Pagina's: [1]

Auteur Topic: Droom uitleg  (gelezen 859 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Kromantie
Moderator
Tjon-Tjon

Geslacht: Man
Aanmeldingen: 0

Tweeling

Bekijk profiel
Geplaatst: 12 November 2012, 17:41

Odi Leden,

Goed dat er leden zijn die elkaar helpen ook in het ontleden van dromen.
Prodo misi, Piking Moesje Love-ly en velen anderen.

Dank daarvoor.

Aan de leden die zich als gast voordoen om de pret te drukken een verzoek hiermee te stoppen.

Moderator.
NielsHolgersson
Gast
#1 Geplaatst: 13 November 2012, 00:39

Mooi gezegd. great
love-ly
so so lobi
Twa twa

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw

Just me

Bekijk profiel
#2 Geplaatst: 13 November 2012, 21:12

Odi Kromanti,

Tangi voor het compliment

En wat die leden betreft die zich voordoen als gasten, tja getuigt van triestheid maaaarrrr we gwa langa

Tang boeng,

Love-ly

My mind is my weapon

Wat god mij gunt kan geen mens mij ontnemen, het is een gegeven
Prodo misie
Afusensi
Twa twa

Netherlands Netherlands

Geslacht: Vrouw

The strength of a woman.

Bekijk profiel
#3 Geplaatst: 14 November 2012, 15:31

Odi Leden,

Goed dat er leden zijn die elkaar helpen ook in het ontleden van dromen.
Prodo misi, Piking Moesje Love-ly en velen anderen.

Dank daarvoor.

Aan de leden die zich als gast voordoen om de pret te drukken een verzoek hiermee te stoppen.

Moderator.

Odi Kromantie,

We blijven ons best doen. Ik kan de wereld niet veranderen, maar ik draag een steentje bij in de positieve richting.

Ook aan de leden: Niels, Getyours, Peugeot, Laga. Bless u all great

@ Pikien Moesje: laat wat van je horen sisa.

Blessie,
Prodo Misie

Wie dichtbij de hemel blijft
wordt geleid vanuit de hemel. Geloof, hoop en liefde, nothing else.
biggirl88
Grietjebie
*

Netherlands Netherlands

Bekijk profiel
#4 Geplaatst: 15 Januari 2013, 02:07

Ik heb een steeds terugkerende droom en als iemand mij daar mee zou kunnen helpen.
de droom;
voor mijn huis loop een sloot helderwater je kan tot op de bodem kijken, dan zie ik een vrouw met kinderen wandelen. Ik loop met mijn klein zoon van anderhalf jaar, dan steek hij zijn armen uit richting het water en valt er in ik ren en zie hem onder dompelen en spring in het water en ga zelf kopje onder dan schrik ik wakker.

de tweede keer dat ik die droom kreeg was ik in huis en iemand (bekende vrouw) riep haar kind is in het water gevallen en ze zijn met zijn alle aan het zoeken. liep naar buiten alles zag er het zelfde uit helder slootwater groen gras bomen de mevrouw wiens kind in het water lag stond aan de over kant van de sloot en als ik richting de brug loop zie ik ongeveer 2 tot 3 kinderen in het water zwemmen en zoeken echt heel duidelijk. ik loop het bruggetje voorbij en kijk of ik ook kan helpen op een gegeven ogenblik draai ik me om en zie mijn kleinzoon uit het hekje lopen naar het water met zijn armen gestrekt ( alsof je naar een bekende loopt die je moet optillen) maar er is niemand alleen het heldere water van de sloot  ik schrik en ren terug en roep hem bij zijn naam maar hij hoort me niet en ik zie al dat hij het water in gaat vallen en ik ren en spring het water in dan ga ik kopje onder omdat ik uitglij in het water ik probeer aan de kant te gaan  dan zie ik dat mijn kleinzoon kopje onder gaat en ik ben bang dat ik niet optijd kom vanwege de afstand en ik schrik wakker.

Wat houdt deze droom in? ik maak me echt zorgen want het voelt niet fijn aan.

Allen alvast bedankt voor de moeite die jullie willen nemen om dit te lezen en mijn een reactie geven.
een gezegende dag toegewent Giggrilr88
Pagina's: [1]

Ga naar: