zal jullie vertellen. Geniet echt elke dag en kom heel vaak lezen. Ondanks ik al veel weet, (dat dacht ik tenminste ) leer ik ontzettend veel hier.  yes
Jah, je ziet het wij Surinamers kunnen het ook.   great laten we zo door gaan   rofl

Saneke.
africanqueen
Gast
#8 Geplaatst: 14 juli 2008, 09:27

Odi odi iedereen,

Mi na miss Africanqueen.
Een queen die sabi en abi waarti nanga lespeki gi ing srefi.
So ooktoe mie abi lespeki gi trawang en e libi ala trawang ini deng egi waarti.
Ik heb zo rond gekeken op de website en fu tru het is de moeite waard om de onderwerpen te lezen. Ik zal zeggen ga zo door.

Mijn motto;Het is de toon die de muziek maakt  Wink

p.s nieuwe leden kunnen zich ook hier bij deze topic voorstellen(als je wilt). Het blijft zo voor de nieuwe en oude leden overzichtelijk, wie zich allemaal aansluiten bij deze bigi, switie, warang nanga soso lobie en vooral lespeki  famiermang culturu.com

groetjes Africanqueen
Kromantie
Moderator
Tjon-Tjon

Geslacht: Man

Tweeling

Bekijk profiel
#9 Geplaatst: 15 juli 2008, 08:32

da na wang hiep hiep hoereeeee,

mee eens, kom op mensen we gaan het aankleden,  lekker gezellig. en het is leuk als je jou profiel invult.(makkelijk)

mie na kromantie, mie da loktoe ma me saka kan grong ooktoe foe sie ala moro bung, hahahaha.(bigi lafoe so= grote glimlach)

(ik ben kromantie, ik ben in de lucht en zie alles, maar kom ook naar beneden om alles nog beter te zien, aleeeeeeee,

sullana
Gast
#10 Geplaatst: 15 juli 2008, 12:16

Hallo personeel van culturu,
u hebt een top site,heel erg leerzaam.Ik wil u  vragen om uw strengheid te behouden.Hou ,t hoog en laat het  met alle respect niet zo worden als de anderen.
geen geroddeld geen mensen vernederen,maar elkaar helpen.
Gr sullana
Alinga
Tjon-Tjon

Netherlands Netherlands

Tang du bung yu sa kiesi litie wan dey

Bekijk profiel
#11 Geplaatst: 15 juli 2008, 16:29

Odi brada nanga sisa
Nogmaals ik heb er geen woorden voor. Culturu.com is heeeeeeeeeeeeel GOED
GA ZO DOOR great
CC Moderator
Administrator
Moderator
Twa twa

Suriname Suriname

Steenbok

Bekijk profiel
#12 Geplaatst: 16 juli 2008, 07:32

Hallo personeel van culturu,
u hebt een top site,heel erg leerzaam.Ik wil u  vragen om uw strengheid te behouden.Hou ,t hoog en laat het  met alle respect niet zo worden als de anderen.
geen geroddeld geen mensen vernederen,maar elkaar helpen.
Gr sullana

Hoi Sullana,

Maak je geen zorgen hoor.. hier zitten wij dik bovenop. Wij willen juist met deze site laten zien dat het maar een percentage Surinamers zijn welke zo negatief doen.. En dat de merendeel positief zijn (of liever positief). Vandaar onze slogan:
"Ben jij positief genoeg om een Surinamer te mogen zijn"

Het kan zijn dat ik soms direct en streng over komt met regels etc, maar dit is echt bewust om te voorkomen dat het hier uit de hand loopt. En dat alles optimaal, goed en plezierig blijft lopen.

We doen ons uiterste best!

Mvg Culturu.com

Altijd blijven lachen!!
tamandua
Stonka
**

Kreeft

Ala switi abi en bita.

Bekijk profiel
#13 Geplaatst: 05 augustus 2008, 16:41

Sinds 1 dag ben ook ik lid van deze geweldige site.
iedereen is aardig en leert van elkaar,in tegenstelling tot???andere site's waarvan ik de naam niet durf in te tikken.
Ik kan niet aan jullie tippen,maar zal mijn best doen met jullie mee te gaan haha clown
Ik ben moeder van twee kinderen(koningskoppel/jongen en een meisje) love
Mijn levens motto is Dulcia non meruit qui non gustavit amara:Wie het bittere niet geproefd heeft, verdient het zoete niet.

Op dit moment ben ik een paar dagen vrij,dus doe ik mijn best na de vakantie up to date te blijven.
Er gebeuren mooie dingen op deze website ik vind het leuk hier deel van uit te mogen maken.

Tang bung!!!!!!!!!!

Mi na oema, a patoe foe mi e saffoe alla meti****
Sek seki
Sabaku

Bekijk profiel
#14 Geplaatst: 09 augustus 2008, 17:28

Odi odi allen!

Ik zal mij ook even voorstellen. Ik ben een vrouw van 36 jaar met een zoon van alweer 14.
Ik ben half Surinaams. Mijn vader is een creool en mijn moeder een nederlandse. Maar als ik mijn vader moet geloven ben ik wat betreft mijn karakter een echte 'Surinaamse tante' en dat terwijl ik toch voornamelijk door mijn moeder ben grootgebracht. Wat erin zit moet er blijkbaar toch uit, nietwaar? winktongue
In 2006 ben ik voor het eerst onverwacht naar Su geweest en ik zeg eerlijk ik had er niks van verwacht (ja afzien met koud baden) maar ik heb niet geweten wat me overkwam... baja, ik kwam écht thuis, heel mijn lichaam werd warm (en niet van de zon!) en heb  me zelden zó in mijn element gevoeld.  Voor 't eerst heb ik dan ook gehuild dat ik weg moest gaan van een vakantie. En heb ik nog steeds heimwee...

Ik ben niet opgegroeid met welke godsdienst dan ook maar ben altijd erg geïnteresseerd geweest in de spirituele kant van het leven, er is gewoon veel meer tussen hemel en aarde, dat ik heb zelf meegemaakt vandaar ook altijd mijn interesse.
Sinds kort verdiep ik mij in de winti cultuur en dat lijkt wel de slagroom op het toetje! (met alle respect!)

Ik voel me helemaaaal thuis en ben erg blij dat ik al snel bij deze site terecht kwam want dit is een goede site!
Ik heb inmiddels meer sites bezocht en mi gado, wat een onfatsoen  fighting0091!
Mijn respect en complimenten dus voor culturu.com voor dit geweldige initiatief! Ik heb begrepen dat er hard achter de schermen wordt gewerkt en ik kan niet wachten op meer!

Laten wij elkaar hier met respect blijven benaderen en vooral veel leren van elkander want zo is hoe het moet  exclam
Verder wil ik de leden toch nog eens vragen om hun surinaams zoveel mogelijk in het NL mee te vertalen zodat ik de topics én de sranang tongo beter kan begrijpen. Ik ben aan alle kanten dus lerende!

Tot ziens op het forum want voorlopig ben ik hier niet weg te slaan  yes

Odi nanga brasa,
S.s.
Pagina's: [1] 2 3 4

Ga naar: